دکوراسیون, راهنمای خرید

ارتفاع استاندارد میز ال سی دی باید به چه اندازه باشد ؟ مدلهای متفاوت میز ال سی دی

ارتفاع میز ال سی دی

ارتفاع استاندارد میز ال سی دی ، باید به گونه ای باشد که تلوزیون در راستای دید بیننده قرار بگیرد .و این مقدار به نوع کاناپه وهمچنین به نوع تلوزیون و اندازه آن مربوط می شود .

معمولا در هر خانه ای تلوزیون وجود دارد و بنا به استفاده زیاد ان حواشی آن نیز افزایش می یابد مانند این که چه ارتفاع آن از سطح زمین ، ارتفاع میز تلوزیون ، فاصله ی تلوزیون تا بیننده و… مورد توجه قرار می گیرد .

نصب تلوزیون و قرار دادن آن در اتاق نشیمن را به دودسته تقسیم می کنیم . عده ای ترجیح می دهند که به جای گذاشتن تلوزیون بر روی میز آن را بر روی دیوار نصب کنند که ارتفاعی استاندارد را باید حفظ کنند .

عده ای دیگر نیز ترجیح می دهند که تلوزیون را بر روی میز های تلوزیون قرار دهند که هر دوصورت دارای نمای خاص خود می باشد . ولی باید به این توجه کرد که حتی برای تلوزیون هایی که بر روی دیوار نصب می کنیم نیز میز تلوزیون هایی وجود دارد که می توانیم لوازم جانبی آن را در زیر تلوزیونی قرار دهیم .

در واقع میز تلویزیون در دکوراسیون و طراحی فضای منزل جای بخصوصی دارد و می تواند بر روی چیدمان خانه شما تاثیر بگذارد .

برخی افراد برای اینکه جلو ای هنری به فضای منزلشان بدهند تلوزیون ها را در ارتفاعی که به آن ارتفاع هنری می گویند نصب می کنند . در این حالت تلوزیون به منزل شما نمایی هنری می دهد .

البته در این بین باید به فاصله تلوزیون با بیننده نیز توجه کرد .در این حالت 1و نیم تا 2و نیم برابر اندازه تلوزیون باید از آن دور نشست .

 ارتفاع استاندارد میز ال سی دی :

میز تلویزیون جدید Z110

ارتفاع استاندارد میز ال سی دی1

میز تلویزیون جدید Z109

ارتفاع استاندارد میز ال سی دی12

میز تلویزیون ام دی اف z123

ارتفاع استاندارد میز ال سی دی13

میز تلویزیون ام دی اف Z128

ارتفاع استاندارد میز ال سی دی1

منبع : دی ایران

1 نظر در “ارتفاع استاندارد میز ال سی دی باید به چه اندازه باشد ؟ مدلهای متفاوت میز ال سی دی

  1. ناشناس گفت:

    خیلی عالی بود.لایک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *