بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز تلویزیون چهاردانگه

میز تلویزیون چهاردانگه

میز تلویزیون یکی از وسایل دکوری و کاربردی در دکوراسیون منزل است که انتخاب و خرید آن دارای اهمیت بسیار زیادی است و می تواند تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی دکوراسیون منزل بگذارد. انتخاب مدل میز ال سی دی به عوامل متعددی مانند سبک و نوع دکوراسیون منزل، ابعاد و اندازه فضای منزل، سلیقه شخصی، اندازه تلویزیون و … بستگی دارد. در تهران بازارها و تولیدی های زیادی وجود دارد که می توانید برای خرید میز تلویزیون به آنها مراجعه کنید. شهرک صنعتی چهاردانگه که در اسلامشهر قرار دارد یکی از بزرگترین بازارهای تولید مبلمان و میز تلویزیون است که تولیدی های زیادی در آن مشغول به فعالیت هستند و مدل های بسیار متنوعی از میز ها را تولید و عرضه می کنند . چهاردانگه یکی از چندین بازار میز ایران است که سال های زیادی است در این زمینه فعالیت می کند.

قیمت میز تلویزیون

آدرس بازار چهاردانگه

آدرس بازار چهاردانگه

تهران، اسلامشهر، منطقه 19 تهران، بازار مبل چهاردانگه

تولیدی میز تلویزیون رویال

آدرس: جاده قدیم ساوه، میدان نماز، اسلامشهر ، به سمت چهاردانگه ، روبروی صنایع قایق سازی مجتمع پارس

تولیدی میز تلویزیون کارینو

آدرس: تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه

تولیدی میز تلویزیون دیپلمات

آدرس: تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه

تولیدی آدین دکور

آدرس: تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه، شهرک سهند، سوله های قرمز، پلاک ۳/۵۱۴

تولیدی میز تلویزیون کارینو LCD, LED, Tv

آدرس: تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه

تولیدی ونمایشگاه میز تلویزیون hilux

آدرس: تهران، جاده ساوه، شهرک صنعتی چهاردانگه، خ میلاد، پلاک 25

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه 

قیمت میز تلویزیون در چهاردانگه

قیمت میز تلویزیون در چهاردانگه به مراتب کمتر از فروشگاه های داخل شهر است و دلیل این امر نیز حذف واسطه ها در چهاردانگه است . از عواملی که روی قیمت میز تلویزیون تاثیر دارند جنس و مدل آن است . مدل های چوبی که دارای منبت کاری هستند و در طرح های سلطنتی ساخته می شوند و نمای زیبایی دارند قیمت آنها گرانتر از مدل های دیگر است . مدل های ساخته شده از ام دی اف متداول تر هستند و از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند و بعد از آن مدل های ملامینه قرار دارند که ارزانتر از ام دی اف می باشند . از متریال های دیگری مانند شیشه و فلز نیز در تولید میز تلویزیون استفاده می شود که قیمت آنها ارزانتر است .

قیمت میز تلویزیون در چهاردانگه

خرید آنلاین میز تلویزیون از چهاردانگه

اگر بخواهید میز تلویزیون را از چهاردانگه به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز تلویزیون موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ چهاردانگه تهران به سراسر کشور از جمله تهران و حومه آن ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

در دی ایران می توانید ست میز و کنسول را با هم خریداری کنید تا برای ست و هماهنگ کردن آنها به مشکل برنخورید . این ست شامل میز میز تلویزیون، میز جلو مبلی و عسلی و میز کنسول می باشد که دارای مدل های متفاوت و بسیار زیبایی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *