بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب کرج

سرویس خواب کرج
مشاهده و خرید با دسته بندی

امروزه وجود سرویس خواب در اتاق خواب به امری ضروری و مهم تبدیل شده است و بدون آن دکوراسسیون اتاق کامل نیست . سرویس خواب در مدل های دو نفره ، تک نفره ، نوجوان و نوزاد تولید می شود که هر کدام خصوصیات خاص خود را دارند . سرویس خواب دو نفره شامل تخت خواب دو نفره به ابعاد 160*200 می باشد که برای بزرگسالان و همچنین به عنوان سرویس خواب عروس که جزیی از جهیزیه عروس می باشد مناسب است . سرویس خواب های یک نفره دارای تخت خواب یک نفره به ابعاد 90*200 می باشند و دارای مدل های مختلفی هستند که باید با توجه به ابعاد اتاق خواب و نوع دکوراسیون داخلی منزل مدل مناسب را انتخاب کنید . در کرج بازارها و تولیدی های زیادی برای خرید سرویس خواب وجود دارد که می توانید به آنها مراجعه کنید . بازار کوروش و بازار امام رضا از جمله مهم ترین مکان هایی هستند که می توانید برای خرید انواع سرویس خواب به آنها سری بزنید .

قیمت سرویس خواب

همچنین بخوانید: بازار لوازم خواب

جنس سرویس خواب در کرج

وقتی به فروشگاه ها و بازارهای کرج مراجعه می کنید تا سرویس خواب انتخاب کنید اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید متریال به کار رفته در تولید آن است . در تولیدی های کرج برای ساخت سرویس خواب از مواد مختلفی مانند چوب، ام دی اف، ملامینه و فلز استفاده می کنند . باید توجه کنید موادی که استفاده شده است از کیفیت خوبی برخوردار باشد مثلا یک سرویس خواب ملامینه با کیفیت خیلی بهتر از یک سرویس خواب ام دی اف است که در آن از ام دی اف نامرغوب استفاده شده است . اگر به دنبال یک سرویس خواب شیک و زیبا هستید مدل های چوبی که در آنها از چوب هایی مانند گردو و یا راش استفاده شده است گزینه مناسبی می باشند، این نوع سرویس خواب ها در مدل های سلطنتی ساخته می شوند که دارای تاج های منبت کاری شده زیبایی هستند .

جنس سرویس خواب در کرج

مراکز خرید سرویس خواب در کرج

بازار کوروش

در بازار مبل کوروش علاوه بر مبل، سرویس خواب در مدل های متنوع نیز موجود است .

آدرس: کرج، بلوار چمران، رو به روی سه راه دانشکده، بازار مبل کوروش

مسیرهای بازار کوروش

  • کسانی که از تهران و دیگر شهرستانها می خواهند به بازار مبل کوروش بروند باید از ورودی پل فردیس کرج وارد شوید ، بعد از گذشتن از البرز بل سنتر و چراغ قرمز میدان امام حسین به طرف بلوار چمران بروید و به سمت جاده چالوس حرکت کنید ، قبل از اولین زیرگذر بازار مبل کوروش روبروی سه راه دانشکده قرار دارد .
  • ساکنین شمال کرج به عظیمیه انتهای بلوار بسیج بروند و سپس از روی پل به سمت چمران حرکت کنند بعد از تقاطع شاه عباسی دوربرگردان را دور بزنند بازار مبل کوروش روبروی سه راه دانشکده قرار دارد .
  • کسانی که از مرکز شهر می خواهند به بازار مبل کوروش بروند از بلوار طالقانی جنوبی به طرف میدان امام حسین بروند و بعد از دور زدن دور برگردان به طرف پل فردیس روبروی البرز بل سنتر دوباره به داخل کرج برگردند و وارد بلوار چمران شوند و به سمت جاده چالوس حرکت کنند ، روبروی سه راه دانشکده بازار مبل کوروش را مشاهده می کنید .

مراکز خرید سرویس خواب در کرج

بازار امام رضا

بازار مبل امام رضا از بزرگترین مراکز تولید و فروش مبل و سرویس خواب در کرج است که به صورت تخصصی در زمینه فروش سرویس خواب دو نفره فعالیت می کند . در بازار مبل امام رضا مجموعه ای از بهترین برند های سرویس خواب جمع شده اند و اگر قصد خرید سرویس خواب دارید حتما به این بازار سری بزنید و صدها مدل جدید و بروز سرویس خواب را مشاهده نمایید .

آدرس: کرج، کمالشهر، میعاد 12، تولیدی مبل امام رضا

ساعت کاری : بازار امام رضا همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب باز است .

سرویس خواب ماکان دکور

آدرس: کرج، خیابان امیری

بازار مبل رستاخیز

آدرس: کرج، رجایی شهر (گوهردشت)، بلوار رستاخیز، بازار مبل رستاخیز

خرید سرویس خواب نوجوان در کرج

سرویس خواب نوجوان در مدل های دخترانه و پسرانه ساخته می شود که انتخاب مدل آن بستگی به جنسیت و سلیقه شخصی افراد دارد . از جمله ویژگی های سرویس خواب نوجوان کیفیت مناسب، ابعاد استاندارد و مهم تر از همه راحتی آن می باشد . سرویس خواب نوجوان شامل یک تخت خواب نوجوان به عرض 90 سانتیمتر، ست آرایشی و پاتختی است. در کرج انواع مختلف و متنوعی از سرویس خواب نوجوان در طرح های زیبا و جذاب موجود است که افراد با سلیقه های مختلف می توانند در تولیدی ها و بازارهای کرج مدل مورد نظرشان را بیابند .

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان کرج

خرید سرویس خواب کودک و نوزاد در کرج

سرویس خواب نوزاد یکی از نیازهای اصلی اتاق نوزادان است که در خرید آن باید دقت زیادی به خرج دهید . برای اینکه از نظر اقتصادی به صرفه باشد در بیشتر مدل ها تخت خواب نوزاد را بصورت دو منظوره می سازند که تا دوران نوجوانی قابل استفاده است . در کرج فروشگاه های مختلفی وجود دارد که در زمینه سیسمونی نوزاد و سرویس خواب نوزاد فعالیت می کنند و مدل های متنوعی را تولید و عرضه می کنند .

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد کرج

خرید تشک در کرج

تشک لازمه اصلی یک خواب راحت است . تشک ها در انواع فنری، طبی و طبی-فنری تولید می شوند که با توجه به شرایط فیزیکی بدنتان و بودجه ای که در اختیار دارید باید مدل مناسب را انتخاب کنید . در کرج تولیدی ها و فروشگاه های زیادی برای خرید تشک وجود دارد که می توانید به آنها مراجعه کنید .

همچنین بخوانید: تشک کرج

انواع سرویس خواب در بازار کرج

قیمت سرویس خواب در کرج

قیمت سرویس خواب در کرج بستگی به کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن دارد هر چه مواد استفاده شده مرغوب تر و باکیفیت تر باشند قیمت سرویس خواب نیز گرانتر خواهد بود . قبل از رفتن به خرید بودجه ای که برای خرید سرویس خواب در نظر گرفته اید را تعیین کنید تا راحت تر بتوانید مدل مناسب را بیابید . اگر بوجه زیادی دارید می توانید از مدل های چوبی انتخاب کنید که هم کیفیت خوبی دارند و هم ظاهر بسیار زیبایی دارند . اگر بودجه تان محدودتر است از مدل های ساخته شده از ام دی اف انتخاب کنید و اگر میخواهید یک سرویس خواب ارزان قیمت بخرید باید از بین مدل های ملامینه و فلزی گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید .

مشاهده مدلها و قیمت تخت خواب برای همه سنین

مشاهده مدلها و قیمت سرویس خواب برای همه سنین

خرید آنلاین سرویس خواب در کرج

اگر بخواهید سرویس خواب خود را در کرج به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله کرج ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .