بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب نوجوان کرج

سرویس خواب نوجوان در کرج

برای خرید سرویس خواب نوجوان در کرج مکان های زیادی وجود دارد که مدل های متنوعی از انواع سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه را تولید و عرضه می کنند . برای خرید این کالا باید نکات زیادی را رعایت کنید تا بعد از خرید دچار پشیمانی نشوید . قبل از اقدام به خرید ابتدا ابعاد اتاق را اندازه گیری کنید و سبک دکوراسیون آن را مشخص کنید و یک سرویس متناسب با آن را انتخاب کنید . نکات دیگری از قبیل قیمت، کیفیت متریال استفاده شده و جثه افراد در انتخاب سرویس خواب نقش دارند . سرویس خواب نوجوان شامل تخت خواب نوجوان به عرض 90 سانتیمتر، ست آرایشی و پاتختی می باشد و در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شود که با توجه به رنگ دیگر وسایل اتاق و سلیقه شخصیتان می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید .

قیمت سرویس خواب نوجوان

همچنین بخوانید: سرویس خواب کرج

مراکز خرید سرویس خواب نوجوان در کرج

بازار کوروش

آدرس: کرج، بلوار چمران، رو به روی سه راه دانشکده، بازار مبل کوروش

بازار امام رضا

آدرس: کرج، کمالشهر، میعاد 12، تولیدی مبل امام رضا

فروشگاه آپادانا

آدرس1: کرج، محمدشهر، بلوار دشت بهشت، روبه روی دشت بهشت سوم

آدرس2: کرج، ماهدشت، خیابان الزهرا، ساختمان الجی، طبقه3، واحد3

تولید کننده سرویس خواب کودک و نوجوان آلیس

آدرس: البرز، کرج، عظیمیه، 45 متری کاج، مابین خیابان ندا و پامچال، ساختمان نگین

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد کرج

نمایندگی ساحل چوب

آدرس: البرز، کرج، چهار راه هفت تیر، بلوار بلال، جنب بانک توسعه

مراکز خرید سرویس خواب نوجوان در کرج

قیمت سرویس خواب نوجوان در کرج

قیمت سرویس خواب نوجوان در کرج بستگی به موادی دارد که برای تولید آن استفاده شده است . اگر از چوب استفاده شده باشد سرویس خواب تولید شده گران خواهد بود . بعد از چوب ام دی اف قرار می گیرد که طرفداران زیادی دارد و هم از نظر کیفیت مناسب است و هم قیمت آن ارزانتر از چوب است . بعد از ام دی اف ملامینه ارزانتر است و بعد از آن نیز مدل های فلزی قرار می گیرند که در طرح های ساده تولید می شوند و ارزانترین سرویس خواب ها می باشند .

همچنین بخوانید: تشک کرج

خرید آنلاین سرویس خواب نوجوان در کرج

اگر بخواهید سرویس خواب نوجوان خود را در کرج به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله کرج ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *