دکوراسیون, دکوراسیون اتاق خواب, دکوراسیون داخلی منزل

سرویس خواب وکیوم چیست؟ مزایا و معایب

سرویس خواب وکیوم چیست؟ مزایا و معایب
مشاهده و خرید با دسته بندی

یکی از اصطلاحات جدیدی که در بازارهای مبل و سرویس خواب به کار می رود سرویس خواب وکیوم است, اگر به تازگی برای خرید سرویس خواب اقدام کرده باشید این اصطلاح را شنیده اید. برای آشنایی بیشتر با سرویس خواب وکیوم ابتدا باید بدانید وکیوم چیست و چه ویژگی هایی دارد. وکیوم نوعی روکش است که بر روی انواع چوب های نئوپان ، ام دی اف و غیره کشیده می شود و امکان تنوع طرح و رنگ آن بسیار زیاد است.

قیمت سرویس خوابسرویس خواب وکیوم چیست؟

روکش وکیوم به وسیله دستگاه های پیشرفته صنعتی طی فرایند فشرده سازی تولید میشود که سطحی کاملاً صاف و یکدست دارد. روکش وکیوم ضخامت بسیار کمی دارد ولی در عین حال که نازک است مقاومت و استحکام بالایی دارد. سرویس خواب های تولید شده از وکیوم بسیار زیبا و پرطرفدار میباشند. روکش وکیوم دارای تنوع بسیار زیادی است به همین دلیل تنوع سرویس خواب های وکیوم بسیار بالاست.

سرویس خواب وکیوم جدید

سرویس خواب وکیوم جدید

مدل های سرویس خواب وکیوم

سرویس خواب وکیوم در مدل های مختلف تولید می شود. از سرویس خواب دو نفره گرفته تا سرویس خواب های یک نفره ، نوجوان و نوزاد همگی در طرح وکیوم در بازار موجود می باشند. مدل های وکیوم به سبک مدرن و امروزی اجرا می شوند و می توانند دکوراسیون اتاق خواب را خاص و زیبا جلوه دهند.

سرویس خواب وکیوم عروس

سرویس خواب وکیوم عروس

مزایای سرویس خواب وکیوم

یکی از مهم ترین مزیت های سرویس خواب وکیوم صاف و یکدست بودن سطح آن است که به زیبایی بیشتر سرویس خواب کمک می کند.

از مزیت های دیگر وکیوم تنوع رنگ بالای آن است و در رنگ های خاص و ترکیبی نیز قابل تولید است.

اصلی ترین خاصیت سرویس خواب وکیوم ضد خش بودن آن است که بسیار مهم می باشد که آن در فضاهای مختلف قابل استفاده می کند.

نظافت و تمیز کردن سرویس خواب وکیوم به راحتی و به وسیله یک دستمال مرطوب امکان پذیر می باشد.

وزن سرویس خواب های وکیوم سبک است و حمل و جابجایی آنها بسیار راحت می باشد. اگر مستاجر هستید و زیاد جابجا می شوید سرویس خواب های وکیوم را انتخاب کنید تا هنگام جابجایی دچار مشکل نشوید.

مدل سرویس خواب وکیوم

مدل سرویس خواب وکیوم

معایب سرویس خواب وکیوم

سرویس خواب های وکیوم مانند سایر مدل ها دارای معایبی نیز می باشد. یکی از این معایب حساسیت به برخورد اجسام نوک تیز است، وقتی یک شی تیز با سطح صاف وکیوم برخورد می کند روی آن خراش ایجاد می شود که جلوه آن را نازیبا می کند.

اگر وکیوم استفاده شده نامرغوب باشد کیفیت سرویس خواب به شدت افت پیدا میکند، هنگام خرید باید به جنس آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

قیمت سرویس خواب وکیوم

قیمت سرویس خواب وکیوم

قیمت سرویس خواب وکیوم

قیمت سرویس خواب های وکیوم نسبت به مدل های چوبی و ام دی اف ارزان تر است. موارد دیگری مانند کیفیت روکش وکیوم، مدل سرویس خواب و ابعاد آن روی قیمت تمام شده محصول تاثیر زیادی دارند. اگر سرویس خواب را به صورت غیرحضوری و یا بدون واسطه از تولیدی ها خریداری کنید هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. فروشگاه اینترنتی دی ایران با بیش از یک دهه تجربه فروش آنلاین مدل های متنوع و زیادی از انواع سرویس خواب های وکیوم را به نمایش گذاشته است که خریداران به راحتی می‌توانند از سراسر کشور مدل دلخواهشان را به صورت غیر حضوری خریداری کنند و درب منزل شان تحویل بگیرند.