دکوراسیون, راهنمای خرید

جدیدترین مدلهای رومیزی ناهار خوری

رومیزی ناهارخوری

رومیزی ناهار خوری یکی از مهمترین قسمت های دکوراسیون ناهار خوری است که تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون این بخش دارد . رومیزی‌ های ناهار خوری مدل های مختلفی دارند . رومیزی که انتخاب می کنید باید متناسب با نوع دکوراسیون شما باشد . رومیزی وسیله ای است که جنبه تزیینی و کاربردی دارد و می تواند از میز شما در برابر خراش و آسیب محافظت کند . انتخاب هر نوع رنگ و مدل رومیزی برای هر میز ناهار خوری مناسب نیست . انتخاب رومیزی باید با توجه به نوع دکوراسیون و رنگ وسایل اطراف میز ناهار خوری انجام شود .

 اگر دکوراسیون داخلی منزل شما کلاسیک است می‌توانید از رومیزی‌هایی که دارای طرح‌های کلاسیک و قدیمی هستند استفاده کنید . طرح های قدیمی حس صمیمیت بیشتری در فضا ایجاد می کنند .

قبل از خرید رومیزی باید میز ناهار خوریتان را اندازه بگیرید . میزهای ناهارخوری به شکل مستطیل ، بیضی ، دایره و مربع هستند . استانداردی که برای رومیزی ها در نظر می گیرند به این شکل است که از هر طرف میز حدودا 20 تا 25 سانتیمتر آویزان باشد تا نمای میز و رومیزی زیباتر شود .

رومیزی ناهار خوری
رومیزی ناهار خوری
جدیدترین مدلها قیمت و خرید میز ناهار خوری با ارسال رایگان

جنس رومیزی

جنس رومیزی که انتخاب می کنید اهمیت زیادی دارد از آنجایی که رومیزی ناهار خوری در معرض لکه های زیادی قرار می گیرد و شست و شوی لکه ها از روی پارچه از عمر مفید آن می کاهد باید در انتخاب جنس رومیزی وسواس به خرج دهید . پارچه لنین می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای رومیزی باشد ، این پارچه مقاومت بالایی دارد و باید برای شست و شوی آن از آب سرد استفاده کنید . اگر به دنبال تنوع رنگ هستید رومیزی را از جنس پارچه های نخی انتخاب کنید این رومیزی ها قابلیت این را دارند که با سلیقه خودتان بر روی آنها قلاب دوزی کنید . پارچه های نخی نگهداری و مراقبت کمی نیاز دارند و می توانید آنها را برای شست و شو در ماشین لباسشویی قرار دهید .

انواع رومیزی

استفاده از رانر به عنوان رومیزی برای میز ناهار خوری

استفاده از رانر به عنوان رومیزی برای میز ناهار خوری طرفداران زیادی پیدا کرده است . از رانرها می توانید در زمان غذا خوردن و همچنین به عنوان یک دکور بر روی میز ناهار خوری تان استفاده کنید . با کمک رانر می توانید زیبایی میز را حفظ کرده و در عین حال زیبایی رانر را هم به آن اضافه کنید .

رومیزی ناهار خوری1
رومیزی ناهار خوری1
جدیدترین مدلها قیمت و خرید میز تلویزیون با ارسال رایگان

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید بهترین کمد و دراور کودک 

رومیزی های قلاب بافی شده

از رومیزی های قلاب بافی شده برای دکوراسیون هایی با سبک کلاسیک استفاده می شود . اگر شما قلاب بافی بلد باشید می توانید با سلیقه خودتان یک رومیزی زیبا برای میز ناهار خوریتان ببافید . رومیزی قلاب بافی شده باعث می شود دکوراسیون شما  گرم تر و دنج تر شود .

رومیزی ناهار خوری2
رومیزی ناهار خوری2

رومیزی مخمل

رومیزی های مخملی یا رومیزی هندی از رومیزی هایی هستند که مناسب فضا های کلاسیک هستند و انتخاب مناسبی برای فصل های سرد هستند . رومیزی های مخمل قیمت مناسبی دارند ولی عیبشان این است که گرد و خاک نسبتا زیادی به خود می گیرند .

رومیزی کتان

رومیزی های کتان در شکل های ساده و طرح دار موجود می باشند . این نوع رومیزی ها گرد و خاک به خود نمی گیرند و باید آنها را با دست بشویید و بعد از شست و شو احتیاجی به اتو کردن ندارند .

رومیزی ناهار خوری3
رومیزی ناهار خوری3

رومیزی ساتن

از رومیزی های ساتن بیشتر برای مهمانی های رسمی استفاده می کنند . این رومیزی ها زیبا و ظریف هستند و فضای ناهار خوری را لوکس و چشمگیر می کنند . شست و شوی این رومیزی ها کمی سخت است و بعد از شست و شو باید آنها را اتو کرد .

جدیدترین مدلها قیمت و خرید مبل با ارسال رایگان

بیشتر بخوانید : بازار مبل چهاردانگه

رومیزی ترمه

رومیزی ترمه برای دکوراسیون هایی با سبک سنتی مناسب هستند . اگر وسایل دکوراسیون منزلتان سنتی است برای رومیزی ناهار خوری از رومیزی ترمه استفاده کنید تا دکوراسیون منزلتان کامل شود .

رومیزی ناهار خوری4
رومیزی ناهار خوری4

رومیزی تور

رومیزی های توری طرح های ظریف و زیبایی دارند و برای دکوراسیون های کلاسیک مناسب هستند . این رومیزی ها معمولا زمینه ی سفید دارند و روی میزهای رنگ روشن جلوه ی خوبی دارند . لبه های این رومیزی ها تزیین شده است و به میز زیبایی می بخشد .

رومیزی ناهار خوری5
رومیزی ناهار خوری5

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *