دکوراسیون, راهنمای خرید

راهنمای خرید کمد و دراور کودک

کمد ودراور کودک

کمد و دراور کودک بعد از تختخواب بیشترین هزینه را شامل می شود . تخت و کمد از وسایلی هستند که بیشترین فضا را در اتاق کودک اشغال می کنند و تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون اتاق دارند ، در چیدمان دکوراسیون اتاق کودک ابتدا تخت و کمد را در جای مناسب قرار دهید سپس بقیه وسایل را بچینید . در انتخاب کمد و دراور برای سیسمونی نوزاد باید به تعداد کشوها و جادار بودن کمد دقت کنید تا جای کافی برای همه  ی وسایل و اسباب بازی های کودکتان داشته باشد . رنگ کمد کودک را از رنگ های شاد و روشن انتخاب کنید تا اتاق کودک شاد و جذاب باشد . کمدهای کودک و نوزاد در انواع مدل ها و اندازه های مختلف در بازار موجود هستند .

قیمت کمد و دراور کودک
قیمت کمد و دراور کودک

در انتخاب کمد و دراور کودک به نکات زیر توجه کنید:

1 – کمد و دراور کودک را ست با سرویس خواب کودک انتخاب کنید تا دکوراسیون اتاق را زیباتر جلوه دهد . برای اینکار بهتر است تخت و کمد را از یک تولیدی خریداری کنید .

2 – در انتخاب کمد برای نوزاد دقت کنید گوشه های تیز نداشته باشند که به کودک آسیب وارد نشود . لبه های کمد باید انحنا داشته باشد و تیز نباشد .

3 – کمد کودک حتما باید استحکام کافی داشته باشد تا هنگام بازی بچه ها در اتاق دوام کافی در برابر ضربه داشته باشد . اگر کمد به اندازه کافی مستحکم و بادوام نباشد و لق باشد احتمال واژگون شدن آن وجود دارد که برای کودکان خطرناک است .

 

کمد و دراور سیسمونی نوزاد
کمد و دراور سیسمونی نوزاد

4 – قد و اندازه کمد کودک را طوری انتخاب کنید که دسترسی به بالای آن برای تمیز کردن امکان پذیر باشد و کودک نیز بتواند به راحتی به وسایل خود دسترسی داشته باشد .

5 – برای دکوراسیون اتاق کودک که کنج های زاویه دار و بدون استفاده دارند می توانید با توجه به کنجی که در اختیار دارید کمد مخصوص سفارش دهید تا برایتان بسازند البته اینکار هزینه زیادی دارد ولی با این کار از فضای بلااستفاده اتاق استفاده می کنید و فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت .

6 – جنس کمدی که خریداری می کنید باید کیفیت لازم را داشته باشد تا بتوانید چند سال از آن استفاده کنید . کمدهای چوبی وزن زیادی دارند و گران هستند ، با آمدن ام دی اف به بازار کمد های ام دی اف طرفداران زیادی پیدا کرده اند . کمد های ام دی اف هم کیفیت مناسبی دارند و هم قیمت کمتری دارند .

7 – سعی کنید کمدی که برای کودک انتخاب می کنید ساده و مدرن باشد تا به عنوان سرویس خواب نوجوانی نیز قابل استفاده باشد . کمد های فانتزی و عروسکی بیشتر برای سنین پایین قابل استفاده هستند و با رشد کودک مجبور می شوید کمد جدیدی خریداری کنید .

8 – یکی از بهترین انتخاب ها برای کودکان کمد های چند منظوره و چند طبقه هستند که هم جا برای آویزان کردن لباس‌ ها دارند و هم می توانید از طبقه های آنها برای کتاب‌ ها ، لوازم بهداشتی و … استفاده کنید . برای خرید این کمد ها اتاق باید فضای کافی داشته باشد زیرا این مدل کمدها جاگیر هستند .

کمد کودک و نوزاد
کمد کودک و نوزاد

9 – کمد های کشودار سیسمونی نوزاد که میز تعویض پوشک دارند از انتخاب‌های ایده آل و ضروری برای اتاق کودکان هستند . از این کمد ها می‌ توانید برای نگهداری لباس ، پوشک ، دستمال‌ و وسایل بهداشتی استفاده کنید .

10 – رنگ کمد کودک را از رنگ های شاد و روشن انتخاب کنید تا به شاد بودن روحیه کودکتان کمک کرده باشید . برای دختران می توانید از رنگ های صورتی ، قرمز ، سبز و سایر رنگ های مورد علاقه دختران انتخاب کنید . برای پسران می توانید کمد هایی به رنگ آبی ، خاکستری انتخاب کنید . در انتخاب رنگ دکوراسیون اتاق حتما به علایق و سلیقه کودکتان توجه کنید .

 

قیمت کمد و دراور کودک

قیمت کمد و دراور کودک بستگی به جنس ، اندازه و مدل آنها دارد . کمد های چوبی بسیار با دوام و مستحکم هستند ولی قیمت آنها بالاست . کمد های ام دی اف هم کیفیت مناسبی دارند و هم قیمت پایین تری نسبت به کمد های چوبی دارند . بعد از ام دی اف کمد های ملامینه هستند که سبک تر از ام دی اف هستند و قیمت پایین تری دارند ولی کیفیت آنها به خوبی کمد های ام دی اف نیست . کمدها از جنس فلز نیز ساخته می شوند که تنوع مدل ندارند و زیبایی کمد های ام دی اف و ملامینه را ندارند و اگر در معرض رطوبت قرار بگیرند ممکن است زنگ بزنند . سایت دی ایران از جمله سایت های معتبر و باسابقه در زمینه فروش سرویس خواب نوزاد و کمد و دراور کودک می باشد که محصولات را به قیمت تولیدی به مشتریان عرضه می کنید .

کمد و دراور دخترانه و پسرانه
کمد و دراور دخترانه و پسرانه

خرید اینترنتی کمد و دراور کودک

برای خرید کمد لباس و دراور کودک می توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری یا همان اینترنتی اقدام کنید . در روش حضوری باید به فروشگاه های مختلف مراجعه کنید تا بتوانید مدل های مختلف را ببینید و از بین آنها انتخاب کنید . در این روش باید زمان زیادی را صرف رفتن به فروشگاه های مختلف کنید و مسلما باید هزینه بیشتری پرداخت کنید ولی در روش غیر حضوری یا خرید اینترنتی می توانید با صرف کمترین زمان در سایت های معتبر اینترنتی انواع مدل های جدید را مشاهده کنید و سفارش دهید تا درب منزلتان تحویل بگیرید . در این روش چون هزینه نمایشگاه و واسطه ها کم می شود قیمت تمام شده ی محصول کمتر خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *