بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل شهرکرد

بازار مبل شهرکرد

خرید مبل یکی از سخت ترین کارهایی است که باید انجام شود که در عین حال جذابیت خاص خود را دارد . مبل اگر به درستی انتخاب شود یک دکوراسیون جذاب و شیک خواهید داشت . در انتخاب مبلمان باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین مبل را انتخاب و خریداری کنید . قبل از اینکه به بازار مبل مراجعه کنید ابتدا فضای منزلتان را اندازه گیری کنید و همچنین سبک دکوراسیون داخلی آن را تعیین کنید . یکی دیگر از موارد مهمی که باید به آن توجه کنید رنگ مبلمان است که باید ست با وسایل دیگر انتخاب شود . در شهرکرد فروشگاه ها و گالری های زیادی در قسمت های مختلف شهر قرار دارند که می توانید برای خرید از آنها بازدید کنید ولی اگر بخواهید مدل های متنوعی از انواع مبل را در یک محل ببینید باید به بازار مبل شهرکرد مراجعه کنید . شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری است و یکی از شهرهای خوش آب و هوای ایران است . در بازار مبل شهرکرد که یکی از بازار مبل های چهارمحال و بختیاری است ، تولیدی های زیادی فعالیت می کنند که می توانید به آنها مراجعه کنید و مبل خود را با رنگ چوب و پارچه دلخواه سفارش دهید .

قیمت مبل

آدرس بازار مبل شهرکرد

استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، خیابان مولوی

آدرس بازار مبل شهرکرد

ساعت کاری بازار مبل شهرکرد

بازار مبل شهرکرد از ساعت 8 صبح تا 10 شب باز است و مشتریان می توانند در این ساعت ها به این بازار مراجعه کنند . در روزهای تعطیل و جمعه ها می توانید از ساعت 3 بعدازظهر الی 10 شب برای بازدید و خرید به این بازار مراجعه کنید .

قیمت انواع مبل در بازار مبل شهرکرد

قیمت مبلمان در بازار مبل شهرکرد متفاوت است ولی به طور کل با توجه به متریال به کار رفته در تولید مبل قیمت ها با هم متفاوت است . مبل های سلطنتی که کلاف آنها از چوب راش است و دارای ظریف کاری ها و منبت کاری های زیادی هستند گرانتر از سایر مدل های مبلمان می باشند . مبل های راحتی جز ارزان ترین مدل های مبل می باشند که در انواع مختلف مبل ال ، مبل چستر و کاناپه های زیبا تولید می شوند . برای اینکه بتوانید یک مبل با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید باید به تولیدی هایی که در این بازار فعالیت می کنند مراجعه کنید . در بازار مبل شهرکرد مبلمان به صورت اقساطی نیز به فروش می رسند .

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در شهرکرد

خرید مبل در شهرکرد با مراجعه به بازار مبل شهرکرد انجام می شود ولی اگر بخواهید مبلمان خود را به صورت غیرحضوری خریداری کنید باید به سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید . فروشگاه اینترنتی دی ایران یکی از معتبرترین سایت های فروش اینترنتی است که دارای بیش از ده سال سابقه می باشد و مدل های مختلف و متنوع مبل راحتی و مبل سلطنتی را تولید و عرضه می کند . مبلمان موجود در دی ایران همگی دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب می باشند و در بسته بندی مناسب و ایمن به سراسر کشور ارسال می شوند .

1 نظر در “بازار مبل شهرکرد

  1. طهمورث گفت:

    مبل شش نفره به رنگ سفید و بنفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *