بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل چهارمحال و بختیاری

بازار مبل چهارمحال و بختیاری

مبلمان از جمله وسایل مهم در چیدمان دکوراسیون منزل می باشند که در مدل ها و سبک های مختلف در بازار موجود می باشند . با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون منزلتان می توانید مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید . نوع، سبک و رنگ مبلی که انتخاب می کنید تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی فضای منزل دارد و باید در خرید آن دقت زیادی به خرج دهید و قبل از رفتن به بازار مبل اطلاعات کافی داشته باشید . در استان چهارمحال و بختیاری بازارهای مبل مختلفی وجود دارد که مهم ترین آنها بازار مبل شهرکرد است . شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری است و از شهرهای خوش آب و هوای ایران می باشد .

قیمت مبل

بازار مبل شهرکرد

در شهرکرد فروشگاه ها و گالری های زیادی در قسمت های مختلف شهر قرار دارند که می توانید برای خرید از آنها بازدید کنید ولی اگر بخواهید مدل های متنوعی از انواع مبل را در یک محل ببینید باید به بازار مبل شهرکرد مراجعه کنید . در بازار مبل شهرکرد تولیدی های زیادی فعالیت می کنند که انواع مدل های مبل راحتی، کلاسیک و سلطنتی را تولید و عرضه می کنند و همچنین می توانید مبل خود را با رنگ چوب و پارچه دلخواه سفارش دهید .

آدرس بازار مبل شهرکرد

استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، خیابان مولوی

آدرس بازار مبل چهارمحال و بختیاری

ساعت کاری بازار مبل چهارمحال و بختیاری

بازار مبل چهارمحال و بختیاری که در شهرکرد قرار دارد از ساعت 8 الی 22 باز است و به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد . این بازار در روز جمعه از ساعت 15 الی 22 باز است و مشتریان می توانند در این ساعات برای خرید مراجعه کنند .

قیمت انواع مبل در بازار مبل چهارمحال و بختیاری

در بازار مبل چهارمحال بختیاری می توانید مدل های بسیار متنوعی از انواع مبل را مشاهده کنید که قیمت آنها به نوع متریال به کار رفته در تولید مبل بستگی دارد . مبل های راحتی ارزان تر از مدل های کلاسیک و سلطنتی هستند و علت آن نیز استفاده از چوب کمتر در ساخت این نوع مبل ها است . با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید می توانید مبل مناسب را از این بازار خریداری کنید .

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در چهارمحال و بختیاری

همانطور که گفتیم برای مشاهده و خرید انواع مبل راحتی و سلطنتی می توانید به بازار مبل شهرکرد که در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد مراجعه کنید ولی اگر بخواهید بدون رفتن به بازارهای مختلف، مبلمان خود را خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام اینترنتی است که مدل های بسیار متنوعی از انواع مبل راحتی، مبل کلاسیک و مبل سلطنتی را تولید و عرضه می کند . با مراجعه به سایت دی ایران می توانید با قسمت فروش ارتباط برقرار کنید و مبل مورد نظر خود را در رنگ چوب و پارچه دلخواه سفارش دهید . دی ایران مبلمان را در بسته بندی مناسب به سراسر کشور ارسال می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *