بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل تات اردبیل

بازار مبل تات اردبیل

مبل دارای مدل های بسیار متنوعی است که می توانید برای خرید مدل دلخواهتان به بازار مبل مراجعه کنید . در شهر های مختلف بازارهای زیادی وجود دارد که می توانید با مراجعه به آنها از مدل های مختلف مبل راحتی، مبل استیل و سلطنتی، مبل کلاسیک، مبل تختخواب شو و مدل های دیگری از قبیل شزلون دیدن کنید . کسانی که در شهر اردبیل ساکن هستند می توانند برای خرید به بازار مبل تات مراجعه کنند . بازار تات یکی معروف ترین بازار های مبل اردبیل است . اردبیل یکی از قطب های تولید مبلمان در کشور است که در زمینه تولید مبلمان و کالاهای خواب دارای تولید کننده ها و برندهای معتبر و فعالی است . همه ی مبلمان در بازار تات اردبیل با برند تات به فروش می رسند .

قیمت مبل

برند تات در بازار مبل تات اردبیل

در سال 1374شرکت تولیدی نسیم خواب تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید کالای خواب آغاز کرد و بعد از آن به عرصه تولید مبلمان وارد شد و مدل های بسیار متنوعی از انواع مبل را وارد بازار کرد که همگی توسط استادکاران مجرب و دستگاه های پیشرفته تولید می شوند . محصولات شرکت نسیم خواب با برند تات ثبت شده است و همه ی استانداردهای لازم را دارا می باشند . این شرکت جوایز داخلی و بین اللملی متعددی را در زمینه کیفیت و نوآوری کسب کرده است . نسیم خواب و برند تات هم اکنون یکی از برندهای معروف در ایران است .

همچنین بخوانید: بازار مبل شیخ صفی اردبیل

آدرس بازار مبل تات اردبیل

اردبیل، میدان ایثار، شهرک صنعتی 1، خیابان صنعت، روبروی بلوار سرو

آدرس بازار مبل تات اردبیل

قیمت انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل تات اردبیل

در بازار مبل تات به دلیل اینکه مبلمان دارای کیفیت بسیار بالایی هستند قیمت آنها نیز بالاست . اگر می خواهید یک مبل ارزان قیمت خریداری کنید باید از مدل های مبل راحتی انتخاب کنید و همچنین با خرید مستقیم از تولیدی می توانید مبل را با قیمت ارزان تری بخرید چون در تولیدی ها هم فضای رقابتی حاکم است و هم اینکه واسطه ها حذف می شوند و قیمت مبل پایین تر می آید . مبل سلطنتی به علت استفاده از چوب بیشتر و همچنین منبت کاری و ظرافت کاری که روی آن انجام می شود قیمت بالاتری دارد .

خرید آنلاین انواع مبلمان در اردبیل

برای خرید مبل در اردبیل می توانید به بازار مبل تات مراجعه کنید و مدل های بسیار متنوعی از انواع مبلمان را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی منزلتان مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید . کسانی که می خواهند به صورت غیر حضوری و بدون مراجعه به بازارهای مبل مبلمان خود را خریداری کنند می توانند به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنند . در دی ایران مدل های بسیار جدیدی از انواع مدل های مبل راحتی، مبل سلطنتی، مبل کلاسیک، مبل تختخواب شو و محصولات دیگر دکوراسیون داخلی از جمله سرویس خواب، تخت خواب، میز ناهار خوری، ساعت ایستاده، بوفه و … موجود می باشد که با کیفیت بسیار بالا و قیمت منصفانه تولید و عرضه می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *