بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل شیخ صفی اردبیل

بازار مبل شیخ صفی اردبیل

مبل یکی از وسایل تشکیل دهنده دکوراسیون داخلی منزل است که انتخاب درست و مناسب آن تاثیر زیادی روی زیبایی دکوراسیون و فضای منزل دارد . مبل ها دارای مدل های بسیار متنوعی می باشند که باید از بین آنها مدل متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزلتان را انتخاب کنید . بازار های مبل زیادی در سراسر کشور وجود دارد که بازار مبل شیخ صفی اردبیل یکی از آنهاست . این بازار یکی از چندیدن بازار مبل اردبیل است که دارای تنوع بسیار بالایی است و به همین علت مشتریان زیادی به آن مراجعه می کنند . در بازار شیخ صفی علاوه بر مبلمان محصولات دیگری از قبیل سرویس خواب، تخت خواب، بوفه، ویترین و سایر وسایل چوبی به فروش می رسند .

قیمت مبل

آدرس بازار مبل شیخ صفی اردبیل

اردبیل، خیابان سعدی، بین کشاورز و سعدی 24، بازار مبل شیخ صفی

همچنین بخوانید: بازار مبل تات اردبیل

ساعت کاری : بازار شیخ صفی در روزهای عادی هفته از ساعت 10:30 الی 21 باز می باشد و جمعه ها از ساعت 14 الی 21 فعال استآدرس بازار مبل شیخ صفی اردبیل

قیمت انواع مبل در بازار مبل شیخ صفی اردبیل

بازار مبل شیخ صفی اردبیل دارای تنوع قیمتی زیادی است و افراد با بودجه های مختلف می توانند به این بازار مبل مراجعه کنند و مبل متناسب با بودجه شان را بیابند . قیمت مبلمان بستگی به متریال به کار رفته در تولید آن و همچنین بستگی به سبک مبلمان دارد . مبل های سبک مدرن و راحتی ارزان تر از مبل های سلطنتی هستند . در بازار مبل شیخ صفی مبل به صورت اقساطی و در قسط های 10 ماهه نیز به فروش می رسد .

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در اردبیل

برای خرید حضوری مبل در اردبیل می توانید به بازار مبل شیخ صفی در خیابان سعدی مراجعه کنید ولی اگر بخواهید مبلمان را به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید . دی ایران یکی از فروشگاه های معتبر و خوشنام اینترنتی است که به صورت تخصصی در زمینه فروش مبلمان فعالیت می کند . در دی ایران مدل های بروز و متنوعی از انواع مبل راحتی، مبل ال ، مبل چستر و مبل سلطنتی در طرح ها و مدل های بسیار زیبا و شیک موجود است که مشتریان می توانند مدل مورد نظرشان را در رنگ دلخواه سفارش دهند . علاوه بر مبل وسایل دیگری از قبیل سرویس خواب، تخت خواب، میز ناهار خوری، وسایل دکوری و … نیز در دی ایران به فروش می رسند . کلیه محصولات دی ایران دارای کیفیت بالا می باشند و با قیمت بسیار منصفانه ای برای مشتریان به سراسر کشور ارسال می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *