بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل اردبیل

بازار مبل اردبیل

اردبیل دارای چند بازار مبل است که در سطح شهر فعالیت می کنند ، اردبیل از جمله 5 مرکز مهم تولید مبل و سرویس خواب در کشور می باشد و ده درصد از مصنوعات چوبی کشور در این استان تولید می شود . اگر در اردبیل زندگی می کنید و می خواهید مبل و سایر وسایل چوبی دکوراسیون منزلتان را خریداری کنید و یا تغییر دکوراسیون در منزلتان ایجاد کنید و مبلمان جدید خریداری کنید باید با بازار های مبل این شهر آشنا شوید . برای اشنایی با بازار های مبل در اردبیل این راهنمای خرید را تا انتها دنبال کنید .

قیمت مبل

بازار مبل اردبیل 1

تولیدی نسیم خواب و بازار مبل تات اردبیل

تولیدی نسیم خواب از سال 1374 با تولید کالای خواب فعالیت خود را شروع کرده است و با از آن با توجه به نیاز جامعه تولید مبلمان را نیز در دستور کار خود قرار داد . محصولات متنوع و مختلفی توسط تولیدی نسیم خواب تولید و عرضه می شود . محصولات این شرکت با برند تات TAT ثبت شده اند و استانداردهای بین المللی مختلف را دریافت کرده است  . نسیم خواب در 28 شهر کشور نمایندگی دارد و 20 درصد از تولیدات خود را به کشورهای عراق ، جمهوری آذربایجان و روسیه صادر می کند .

در بازار مبل تات که یکی از بزرگترین بازار های مبلمان در اردبیل است محصولات با برند معروف نسیم خواب که یک برند نام آشنا و شناخته شده است عرضه می شود . کلیه محصولات این بازار دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و از بهترین مواد اولیه در تولید محصولات استفاده می شود و تنوع محصولات در این بازار بسیار زیاد است و بروزترین و جدید ترین محصولات را تولید می کند .

تولیدی نسیم خواب

مزایای مبلمان بازار تات اردبیل

  • در بازار مبل تات اردبیل تنوع محصولات بالاست و همچنین می توانید کلیه وسایل مربوط به مبلمان را در این بازار مشاهده کنید .
  • مبلمان تات در مقایسه با برند های خارجی دارای قیمت مناسبی می باشند و همچنین از کیفیت بالایی برخوردارند .
  • امکان سفارش کالا مطابق با سلیقه و نیاز مشتری وجود دارد .
  • محصولات تات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند .
  • در کارگاه های تولیدی مبلمان تات افراد کار آزموده و مجرب مشغول کارند .

آدرس بازار مبل تات اردبیل

اردبیل ، میدان ایثار (شهید جدی) ، شهرک صنعتی 1 ، خیابان صنعت ، روبروی بلوار سرو ، بازار مبل تات

آدرس شعبه کودک و نوجوان : اردبیل ، خیابان باکری ، جنب میدان باکری ، ساختمان نسیم خواب

ساعت کاری بازار مبل تات اردبیل

بازار مبل تات اردبیل از ساعت 9 صبح الی 10 شب فعال می باشد و جمعه ها از ساعت 14 الی 21 باز است .

بازار مبل تات اردبیل

بازار مبل شیخ صفی اردبیل

بازار مبل شیخ صفی اردبیل در محله حافظ اردبیل و بلوار شهدا قرار دارد . شهروندان اردبیلی که قصد خرید مبلمان دارند می توانند به این بازار نیز سری بزنند و نمونه های مختلف مبلمان ، بوفه ، سرویس خواب ، میز ناهار خوری و … را مشاهده نمایند . تعداد فروشگاه های مبلمان در بازار شیخ صفی سه فروشگاه می باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک مرکز خرید مرینوس ، دبیرستان پسرانه نمونه دولتی امید انقلاب ،  کافه الاچیق ، دانشکده پرستاری و مامایی و ایستگاه اتوبوس چهار راه شهدا قرار دارد که توسط این ایستگاه اتوبوس به راحتی می توانید به این بازار رفت و آمد کنید .

آدرس بازار مبل شیخ صفی اردبیل

استان اردبیل ، اردبیل ، بلوار شهدا ، بین فروردین و رجب زاده ، بازار مبل شیخ صفی

ساعت کاری : فروشگاه های بازار مبل شیخ صفی اردبیل همه روزه و حتی جمعه ها از ساعت 10 صبح تا ساعت 21 باز می باشند .

بازار مبل شیخ صفی

قیمت مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل اردبیل

قیمت مبلمان در بازار مبل اردبیل به متریال به کار رفته در تولید مبلمان بستگی دارد . محصولات این بازار که با برند تات معروف هستند و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند از قیمت مناسبی برخوردارند و در مقایسه با برند های خارجی قیمت آنها مناسب تر است . مبل سلطنتی دارای قیمت بالاتری هستند و مبلمان ال و مبل های راحتی قیمت مناسب تری دارند . افراد با بودجه های مختلف می توانند به این بازار ها مراجعه کنند و مبلمان و کالای متناسب با بودجه شان را خریداری کنند .

نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی

خرید اینترنتی مبلمان در اردبیل

به جای صرف کردن زمان زیادی برای گشتن در بازار مبل اردبیل و صرف هزینه زیاد ، می توانید خرید مبلمان و وسایل دیگر دکوراسیون داخلی منزل از جمله تخت خواب ، آینه کنسول ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تخت خواب نوزاد و … را بصورت غیر حضوری و اینترنتی انجام دهید . برای این منظور فقط کافیست با مراجعه به سایت های اینترنتی و همچنین اینستاگرام به صرف کمترین زمان مدل های متنوع و بروز را مشاهده کنید و خرید خود را انجام دهید . از مزیت های این روش این است که حتی اگر در شهر های کوچک و دور افتاده باشید می توانید به سادگی خرید خود را از بازار های بزرگ مبل مانند بازار مبل دلاوران و بازار مبل یافت آباد انجام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *