دکوراسیون, دکوراسیون اتاق خواب, دکوراسیون داخلی منزل

ابعاد و اندازه استاندارد تخت خواب یک نفره

ابعاد استاندارد تخت خواب یک نفره
مشاهده و خرید با دسته بندی

یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید تخت خواب باید به آن توجه کنید ابعاد تخت خواب یک نفره است ، یک تخت خواب یک نفره با ابعاد استاندارد نقش بسیار مهمی در داشتن یک خواب آرام و لذت بخش ایفا می کند. در این مطلب با ابعاد استاندارد تخت خواب یک نفره آشنا خواهید شد.

اندازه استاندارد تخت خواب یک نفره

اندازه استاندارد تخت خواب یک نفره

ابعاد استاندارد تخت خواب یک نفره

طول وعرض استاندارد تخت خواب یک نفره به ترتیب ۲۰۰ سانتی متر و ۹۰ سانتی متر میباشد ، تخت خواب یک نفره در عرض های متغیر ۱۰۰ ، ۱۲۰ و ۱۴۰ سانتی متر نیز موجود و قابل سفارش می باشد. عرض تخت خواب را باید با توجه به ابعاد اتاق و جثه افراد انتخاب کرد . قبل از اینکه برای خرید تخت خواب به بازار مراجعه کنید ابتدا ابعاد اتاق را به دقت اندازه گیری کنید تا بعد از خرید برای قرار دادن آن در اتاق دچار مشکل نشوید.

ارتفاع استاندارد تخت خواب یک نفره

ارتفاع مناسب و استاندارد تخت خواب یک نفره تاثیر زیادی روی راحتی شخصی که روی آن میخوابد دارد . برخی از کارشناسان عقیده دارند که استفاده از تخت هایی که ارتفاع کمی دارند باعث می شود هنگام خواب انرژی لازم در اطراف تخت جریان نداشته باشد. ارتفاع تخت یک نفره از لحاظ زیبایی نیز تاثیر زیادی روی دکوراسیون اتاق خواب دارد، اگر اتاق دارای سقف بلندی است اگر تخت خواب نیز ارتفاع بیشتری داشته باشد فضا را زیباتر می کند. ارتفاع استاندارد تخت خواب یک نفره ۳۵ سانتیمتر است.