دکوراسیون, راهنمای خرید

گرامافون قدیمی در طرح های زیبا با قیمت

گرامافون قدیمی

امروزه نگاه کردن به برنامه های تلویزیونی و گوش کردن به رادیو و وسایل صوتی اوقات فراغت خیلی از افراد را پر می کند . گرامافون , یکی از دستگاههای پر کاربرد در پخش صدا از دهه 1870 تا 1980 میلادی می باشد که در آن زمان با نام (حافظ الصوت ) آن را می شناختند . در اینجا ما راجب گرامافون قدیمی در طرح های زیبا صحبت خواهیم کرد .

اکنون در بیشتر خانه ها , دستگاه های پخش استریو فای و انواع صفحه ها و نوار های موسیقی پیدا می شود . ولی دستگاه های گرامافون قدیمی , سارختار بسیار متفاوتی نسبت دستگاه های امروزی دارند . اما در واقع , کار همه آنها پخش موسیقی می باشد . گرامافون قدیمی , در طرح های زیبا ساخته می شدند ولی طراحان امروزی نیز همان طرح ها را به شکل جدیدتر به مردم ارائه می دهند .

عکس از گرامافون قدیمی در طرح های زیبا

گرامافون قدیمی در طرح های زیبا 1

گرامافون – G062

گرامافون قدیمی در طرح های زیبا 2

گرامافون – G038

گرامافون قدیمی در طرح های زیبا 3

گرامافون – G109

گرامافون قدیمی در طرح های زیبا 4

گرامافون – G015

نام گرامافون , بر گرفته از ترکیب دو لغت ( گراما ) که کلمه ای یونانیست به معنای خط می باشد . و لغت ( فون ) به معنای صوت است . که از سالیان دور تا به امروز این وسیله را به همین نام می خوانند . این دستگاه , توسط ادیسون ساخته شده است که یک سوزن روی آن قرار می گرفت و صداهای ضبط شده را به علائم الکتریکی تبدیل می کرد و بعد از آن برای اینکه این علائم الکتریکی قابل فهم باشند دوباره به صوت تبدیل می شدند .

برای پخش صدا در گرامافون , یک سوزن روی صداهای ضبط شده قرار داده می شود دیوارهای موجدار , شیارهای روی صفحه باعث لرزش سوزن می شود که این سوزن به یک آهن ربا وصل است . آهن ربا در سیم پیچ حرکت می کند و جریان الکتریکی تولید می کند که باعث پخش صدا می شود .

طرح , شکل و اندازه این گرامافون ها بسیار متنوع است و طبق هر سلیقه ای ساخته شده است که می توانید از آن در کنار مبلمان منزلتان در اتاق پذیرایی استفاده نمایید . گرامافون های امروزی با قابلیت پخش رادیو و USB برای نصب فلش لحضات خوبی را به خانه شما می آورد .

شما با مراجعه به سایت دی ایران جدید ترین و خاص ترین انواع گرامافون ها را مشاهده نمایید و در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه گرامافون انتخابی خود را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *