بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

کانال مبل راحتی

کانال مبل راحتی

برای خرید مبل راحتی روش های مختلفی وجود دارد و همیشه لازم نیست به بازارهای مبل مراجعه کنید . خرید اینترنتی یکی از روش های معمول است که امروزه باب شده است و امکان یک خرید راحت و بدون دردسر را در زمان بسیار کمی برای مشتریان فراهم می کند . به همین منظور فضای مجازی محلی برای تبلیغ فروش اینترنتی محصولات مختلف از جمله مبلمان شده است . در برنامه ها و اپلیکیشن های مجازی می توانید کانال های مختلفی برای به نمایش گذاشتن مبلمان ایجاد کنید . دو برنامه پرطرفدار و پر مخاطب اینستاگرام و تلگرام بیشترین نقش را در فروش مجازی دارند . سایت اینترنتی دی ایران که یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است و دارای سال های زیادی سابقه فروش آنلاین می باشد محصولات خود را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام نیز قرار می دهد تا مشتریان راحت تر بتوانند آنها را مشاهده کنند و در صورت نیاز اقدام به خرید نمایند .

قیمت مبل

کانال تلگرام مبل راحتی

در کانال تلگرام دی ایران می توانید انواع مدل های مبل راحتی را همراه با مشخصات و قیمت مشاهده نمایید . بعد از اینکه مدل مورد نظرتان را انتخاب کردید می توانید با شماره های موجود در کانال تماس بگیرید و یا اینکه به ادمین کانال مراجعه کنید و برای انتخاب رنگ چوب و پارچه مشاوره لازم را دریافت کنید . آدرس کانال تلگرام سایت دی ایران t.me/dayiran1 می باشد .

کانال تلگرام مبل راحتی

اینستاگرام مبل راحتی

اینستاگرام یکی از پربازدیدترین اپلیکیشن های مجازی است . سایت دی ایران دارای یک صفحه مخصوص در اینستاگرام است و در حال حاضر  k 17.3 عضو دارد که نشان از کیفیت بالای خدمات ارئه شده به مشتریان می باشد . در این صفحه انواع محصولات مربوط به دکوراسیون داخلی منزل از جمله مبل راحتی موجود می باشد . مبل های راحتی دارای مدل های متنوعی می باشند و هر روز نیز مدل های جدیدتر وارد بازار می شود که می توانید آنها را در اینستاگرام مبل راحتی مربوط به دی ایران مشاهده کنید . روزانه این صفحه توسط ادمین آپدیت می شود و مدل های جدید در آن قرار داده می شوند . برای خرید به راحتی می توانید با ادمین در ارتباط باشید و همچنین شماره های مربوط به شرکت نیز در صفحه ی دی ایران قرار دارند که در صورت نیاز می توانید تماس برقرار کنید و در مورد نحوه خرید ، مشخصات چوب ، پارچه و فوم مبلمان و همچنین انتخاب رنگ مبل مورد نظرتان مشاوره بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *