بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز ناهار خوری کرمان

میز ناهار خوری کرمان

میز ناهار خوری یکی از وسایل ضروری در دکوراسیون منزل است و علاوه بر تاثیری که بر زیبایی دکوراسیون خانه دارد، یک وسیله کاربردی است و باید دارای استانداردهای لازم باشد و سلامتی افرادی که از آن استفاده می کنند حفظ شود. در انتخاب میز ناهار خوری باید به اندازه فضای منزل توجه کنید و میزی با سایز مناسب انتخاب کنید تا به راحتی بتوانید آن را در چیدمان منزل و در جای مناسب قرار دهید. میز و صندلی ها باید دارای ارتفاع استاندارد و مناسبی باشند و هنگامی که برای صرف غذا روی آن می نشینید احساس راحتی داشته باشید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که سبک میز ناهار خوری باید ست و هماهنگ با سبک دکوراسیون داخلی منزل باشد و رنگ آن با دیگر اجزای چیدمان منزل ست باشد و همخوانی داشته باشد.

برای خرید میز ناهار خوری باید به بازارهای میز ایران مراجعه کنید. در کرمان بازارهای بزرگی همچون بازار خرم و بازار مبل مهدی وجود دارند که می توانید برای خرید میز ناهار خوری به آنها مراجعه کنید، در این بازارها مدل های بسیار متنوعی از انواع میزها تولید و عرضه می شود.

قیمت میز ناهار خوری

مراکز خرید میز ناهار خوری در کرمان

بازار مبل مهدي

آدرس: کرمان، خیابان خواجوی کرمانی، نبش کوچه 12، بازار مبل مهدی

بازار مبل خرم کرمان

آدرس: کرمان، بلوار شرف آباد، خیابان امام حسین، قائم 19، بازار مبل خرم

مبل کالا

آدرس: کرمان، خیابان حافظ، مبل افرا، صنعتی

تولید مبل قالی پالیز

آدرس: کرمان، ابتدای خیابان مهدیه، روبروی کوچه شماره۱

مبلمان خرم

آدرس : شرف آباد، خیابان امام حسین (قائم 19)

شرکت چوبینه کرمان

آدرس: کرمان، خیابان بهمن یار، بین کوچه 15 و 17

قیمت میز ناهار خوری در کرمان

قیمت میز ناهار خوری در کرمان

قیمت میز ناهار خوری به جنس آن، اندازه میز و تعداد صندلی های آن بستگی دارد. در کرمان مدل های مختلفی از میز ناهار خوری از جنس های چوب، ام دی اف، ملامینه و فلز موجود است که مشتریان با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند می توانند مدل مناسب را انتخاب کنند. میز ناهار خوری چوبی بهترین نوع میز ناهار خوری می باشد که گرانتر از سایر مدل ها می باشد ولی با توجه به استحکام و مقامت و همچنین زیبایی آن، بهتر است با صرف هزینه بیشتر این نوع میز غذا خوری را انتخاب کنید تا برای سال های بیشتری بتوانید از آن استفاده کنید. در تولیدی های میز کرمان می توانید میز غذا خوری را با قیمت ارزانتری نسبت به فروشگاه ها خریداری کنید.

خرید آنلاین میز ناهار خوری در کرمان

اگر بخواهید میز ناهار خوری را در کرمان به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز ناهار خوری موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله کرمان ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *