بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز ناهار خوری کرج

میز ناهار خوری کرج

میز ناهار خوری یکی مهم ترین وسایلی است که در هر خانه ای یک دست از آن وجود دارد. قبل از اینکه برای خرید به بازار بروید ابتدا فضای منزلتان را اندازه گیری کنید و همچنین سبک دکوراسیون داخلی آن را مشخص کنید تا راحت تر بتوانید مدل مناسب را بیابید. برای خرید میز ناهار خوری در کرج بازارها و فروشگاه های زیادی وجود دارد که با مراجعه به آنها می توانید مدل های زیادی از انواع میز غذا خوری را مشاهده کنید و مدل مناسب با سلیقه و بودجه تان را انتخاب و خریداری کنید . در بازارهای میز ایران میزهای مختلف از جمله میز ناهار خوری در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه می شوند که آدرس تعدادی از این مکان ها را که در کرج قرار دارند برایتان آورده ایم.

قیمت میز ناهار خوری

انواع میز ناهار خوری در کرج

میز ناهار خوری چوبی: میز غذا خوری چوبی دارای پایه ها و صندلی هایی از جنس چوب است­­ و از پرطرفدارترین مدل ها می باشد که دارای تنوع طرح و مدل بالایی است و می توانید آن را در رنگ های مختلف خریداری کنید.

میز ناهار خوری ام دی اف: این نوع میز ناهار خوری دارای پایه ها و صفحه از جنس ام دی اف است . میز های ام دی اف دارای تنوع کمی می باشند و همچنین در برابر رطوبت مقاوم نیستند ولی ارزان تر از مدل های چوبی می باشند و برای افرادی که توان خرید میز ناهار خوری چوبی را ندارند مناسبند.

میز ناهار خوری ملامینه: این نوع میزها نیز مشابه مدل های ام دی اف می باشند با این تفاوت که کیفیت پایین تری دارند و ارزانتر می باشند.

میز ناهار خوری فلزی: در ساخت میز ناهار خوری فلزی از پایه های فلزی آبکاری شده استفاده می شود . صفحه این نوع میز ها از جنس شیشه است و با چسب به پایه های فلزی متصل شده است. این نوع میزها تنوع کمی دارند و بیشتر برای رستوران ها استفاده می شوند .

میز ناهار خوری مستطیلی: این نوع میز غذا خوری که به شکل مستطیل می باشد از مدل های محبوب و پرطرفدار است و برای مهمانی های خانوادگی با تعداد نفرات زیاد مناسب است . اغلب میزهای مستطیلی به سبک کلاسیک و سلطنتی ساخته می شوند و از جنس چوب می باشند.

میز ناهار خوری گرد: میز های گرد فضای بیشتری اشغال می کنند و برای خانه های بزرگ مناسبند. این نوع میز ها برای تعداد نشیمن زیاد مناسب نیستند و اغلب در سبک مدرن تولید می شوند.

مراکز خرید میز ناهار خوری در کرج

مراکز خرید میز ناهار خوری در کرج

بازار مبل آبنوس کرج

آدرس: کرج، پل حصارک، بلوارپیام (جاده قزلحصار سابق) ، روبروی بی سیم، نرسیده به تعویض پلاک، مجتمع آبنوس

بازار مبل آرش

آدرس : کرج، میدان امام حسین، بلوار چمران، روبروی دانشکده کشاورزی، کلکسیون مبل آرش

بازار مبل امام رضا کرج

آدرس: کرج، کمالشهر، میعاد 12، تولیدی مبل امام رضا

بازار مبل کوروش

آدرس : کرج، بلوار چمران، رو به روی سه راه دانشکده، بازار مبل کوروش

بازار مبل امام علی

آدرس: استان البرز، کرج، مشکین دشت، جاده محمد شهر، بلوار امام علی (ع)، بازار مبل امام علی

میز و صندلی ناهارخوری چوبین

آدرس : کرج، عظیمیه، ۴۵ متری کاج، بین پامچال و آزادگان

میز ناهار خوری TSH

کرج، عظیمیه، 45متری کاج، بین نیک نژادی وندای جنوبی، ساختمان نوول

قیمت میز ناهار خوری در کرج

قیمت میز ناهار خوری در کرج

قبل از اینکه برای خرید میز ناهار خوری اقدام کنید ابتدا بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید را تعیین کنید تا دامنه انتخابتان محدودتر شود و راحت تر مدل مناسب را بیابید. در کرج با توجه به جنس به کار رفته در تولید میز قیمت آن فرق می کند. میزهای چوبی که در طرح های سلطنتی ساخته می شوند و منبت کاری شده می باشند گران می باشند و مدل های مدرن ارزانتر هستند . تعداد صندلی ها و اندازه میز نیز روی قیمت آن تاثیر دارد.

خرید آنلاین میز ناهار خوری در کرج

اگر بخواهید میز ناهار خوری را در کرج به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز ناهار خوری موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله کرج ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *