بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز ناهار خوری ملایر

میز ناهار خوری ملایر

میز ناهار خوری از یک صفحه تشکیل شده است که روی پایه هایی نصب شده است و دارای مدل های بسیار متنوعی می باشد که انتخاب مدل آن به سلیقه افراد بستگی دارد. برای خرید میز ناهار خوری می توانید به بازار مبل ملایر و فروشگاه ها و تولیدی هایی که در نقاط مختلف این شهر قرار دارند مراجعه کنید. قبل از اینکه برای خرید به بازار مراجعه کنید تعیین کنید که چه سبکی از میز غذا خوری مدنظرتان است و سبک دکوراسیون داخلی منزلتان مدرن، کلاسیک و یا سلطنتی است. تعداد نفرات میز ناهار خوری نیز باید با توجه به فضای منزل و تعداد افراد خانواده و مهمانان احتمالی تعیین گردد، اگر خانه کوچکی دارید به ناچار باید یک میز ناهار خوری نقلی و کمجا انتخاب کنید.

مشاهده و خرید مدلهای میز ناهار خوری 4 نفره

مشاهده و خرید مدلهای میز ناهار خوری 6 نفره

قیمت میز ناهار خوری

جنس میز ناهار خوری و صندلی ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چوب، ام دی اف، ملامینه، فلز و شیشه از موادی هستند که در ساخت میزهای غذاخوری بکار می روند. چوب و مخصوصا نوع راش آن از متداول ترین موادی است که در تولید میز ناهار خوری استفاده می شود. رنگ میز ناهار خوری از نکات مهم دیگری است که به سلیقه مشتریان بستگی دارد. برای مثال میز ناهار خوری 4 نفره سفید برای یک خانواده 4 نفره با دکوراسیون رنگ روشن مناسب است.

فروشگاه ها و تولیدی های میز ناهار خوری در ملایر

بهسان چوب ملایر

آدرس: ملایر، کیلومتر ۲ جاده همدان، شهرک صنعتی مبلمان ( حاجی آباد)، بلوار دوم، نبش خیابان ۱۴

مبل محمدی ملایر

آدرس: ملایر، کیلومتر سه جاده همدان، شهرک صنعتی دو (مبلمان و دکوراسیون )، نبش خیابان 18 و 20 ، مبل محمدی ملایر

تولیدی مبل جواد

آدرس: همدان، ملایر، یافت آباد غربی، چهار راه قهوه خانه، خیابان برزگر رحیمی، خیابان محمودی، پلاک 4

قیمت میز ناهار خوری در ملایر

قیمت میز ناهار خوری در ملایر

قیمت میز ناهار خوری در ملایر به علت وجود تولیدی های مهم نسبت به شهرهای دیگر ارزانتر است. عوامل زیادی روی قیمت میز ناهار خوری تاثیر دارند که مهم ترین آنها جنس متریال به کار رفته در ساخت میز و صندلی ها می باشد. قیمت میز ناهار خوری چوب راش به علت کیفیت بالای چوب راش گرانتر از چوب های متفرقه دیگر است. با مراجعه به تولیدی ها و خرید بدون واسطه از آنها می توانید با صرف هزینه کمتری یک میز ناهار خوری ارزان قیمت و با کیفیت خریداری کنید.

خرید آنلاین میز ناهار خوری در ایلام

اگر بخواهید میز ناهار خوری خود را در ملایر به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . میز ناهار خوری دی ایران نیز مانند میز ناهار خوری دیجی کالا از اعتبار بالایی برخوردار است، تنوع مدل در دی ایران بسیار بالاتر است. در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز ناهار خوری گرد، مستطیلی و کمجا موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله ملایر ارسال می شوند . با توجه به اینکه محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *