بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز ناهار خوری مشهد

میز ناهار خوری مشهد

میز ناهار خوری دارای مدل های مختلفی می باشد و در سبک های مدرن، کلاسیک و سلطنتی موجود است . هر کدام از مدل های میز ناهار خوری برای دکوراسیون مخصوص به خود مناسب است، مدل های مدرن برای خانه هایی با دکوراسیون امروزی و مدرن مناسبند و مدل های سلطنتی برای خانه های بزرگ با دکوراسیون سلطنتی و تجملاتی مناسب می باشند. برای خانه های کوچک و آپارتمانی میز ناهار خوری کمجا طراحی شده است که دارای مدل های متنوعی است و بیشتر در تعداد نشیمن 2 و 4 نفره تولید می شوند. برای خرید میز ناهار خوری در مشهد بازارهای مختلفی وجود دارد که تولیدی ها و فروشگاه های زیادی در آنها مشغول به فعالیت هستند و مدل های بسیار متنوعی از انواع میز را تولید و عرضه می کنند. بازارهای مبل مختلف از جمله شاندیز، سناباد، وصال و … در مشهد هستند که علاوه بر مبل، میز ناهار خوری نیز در آنها موجود است و به عنوان بازار میز ایران شناخته می شوند .

قیمت میز ناهار خوری

ویژگی های میز ناهار خوری مشهد

ویژگی های میز ناهار خوری مشهد

  • میز ناهار خوری در مشهد در اندازه های مختلف و تعداد نشیمن های مورد نیاز مشتریان تولید می شود . با توجه به فضای منزلتان می توانید میز را در تعداد 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره و … خریداری کنید.
  • متریال به کار رفته در تولید میز ناهار خوری در مشهد از جنس های مختلف چوب، ام دی اف، فلز و … می باشد که روی کیفیت و قیمت آنها تاثیر دارد.
  • میز ناهار خوری در رنگ های مختلف تولید می شود که می توانید به تولید های مشهد مراجعه کنید و مدل مورد نظرتان را با رنگ دلخواه سفارش دهید .
  • در بازارها و فروشگاه های مشهد مدل های متنوع و زیادی از انواع میز ناهار خوری در طرح ها و مدل های جدید و بروز یافت می شود که مشتریان می توانند مدل مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنند. مدل های گرد، مستطیلی، بیضی و همچنین انواع میز ناهار خوی کمجا در مشهد موجود می باشد.

مراکز خرید میز ناهار خوری در مشهد

  • بازار مبل شاندیز

آدرس: 20 کیلومتری مشهد، شاندیز، بازار مبل شاندیز

  • بازار مبل سناباد

آدرس: مشهد، خیابان سناباد، بازار مبل سناباد مشهد

  • بازار مبل طرقبه مشهد

آدرس: مشهد، جاده طرقبه، خیابان اما رضا 4، صنایع چوب و مبلمان دقت

  • بازار مبل وصال مشهد

آدرس: مشهد، بلوار خیام شمالی، منطقه گردشگری سپاد، بلوار بهارستان، بهارستان 6، مجتمع تجاری وصال

  • میز ناهار خوری شافع

آدرس: مشهد، کیلومتر 3 جاده کلات، خیابان شهید فولادی، فولادی 14، پلاک 21

  • میز ناهار خوری چوب رنگ

آدرس شعبه 1: مشهد, جاده شاندیز, بین ویرانی 7 و 9

آدرس شعبه 2: مشهد، بین وکیل آباد 25 و 27

  • میز ناهار خوری تخت جمشید

آدرس : مشهد، جاده شاندیز، نرسیده به امام رضا 4، روبروی رستوران

قیمت میز ناهار خوری در مشهد

قیمت میز ناهار خوری در مشهد

قیمت میز ناهار خوری در مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد و مشتریان می توانند با توجه به بودجه خود مدل مناسب را انتخاب کنند. جنس میز ناهار خوری اولین عاملی است که روی قیمت میز تاثیر می گذارد. در مشهد از مواد مختلفی مانند چوب، ام دی اف، ملامینه، فلز و شیشه در تولید میز غذاخوری استفاده می کنند که قیمت آنها با هم متفاوت است . میز ناهار خوری چوبی گرانترین مدل می باشد و از استحکام و زیبایی بالایی برخوردار است ولی اگر بودجه کمی برای خرید دارید می توانید از مدل های ام دی اف و یا ملامینه نیز انتخاب کنید . با خرید مستقیم از تولیدی های مشهد می توانید میز ناهار خوری با کیفیتی را با قیمت مناسبی بخرید .

خرید آنلاین میز ناهار خوری در مشهد

اگر بخواهید میز ناهار خوری را در مشهد به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز ناهار خوری موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله مشهد ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *