بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز ناهار خوری قم

میز ناهار خوری قم

برای خرید میز ناهار خوری باید به بازارهای میز ایران که در شهرهای مختلف فعالیت می کنند و انواع میزها را تولید و عرضه می کنند مراجعه کنید. در قم بازارهای زیادی از جمله بازار کاسه گران، بازار کلهری و بازار نهال زیتون وجود دارند که مدل های بسیار زیادی از انواع میزها را به فروش می رسانند. عوامل زیادی وجود دارد که باید هنگام خرید آنها را مدنظر داشته باشید. با توجه به اینکه تنوع میز های غذاخوری بالاست انتخاب برای مشتریان سخت شده است ولی با دانستن یک سری نکات مهم می توانید راحت تر مدل مورد نظرتان را بیابید.

قیمت میز ناهار خوری

جنس: اولین موردی که هنگام خرید میز ناهار خوری باید به آن توجه کنید جنس متریال بکار رفته در تولید میز است. از مواد مختلفی مانند چوب، ام دی اف، ملامینه، فلز و شیشه در تولید میز استفاده می شود که هر کدام دارای درجه بندی های مختلفی می باشند. هنگام خرید دقت کنید که جنس میز از کیفیت و دوام خوبی برخوردار باشد.

اندازه: قبل از اینکه برای خرید به بازار مراجعه کنید باید اندازه فضایی که می خواهید میز ناهار خوری را آنجا قرار دهید اندازه گیری کنید و مشخص کنید چه تعداد نشیمنی می خواهید .

سبک: میز غذا خوری باید هماهنگ و ست با وسایل دیگر منزل باشد، اگر سبک دکوراسیون داخلی منزل مدرن است باید میز ناهار خوری را مدرن انتخاب کنید و اگر منزلتان دارای سبک دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی است باید میز ناهار خوری را از مدل های چوبی منبت کاری شده انتخاب کنید.

رنگ: انتخاب رنگ میز ناهار خوری بستگی به سلیقه افراد دارد ولی بهتر است رنگ آن با وسایل دیگر منزل ست باشد و اگر فضای کم نور و یا کوچکی دارید انتخاب رنگ های روشن باعث می شود فضا روشن تر و بزرگتر به چشم بیاید.

مراکز خرید میز ناهار خوری در قم

مراکز خرید میز ناهار خوری در قم

بازار مبل کلهری قم

آدرس: قم، شهر قائم، خیابان کلهری، بازار مبل کلهری

بازار مبل کاسه گران قم

آدرس: قم ، بلوار خلیج فارس ، درود گران ، کوچه 15

بازار مبل نهال زیتون

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان قم-تهران، مجتمع گردشگری زیتون، بازار بزرگ مبل نهال زیتون

ماهون چوب

آدرس: قم، میدان ولیعصر، 20 متری ولیعصر، خیابان بخشنده، 20 متری گلزاری، ماهون چوب

هنر چوب آرمان

آدرس: قم، میدان ولیعصر، بلوار شهید کبیری

قیمت میز ناهار خوری در قم

اولین چیزی که روی قیمت میز ناهار خوری تاثیر دارد جنس آن است. در قم از مواد مختلفی استفاده می شود که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. میزهای چوبی گران تر از مدل های دیگر مانند ام دی اف هستند و کیفیت و زیبایی بیشتری نیز دارند. تنوع قیمت در بازارهای قم زیاد است و افراد با بودجه های مختلف می توانند به بازارهای قم مراجعه کنند و مدل متناسب با بودجه شان را بیابند. بهتر است با صرفه هزینه بیشتر یک مدل چوبی با کیفیت انتخاب کنید تا هم دکوراسیون زیباتری داشته باشید و هم اینکه برای مدت طولانی تری از آن استفاده کنید.

خرید آنلاین میز ناهار خوری در قم

اگر بخواهید میز ناهار خوری را در قم به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز ناهار خوری موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله قم ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *