بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز ناهار خوری دلاوران

میز ناهار خوری دلاوران

میز ناهار خوری یک وسیله کاربردی و ضروری در دکوراسیون منزل است که از آن برای صرف غذا و نوشیدنی استفاده می شود و باید کاملا راحت و استاندارد باشد. فاکتورهایی مانند اندازه فضا، نوع دکوراسیون داخلی منزل، جنس چوب و پارچه میز و صندلی ها و رنگ چوب و پارچه از مهم ترین مواردی هستند که باید هنگام انتخاب میز ناهار خوری به آنها توجه کنید . میزهای غذا خوری در شکل های مختلف گرد، مستطیل، مربع و … تولید می شوند و در سبک های مدرن، کلاسیک و سلطنتی موجود می باشند . اگر قصد خرید میز ناهار خوری در تهران را دارید یکی از مکان هایی که می توانید برای خرید به آن مراجعه کنید بازار دلاوران است. بازار دلاوران یکی از چندین بازار میز ایران است و یک خیابان عریض و طولانی است که تولیدی ها و فروشگاه های زیادی در آن قرار دارند و به تولید و عرضه مبلمان منزل از جمله میز ناهار خوری مشغول می باشند .

قیمت میز ناهار خوری

انواع میز ناهار خوری در دلاوران

انواع میز ناهار خوری در دلاوران

میزهای ناهارخوری در دلاوران در سبک های مختلف مدرن، کلاسیک و سلطنتی ساخته می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. مدل های مدرن دارای طرح های ساده و امروزی می باشند و از تجملات به دورند . مدل هاس سلطنتی دارای منیت کاری هایی زیبایی روی بدنه میز و صندلی ها می باشند که برای فضاهای سلطنتی و تجملاتی مناسبند .

میز ناهار خوری از نظر جنس شامل مدل های چوبی، ام دی اف، ملامینه، فلزی و شیشه ای می باشد که مشتریان با توجه به سلیقه و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اند باید یک مدل مناسب را انتخاب کنند .

آدرس بازار دلاوران

تهران، میدان رسالت، میدان ولیعصر، میدان الغدیر، خیابان دلاوران

اگر از تهران به بازار مبل دلاوران می روید می توانید از مترو و از ایستگاه گلبرگ که نزدیکترین ایستگاه به دلاوران است استفاده کنید .

مسیرهای بازار دلاوران

  • بزرگراه رسالت شرق، میدان رسالت، خیابان هنگام، میدان الغدیر، خیابان دلاوران
  • بزرگراه همت زین الدین، خروجی هنگام، میدان الغدیر، خیابان دلاوران
  • بزرگراه بابایی، خروجی هنگام، میدان الغدیر، خیابان دلاوران

ساعت کاری بازار دلاوران

این بازار همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۰ شب باز است و در روزهای تعطیل نیز از ساعت ۸ الی ۲ بعدازظهر فعال است .

قیمت میز ناهار خوری در دلاوران

قیمت میز ناهار خوری در دلاوران

قیمت میز ناهار خوری دلاوران وابسته به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و نوع چوب به کار رفته در آن، مدل و طرح میز و صندلی ها و تعداد نشیمن آن بستگی دارد . بیشتر میز و صندلی هایی که در دلاوران تولید می شوند از چوب های با کیفیت و مقاوم تولید می شوند به همین دلیل قیمت آنها نسبت به بازارهای دیگر کمی گرانتر است . مدل هایی هم هستند که به جای چوب از ام دی اف برای تولید آنها استفاده شده است این مدل ها زیبایی مدل های چوبی را ندارند ولی قیمت آنها ارزانتر است . اگر به دنبال میز ناهار خوری ارزان قیمت هستید می توانید مستقیما از تولیدی هایی که در دلاوران فعالیت می کنند مراجعه کنید، در تولیدی ها به دلیل حذف واسطه ها و همچنین فضای رقابتی که برقرار است قیمت محصول ارزانتر از فروشگاه ها می باشد .

خرید آنلاین میز ناهار خوری از دلاوران

اگر بخواهید میز ناهار خوری را از دلاوران به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز ناهار خوری موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله تهران و حومه آن ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *