بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز ناهار خوری ترب

میز ناهار خوری ترب

ترب (torob) یک موتور جست و جوی پیشرفته است که امکان مقایسه قیمتِ بیش از چهار میلیون کالا از جمله موبایل و مبلمان و میز ناهار خوری و حتی مواد خوراکی در سوپر مارکت ها را با هم ایجاد می کند و می توانید مناسب ترین قیمت را برای خرید انتخاب کنید . میز ناهار خوری یکی از وسایلی است که در برندها و فروشگاه های مختلف در ترب قرار داده می شود .

قیمت میز ناهار خوری

همچنین بخوانید: بازار میز ایران

ترب خودش فروشنده میز ناهار خوری نمی باشد ولی کمک می کند تا مدل های مختلف میز ناهار خوری  موجود در شمار زیادی فروشگاه معتبر اینترنتی را با هم مشاهده کنید و بین آنها مقایسه انجام دهید . با این کار دیگر نگران این مساله نخواهید بود که شاید فروشگاه دیگر همین مدل را با همین کیفیت به قیمت پایین تری بفروشد .

می توانید میز ناهار خوری را در ترب جست و جو کنید تا صد ها مدل مختلف برایتان نمایش داده شود . حال باید مدل مورد نظرتان را در فروشگاه های معتبر اینترنتی که محصولاتشان را در ترب قرار داده اند انتخاب کنید و از بین کیفیت های یکسان کمترین قیمت را برای خرید انتخاب کنید .

ترب توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سال 1393 راه اندازی شده است .

کلیه فروشگاه هایی که در سایت ترب ثبت نام می کنند از فیلتر های مختلف عبور داده شده ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشند و از سایت های معتبر اینترنتی می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *