بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز ناهار خوری تبریز

میز ناهار خوری تبریز

میز ناهار خوری یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی منزل است که محلی برای گرد هم آمدن افراد خانواده و همچنین پذیرایی از مهمانان می باشد. قبل از اینکه برای خرید میز غذا خوری اقدام کنید ابتدا سبک دکوراسیون داخلی منزلتان را مشخص کنید تا راحت تر بتوانید مدل مناسب را بیابید. زمانی که برای خرید به بازارهای میز ایران مراجعه می کنید باید سبک میز ناهار خوری را مشخص کرده باشید و همچنین تعداد نشیمن و رنگ آن را انتخاب کرده باشید تا دامنه انتخابتان محدودتر شود و با صرف زمان کمتری مدل مناسب را بیابید. برای خرید میز ناهار خوری در تبریز بازارها و فروشگاه های زیادی وجود دارد که مدل های بسیار متنوعی از انواع میز ناهار خوری را در طرح ها و رنگ های مختلف به فروش می رسانند. بازارهایی مانند الماس و مایان در تبریز وجود دارند که تولیدی های زیادی نیز در آنها فعالیت می کنند و مشتریان می توانند مدل مورد نظرشان را با رنگ چوب و پارچه دلخواه سفارش دهند تا برایشان تولید شود.

قیمت میز ناهار خوریانواع میز ناهار خوری در تبریز

در تبریز می توانید مدل های زیادی از میزهای ناهار خوری را مشاهده کنید . میز های غذاخوری از نظر ظاهری به شکل های گرد، مستطیلی، بیضی و شکل های فانتزی دیگر ساخته می شوند و از نظر سبک نیز در سبک های مدرن، کلاسیک و سلطنتی موجود می باشند . مدل های مدرن دارای طرح های ساده و زیبایی می باشند که برای دکوراسیون های امروزی و مدرن مناسب می باشند. مدل های سلطنتی که دارای منبت کاری می باشند و از چوب های طبیعی در ساخت آنها استفاده می شود برای دکوراسیون های سلطنتی و تجملاتی مناسبند. میز ناهار خوری کمجا نیز برای فضاهای کوچک طراحی شده است که مدل های مختلف آن در تبریز موجود می باشد.

انواع میز ناهار خوری در تبریز

جنس میز ناهار خوری در تبریز

در تولیدی های تبریز از انواع چوب های طبیعی و مصنوعی و همچنین فلز و شیشه در ساخت میزهای ناهار خوری استفاده می شود. ام دی اف و ملامینه از جمله مصنوعات چوبی هستند که کاربرد زیادی در تولید لوازم چوبی دکوراسیون داخلی منزل دارند . چوب از جمله بهترین متریال برای تولید میز ناهار خوری می باشد که زیبایی خاصی به میز ناهار خوری می دهد و طرفداران زیادی دارد.

فروشگاهها و تولیدی های میز و صندلی ناهار خوری در تبریز

بازار مبل الماس تبریز

آدرس: تبریز، شهرک صنعتی مایان، مجتمع الماس

بازار مبل مایان تبریز

آدرس: تبریز، نزدیک ورودی روستای مایان، بازار مبل مایان

بازار مبل قره آغاج

آدرس: تبریز، محله قره آغاج، خیابان شریعتی

بازار مبل الماس تبریز

آدرس: تبریز، شهرک صنعتی مایان، مجتمع الماس

شرکت تولیدی مبل مهدی رضوی

آدرس تولیدی: تبریز، اتوبان کسایی، لاله، شهرک شهید مدنی، 8متری شقایق دوم، تولیدی مبلمان رضوی

صندلي ناهارخوري گونش تبریز

آدرس: تبریز، سردرود

شرکت آذرچوب

آدرس کارخانه: تبریز، جاده راه آهن به طرف فرودگاه، کوی صنعتی شهریار، شرکت آذرچوب، پلاک 19 و 20

آدرس فروشگاه: تبریز، دروازه تهران، میدان بسیج، 300متر مانده به سه راهی اهر، جنب غذاخوری پاکدل، فروشگاه مرکزی آذرچوب

قیمت میز ناهار خوری در تبریز

قیمت میز ناهار خوری در تبریز

قیمت میز ناهار خوری با توجه به نوع موادی که در ساخت آن استفاده می شود متفاوت است. در بازارهای تبریز هم می توانید میزهای گران قیمت را مشاهده کنید و هم مدل های ارزان قیمت یافت می شوند. مدل های چوبی که دارای کیفیت بالا می باشند و زیبایی خیره کننده ای دارند گران می باشند ولی با توجه به هزینه ای که می کنید هم میز ناهار خوری عمر طولانی تری دارد و هم اینکه به فضای منزل زیبایی بیشتری می دهد. اگر بودجه کافی برای خرید این مدل میزها ندارید می توانید مدل مناسب را از بین مدل های ام دی اف و یا ملامینه انتخاب کنید . مدل های فلزی نیز ارزان هستند ولی به دلیل ساده بودن کمتر مورد پسند مشتریان قرار می گیرند . با خرید مستقیم میز و صندلی ناهار خوری از تولیدی ها می توانید یک کار با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

میز ناهار خوری دست دوم در تبریز

عده ای از همشهریان در تبریز به دلایلی مانند تغییر دکوراسیون، تعویض خانه یا مشکلات دیگر میز ناهار خوری خود را در معرض فروش میگذارند که غالبا در اپلیکیشن دیوار و شیپور میتوان این میز ناهار خوری های دست دوم را یافت و خریداری کرد .

خرید آنلاین میز ناهار خوری در تبریز

اگر بخواهید میز ناهار خوری را در تبریز به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز ناهار خوری موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله تبریز ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *