بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز ناهار خوری ایکیا

میز ناهار خوری ایکیا

شرکت ایکیا (IKEA) در سال 1943 بوسیله اینگوار کمپراد که آن زمان فقط 17 سال سن داشت در کشور سوئد تاسیس شد . ایکیا یک شرکت سوئدی و چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در کشور هلند قرار گرفته است .

همچنین بخوانید: بازار میز ایران

ایکیا بیشتر از ۱۲۰۰۰ کالا را تولید می کند که شامل مبلمان ، کمد و کابینت ، تخت خواب و کالای خواب ، لوازم سرویس بهداشتی ، سیسمونی نوزاد ، وسایل پخت و پز آشپزخانه ، ظروف سرامیکی ، چینی و پلاستیکی ، فرش ، کفپوش ، تزیینات و اکسسوری دکوراسیون داخلی و غیره می باشد و یک برند معروف مبلمان است . بیشترین تمرکز این شرکت روی مبلمان منزل است و لقب بزرگترین فروشنده مبلمان در جهان را به خود اختصاص داده است .

قیمت میز ناهار خوری

شرکت ایکیا ابتدا محصولات خود را به صورت پستی ارسال می کرد و در سال 1953 توانست اولین نمایشگاه خود را برپا کند و بعد به مرور زمان توانست در کشور های دیگر نیز نمایشگاه و فروشگاه برپا کند . اولین نمایشگاه خارجی در کشور نروژ برپا شد .

میز ناهار خوری ایکیا یکی از برند های معروف است . برند ایکیا دارای طرح بسیار ساده ای می باشد و از نقش و نگار های شلوغ خبری نیست . سادگی و احترام به طبیعت از ویژگی بارز این برند است و همچنین دارای برنامه کنترل هزینه می باشد که باعث شده است قیمت محصولات آن کاهش پیدا کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *