بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز ناهار خوری اصفهان

میز ناهار خوری اصفهان

میز ناهار خوری از وسایل مهم در دکوراسیون داخلی منزل است که هم یک وسیله بسیار کاربردی است و هم انتخاب مدل مناسب آن می تواند به زیبایی بیشتر فضای منزل کمک کند . میزی که انتخاب می کنید باید با دکوراسیون منزل ست و هماهنگ باشد و ابعاد آن نیز با توجه به اندازه فضای منزل انتخاب شوند . اگر خانه کوچکی دارید باید از خرید مدل های سلطنتی و جاگیر خودداری کنید و به سراغ مدل های کمجا و مدرن بروید . نکته دیگری که باید به آن توجه کنید جنس میز و صندلی های غذاخوری است که باید از متریال های با کیفیت و مقاومی انتخاب شده باشند. برای خرید میز ناهار خوری در اصفهان مراکز و تولید های زیادی وجود دارد . از جمله این مراکز بازار های مهمی همچون رهنان و آتشگاه می باشند که از معروف ترین بازارهای میز ایران هستند و تولید های زیادی در آن ها فعالیت می کنند و مدل های متنوعی از انواع میز ناهار خوری کلاسیک، مدرن، سلطنتی، اسپرت و کمجا را تولید و عرضه می کنند.

قیمت میز ناهار خوری

مراکز خرید میز ناهار خوری در اصفهان

مراکز خرید میز ناهار خوری در اصفهان

  • بازار مبل رهنان

برای خرید میز ناهارخوری به بازار مبل رهنان مراجعه کنید. در این بازار مدل های مختلفی از انواع میز ناهار خوری با کیفیت بالا و همچنین میز ناهار خوری اسپرت و کمجا در مدل های مختلف موجود می باشد و امکان سفارش میز و صندلی ها با رنگ چوب و پارچه دلخواه نیز وجود دارد .

آدرس: اصفهان، رهنان، خیابان شریف شرقی، خیابان شهیدان غربی، خیابان درخشان، خیابان سعدی، خیابان چمران و بلوار امام رضا(ع)

  • بازار مبل خیابان آتشگاه

آدرس: اصفهان، خمینی شهر، خیابان آتشگاه تا انتهای خیابان امیرکبیر

  • بازار مبل خورزوق اصفهان

آدرس: 5 کیلومتری اصفهان، شهرستان برخوار، شهر خورزوق

  • میز ناهار خوری دوریس

آدرس شعبه یک: اصفهان، خیابان آمادگاه، نبش بن بست شماره۱۷

آدرس شعبه دو: اصفهان، سیتی سنتر، طبقه اول، واحدA1/11

  • گروه صنعتی مبلمان خلیلی

آدرس: اصفهان، چهارراه شیخ صدوق

قیمت میز ناهار خوری در اصفهان

قیمت میز ناهار خوری در اصفهان

قیمت میز ناهار خوری در اصفهان نیز مانند جاهای دیگر به عوامل مختلفی بستگی دارد، جنس به کار رفته در تولید آن مهم ترین موردی است که روی قیمت آن تاثیر می گذارد. با توجه به تعداد صندلیها و ابعاد میز، چوب بکار رفته در کلاف صندلی میز که ممکن است از چوب راش، چوب روس یا چوب سفید باشد، میز غذاخوری قیمت متغیری خواهد داشت. در بازارهای بزرگ اصفهان که تعداد تولیدی ها زیاد است و فضای رقابتی بین آنها برقرار است قیمت ها نسبت به فروشگاه های دیگر که در محل های مختلف شهر قرار دارند ارزانتر است . میزهایی که برای کلاف آنها از ام دی اف استفاده می شود ارزانتر از مدل های چوبی هستند ولی کیفیت آنها به اندازه مدل های چوبی نیست.

خرید آنلاین میز ناهار خوری در اصفهان

اگر بخواهید میز ناهار خوری را در اصفهان به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز ناهار خوری موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله اصفهان ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *