بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز ناهار خوری اردبیل

میز ناهار خوری اردبیل

میز ناهار خوری از اجزای ضروری در دکوراسیون داخلی منزل است که در مدل های متنوعی در بازار موجود می باشد. قبل از اینکه به خرید میز ناهار خوری بروید ابتدا اندازه فضای منزل را اندازه گیری کنید و متناسب با آن ابعاد و تعداد نشیمن میز را تعیین کنید، سبک میز غذا خوری نیز باید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل باشد تا زیبایی فضا بیشتر شود. برای خرید میز ناهار خوری باید به بازارهای میز ایران مراجعه کنید، در اردبیل می توانید به بازارهای بزرگی مانند بازار مبل تات و بازار مبل شیخ صفی مراجعه کنید، در این بازارها می توانید مدل های متنوع و زیادی را از انواع مدل های میز ناهار خوری مستطیلی، گرد و مدل های مدرن مشاهده کنید و با توجه به سلیقه خود اقدام به خرید نمایید.

مشاهده و خرید مدلهای میز ناهار خوری 4 نفره

مشاهده و خرید مدلهای میز ناهار خوری 6 نفره

قیمت میز ناهار خوری

مراکز خرید میز ناهار خوری در اردبیل

  • بازار مبل افشار‌

آدرس: اردبیل، ابتدای شهرک زرناس ( پردیس)، بازار مبل افشار

  • گالری چـوب سـعید بایرام زاده

آدرس: میدان ججین، ابتدای خیابان لاله، شهرک آزادی، خیابان آذربایجان، جنب داروخانه داورنیا(کاج)

  • صنایع چوبی آنتیک

آدرس: اردبیل ، خیابان کاشانی ، ما بین قیام و مبارزان

مراکز خرید میز ناهار خوری در اردبیل

  • مجتمع تجاری بازار مبل اردبیل

آدرس: اردبیل، میدان ایثار، شهرک صنعتی 1، خیابان صنعت، روبروی بلوار سرو

  • بازار مبل تات

آدرس: میدان ایثار (شهید جدی)، شهرک صنعتی 1، خیابان صنعت، روبروی بلوار سرو، بازار مبل تات

قیمت میز ناهار خوری در اردبیل

قیمت میز ناهار خوری با توجه متریال به کار رفته در تولید آن متفاوت است، هرچه از مواد با کیفیت تر و مرغوب تری استفاده شده باشد محصول تولید شده گرانتر خواهد بود. میز ناهار خوری چوبی دارای کیفیت بسیار بالایی است و قیمت آن نیز از مدل های دیگر گرانتر است. اگر می خواهید یک محصول با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید باید به صورت مستقیم از تولیدی ها خرید کنید. در تولیدی ها و بازارهای بزرگ به دلیل فضای رقابتی که وجود دارد فروشندگان سعی می کنند یک کار باکیفیت با قیمت مناسب به مشتریان تحویل دهند. قبل از اقدام به خرید بودجه ای که برای خرید میز غذا خوری در نظر گرفته اید را تعیین کنید تا راحت تر و سریعتر مدل مناسب را بیابید.

خرید آنلاین میز ناهار خوری در اردبیل

اگر بخواهید میز ناهار خوری را در اردبیل به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز ناهار خوری موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله اردبیل ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *