دکوراسیون, راهنمای خرید

میز عسلی تاشو + خرید آنلاین و اینترنتی به همراه ارسال رایگان به سراسر کشور

خریدمیز عسلی تاشو

میز عسلی تاشو یکی از جدید ترین و کاربردی ترین وسایل دکوراسیون و پذیرایی می باشد میز عسلی های تاشو چند مزیت نسبت به میز عسلی های معمولی دارند .

اولین مزیت این میز عسلی این است که برای خانه هایی که فضای کمی دارند بسیار مناسب است چرا که این میز عسلی ها را فقط زمان استفاده و پذیرایی فضا اشغال می کنند وبعد از استفاده فضای کمی را اشغال می کنند .

دومین مزیت این میز های عسلی این است که راحت تر حمل و نقل می شوند و بعد از پذیرایی می توان به راحتی آن ها را جمع و در جای مناسب گذاشت .
دی ایران یکی از تولید کننده های انواع میز های عسلی با طراحی ها و مدل های جدید است که تنوع چشم گیری در تولید میز عسلی ها ی جدید داشته .تمامی میز های عسلی تولید شده از کفیت و درجه ی ساخت بالایی برخوردار هستند .
دی ایران محصولات خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه تولید شده به دست مشتریان و خریداران عزیز می رساند ،همین امر سبب شده تا قیمت کالا های دی ایران 30درصد مناسب تر و ارزان تر از سایر ارایه دهنده ها برای خریداران رقم بخورد .
لازم به ذکر است که ارسال تمامی محصولات دی ایران به صورت رایگان انجام می شود و هیچ گونه هزینه ای بابت حمل و نقل از خریداران دریافت نخواهد شد .
شما می توانید میز های عسلی خود را با سایر وسایل اتاق پذیرایی نظیر : میز تلویزیون ، بوفه و استند ، میز ناهار خوری، مبلمان ، ساعت ایستاده ،گرامافون ست کنید .

میز عسلی تاشو 1

میز عسلی تاشو 1

میز عسلی تاشو 2

میز عسلی تاشو 2

میز عسلی تاشو 3

میز عسلی تاشو 3

میز عسلی تاشو 4

میز عسلی تاشو 4

میز عسلی تاشو 5

میز عسلی تاشو 5

میز عسلی تاشو 6

میز عسلی ها و جلو مبلی تاشو 6

میز عسلی تاشو 8

میز عسلی های تاشو 8

میز عسلی تاشو 9

میز عسلی های تاشو 9

میز عسلی تاشو 10

میز عسلی های تاشو 10

منبع : دی ایران

#s3gt_translate_tooltip_mini { display: none !important; }

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *