بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز تلویزیون مشهد

میز تلویزیون مشهد

میز تلویزیون وسیله ای است که تلویزیون روی آن قرار می گیرد و در همه ی خانه ها وجود دارد. میزهای تلویزیون دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در سبک های مختلف مدرن، کلاسیک و سلطنتی تولید می شوند. باید میزی را انتخاب کنید که اندازه آن با ابعاد تلویزیون و همچنین اندازه فضای منزل متناسب باشد و سبک آن نیز هماهنگ با سبک دکوراسیون داخلی منزل باشد. میز تلویزیون علاوه بر نگهداری تلویزیون در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل نیز نقش زیادی دارد و در مرکز توجه خانه قرار می گیرد به همین دلیل علاوه بر مقاومت و استحکام آن باید به مدل و زیبایی آن نیز توجه زیادی شود . برای خرید میز تلویزیون در مشهد می توانید به تولیدی ها و فروشگاه هایی که در بازارها و مناطق مختلف شهر قرار دارند مراجعه کنید . در همه ی شهرها مکان هایی وجود دارد که به عنوان بازار میز ایران محسوب می شوند و در آنها انواع میز ها از جمله میز تلویزیون تولید و عرضه می شود.

قیمت میز تلویزیون

مراکز خرید میز تلویزیون در مشهد

مراکز خرید میز تلویزیون در مشهد

  • بازار مبل شاندیز

آدرس: 20 کیلومتری مشهد، شاندیز، بازار مبل شاندیز

  • بازار مبل سناباد

آدرس: مشهد، خیابان سناباد، بازار مبل سناباد مشهد

  • بازار مبل طرقبه مشهد

آدرس: مشهد، جاده طرقبه، خیابان اما رضا 4، صنایع چوب و مبلمان دقت

  • بازار مبل وصال مشهد

آدرس: مشهد، بلوار خیام شمالی، منطقه گردشگری سپاد، بلوار بهارستان، بهارستان 6، مجتمع تجاری وصال

  • توسعه صنعت آریا

آدرس: مشهد، خیابان سعدی، مجتمع تجاری بهزاد، پلاک17

  • صنایع چوب ساج

آدرس: مشهد، چراغچی53، طرحچی 18

  • تولیدی میز تلویزیون ال سی دی آرمان

آدرس: مشهد، انتهای شهید آوینی 59، اول گل کار 1، روبروی مسجد، پلاک 110

قیمت میز تلویزیون در مشهد

قیمت میز تلویزیون در مشهد

در مشهد می توانید هم میزهای گران قیمت از جنس چوب های باکیفیت را ببینید و هم میزهای ارزان قیمت در بازارهای مختلف موجود است. قبل از اقدام به خرید بودجه خود را تعیین کنید تا دامنه انتخابتان محدودتر شود و سریعتر بتوانید مدل مناسب را بیابید . جنس میز تلویزیون رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد . مدل هایی که از چوب ساخته می شوند و روی آن منبت کاری انجام می شود گرانتر از مدل های دیگر هستند و بعد از آن مدل های ام دی اف هستند که قیمت آنها از میزهای چوبی کمتر است . بعد از ام دی اف نیز ملامینه قرار می گیرد که قیمت ارزانی دارد و افراد با بودجه کم نیز می توانند این مدل ها را خریداری کنند .

خرید آنلاین میز تلویزیون در مشهد

اگر بخواهید میز تلویزیون را در مشهد به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز تلویزیون موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله مشهد ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *