بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز تلویزیون قم

میز تلویزیون قم

تلویزیون هم به عنوان یک وسیله تزیینی به زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل کمک می کند و هم اینکه برای قرار دادن و نگهداری تلویزیون یک وسیله مهم به شمار می رود. میز تلویزیون باید با دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ باشد و اندازه آن با اندازه تلویزیون و همچنین ابعاد و فضای منزل متناسب باشد. همچنین میز ال سی دی باید با مبلمان دیگر منزل ست باشد تا فضای زیباتری خلق شود و بیننده از تماشای آن لذت ببرد. برای خرید میز تلویزیون باید به بازارهای میز ایران بروید . در قم بازارهای زیادی وجود دارد که در تولید لوازم چوبی دکوراسیون منزل معروف هستند. از جمله این بازارها، کلهری قم و بازار مبل کاسه گران می باشد که دارای تولیدی های بزرگی هستند و مدل های بسیار متنوعی از انواع میز تلویزیون را تولید و عرضه می کنند.

قیمت میز تلویزیون

مراکز خرید میز تلویزیون در قم

بازار مبل کلهری قم

آدرس: قم، شهر قائم، خیابان کلهری، بازار مبل کلهری

بازار مبل کاسه گران قم

آدرس: قم، بلوار خلیج فارس، درود گران، کوچه 15

بازار مبل نهال زیتون

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان قم-تهران، مجتمع گردشگری زیتون، بازار بزرگ مبل نهال زیتون

ماهون چوب

آدرس : قم، میدان ولیعصر، 20 متری ولیعصر، خیابان بخشنده، 20 متری گلزاری، ماهون چوب

مراکز خرید میز تلویزیون در قم

میز تلویزیون چوبیران

آدرس: قم، بلوار شهید کیوانفر

میز ال سی دی صفایی

آدرس: قم، 30 متری قائم، میز ال سی دی صفایی

تولید میز ال سی دی قم

آدرس: قم، خیابان موص صدر، انتهای کوچه ۲۵

قیمت میز تلویزیون در قم

قیمت میز تلویزوین در قم به موارد متعددی از جمله جنس، سبک، مدل و اندازه میز بستگی دارد. میزها از متریال های مختلفی از جمله چوب، ام دی اف، ملامینه، فلز و شیشه ساخته می شوند که هر کدام قیمت مختلفی دارند. میزهای چوبی گرانتر از مدل های دیگر هستند و دارای دوام و زیبایی فوق العاده ای می باشند. اگر بودجه کافی برای خرید مدل های چوبی ندارید مدل های ام دی اف نیز تنوع زیادی دارند و از مقاومت خوبی نیز برخوردارند. میز ال سی دی های ملامینه ارزانتر از مدل های ام دی اف نیز می باشند ولی کیفیت آنها پایین تر است. با خرید مستقیم از تولیدی ها می توانید یک مدل با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

خرید آنلاین میز تلویزیون در قم

اگر بخواهید میز تلویزیون را در قم به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز تلویزیون موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله قم ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *