بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز تلویزیون دلاوران

میز تلویزیون دلاوران

تلویزیون یکی از وسایلی است که در همه ی خانه ها وجود دارد و باید یک میز مناسب برای آن خریداری شود . میز تلویزیون باید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل انتخاب شود و همچنین اندازه آن با ابعاد تلویزیون و همچنین اندازه فضای خانه متناسب باشد . برای خرید این وسیله مهم در تهران می توانید به بازار مبل دلاوران مراجعه کنید . دلاوران یکی از مهم ترین و بی رقیب ترین بازارهای شرق تهران است که در خیابان دلاوران واقع شده است . تنوع مدل میز تلویزیون در بازار دلاوران بسیار زیاد است و افراد با سلیقه ها و علایق مختلف می توانند به این بازار مراجعه کنند و مدل مورد نظرشان را بیابند . دلاوران یکی از مهم ترین مراکز بازار میز ایران است که علاوه بر میز ال سی دی می توانید میز جلو مبلی و عسلی را نیز از این بازار خریداری کنید . در صورتی که بخواهید میز تلویزیون، جلو مبلی و عسلی و میز کنسول را به صورت ست با هم خریداری کنید می توانید از بین ست میز و کنسول مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید .

قیمت میز تلویزیون

آدرس بازار دلاوران

تهران، میدان رسالت، میدان ولیعصر، میدان الغدیر، خیابان دلاوران، بازار مبل دلاوران

مسیرهای بازار دلاوران

  • بزرگراه رسالت شرق، میدان رسالت، خیابان هنگام، میدان الغدیر، خیابان دلاوران
  • بزرگراه همت زین الدین، خروجی هنگام، میدان الغدیر، خیابان دلاوران
  • بزرگراه بابایی، خروجی هنگام، میدان الغدیر، خیابان دلاوران

قیمت میز تلویزیون دلاوران

قیمت میز تلویزیون در دلاوران

قیمت میز تلویزیون در دلاوران به عوامل مختلفی بستگی دارد . جنس ، مدل و طرح میز روی قیمت آن تاثیر زیادی دارد. میز تلویزیون ها در دلاوران به شکل های مختلف دیواری، پایه ای ، کابینتی، کنسولی و … موجود می باشند که هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند. میزها از نظر جنس نیز در مدل های چوبی، ام دی اف، ملامینه، فلزی، شیشه ای و هایگلاس تولید می شوند که مدل های چوبی گرانترین مدل ها هستند و بعد از آن ام دی اف و ملامینه قرار می گیرد . میزهای فلزی ارزانترین مدل ها هستند ولی طرح های ساده ای دارند .

خرید آنلاین میز تلویزیون از دلاوران

اگر بخواهید میز تلویزیون را از دلاوران به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز تلویزیون موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله تهران و حومه آن ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *