بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز تلویزیون تبریز

میز تلویزیون تبریز

میز تلویزیون یکی از مهم ترین عناصر در چیدمان منزل است که علاوه بر اینکه یک وسیله کاربردی برای قرار گرفتن تلویزیون است، به عنوان یک عنصر دکوراتیو نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل دارد. برای خرید این وسیله مهم ابتدا باید ابعاد تلویزیون و همچنین ابعاد فضای پذیرایی را اندازه گیری کنید تا بتوانید یک میز با ابعاد مناسب انتخاب کنید. علاوه بر این باید سبک میز تلویزیون نیز هماهنگ با سبک دکوراسیون داخلی منزل باشد. رنگ میز ال سی دی را با توجه به رنگ دیگر وسایل پذیرایی از جمله مبلمان، میز جلو مبلی و عسلی و همچنین رنگ دیوار و پرده ها انتخاب کنید تا دکوراسیون زیباتر و شیک تری داشته باشید. برای خرید میز تلویزیون باید به بازار میز ایران که در شهرهای مختلف در محل های مختلف شهر قرار گرفته است مراجعه کنید، در تبریز مکان های مختلفی وجود دارد که مهم ترین آنها بازار مبل الماس و مایان تبریز می باشد که مدل های متنوعی از انواع میزها را تولید و عرضه می کنند.

قیمت میز تلویزیون

انواع میز تلویزیون در تبریز

انواع میز تلویزیون در تبریز

میز تلویزیون مدرن: در سبک مدرن سادگی حرف اول را می زند، میز تلویزیون های مدرن نیز در طرح های ساده و شیک تولید می شوند و از جنس های مختلف ساخته می شوند که کشوهایی نیز برای قرار دادن وسایل جانبی دارند.

میز تلویزیون کلاسیک: این مدل از میز تلویزیون ها از جنس چوب می باشند و دارای منبت کاری هستند که در رنگ های قهوه ای، کرم و طلایی تولید می شوند.

میز تلویزیون دیواری: این نوع میز تلویزیون ها به دیوار نصب می شوند و جای کمی اشغال می کنند که مناسب خانه های کوچک با دکوراسیون مدرن می باشند.

میز تلویزیون چوبی: میز های چوبی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و طرفداران بسیار زیادی دارند. این نوع میز تلویزیون در سبک های مدرن و کلاسیک قابل تولید است و در تبریز می توانید مدل های زیادی از آن را مشاهده کنید.

میز تلویزیون ام دی اف: ام دی اف نوعی چوب مصنوعی است که به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب رواج زیادی پیدا کرده است، میز تلویزیون ام دی اف دارای مدل های زیادی در بازارهای تبریز می باشد.

میز تلویزیون هایگلاس: این نوع میز تلویزیون دارای سطح براق و درخشانی می باشد که برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن مناسب است و در رنگ های مختلف و طرح های متنوع در بازارهای تبریز به فروش می رسد.

مراکز خرید میز تلویزیون در تبریز

بازار مبل الماس تبریز

آدرس: تبریز، شهرک صنعتی مایان، مجتمع الماس

بازار مبل مایان تبریز

آدرس: تبریز، نزدیک ورودی روستای مایان، بازار مبل مایان

شرکت تولیدی مبل مهدی رضوی

آدرس: تبریز، اتوبان کسایی، لاله، شهرک شهید مدنی، 8متری شقایق دوم، تولیدی مبلمان رضوی

تولیدی میزتلویزیون kelebek

آدرس: تبریز، جاده مایان

دکوشایلی

جاده تبریز، صوفیان، نرسیده به پایانه بار، کوی صنعتگران

قیمت میز تلویزیون در تبریز

قیمت میز تلویزیون در تبریز

در تبریز میز تلویزیون دارای تنوع قیمت بالایی است و برای بودجه های مختلف مدل های متنوعی وجود دارد . هرچه از مواد با کیفیت تری در تولید میز استفاده شده باشد قیمت میز گرانتر خواهد بود. میز تلویزیون چوبی منبت کاری شده از مدل های گران قیمت است و مدل های مدرن از جنس ام دی اف قیمت مناسب تری دارند. اگر به دنبال خرید یک میز تلویزیون ارزان قیمت و شیک هستید مدل های ساخته شده از ملامینه برای شما مناسب می باشند. با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی ها می توانید یک میز باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب بخرید.

خرید آنلاین میز تلویزیون در تبریز

اگر بخواهید میز تلویزیون را در تبریز به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز تلویزیون موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله تبریز ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *