بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز تلویزیون اهواز

میز تلویزیون اهواز

در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن، میز تلویزیون به عنوان نقطه کانونی محسوب می شود و بیشترین توجهات به آن جلب می شود به همین دلیل باید در خرید آن دقت زیادی به خرج دهید و با انتخاب یک مدل زیبا و شیک سلیقه خود را به مهمانان نشان دهید. قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید ابتدا ابعاد تلویزیون را اندازه بگیرید و دقت کنید که میز تلویزیون باید از هر طرف 5 تا 10 سانتیمتر از تلویزیون بزرگتر باشد و همچنین باید ابعاد پذیرایی را نیز در نظر بگیرید و میزی را انتخاب کنید که مناسب فضای پذیرایی باشد. مورد دیگری که باید به آن توجه کنید این است که سبک میز ال سی دی با سبک دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ باشد، برای دکوراسیون مدرن میز تلویزیون ساده و مدرن انتخاب کنید و برای دکوراسیون های سلطنتی و کلاسیک نیز میزهای منبت کاری شده چوبی مناسبند.

برای خرید میز تلویزیون باید به بازارهای میز ایران که انواع میزها را تولید و عرضه می کنند مراجعه کنید. در اهواز بازارها، فروشگاه ها و تولیدی های زیادی وجود دارند که مهم ترین آنها شهر مبل اهواز است، در این بازار بزرگ مدل های متنوع و زیادی از انواع میز تلویزیون مدرن و کلاسیک به فروش می رسد. در تولیدی های اهواز امکان سفارش میز با رنگ دلخواه وجود دارد.

قیمت میز تلویزیون

مراکز خرید میز تلویزیون در اهواز

شهر مبل اهواز

آدرس: اهواز، انتهای بلوار پاسداران، بعد از منطقه فرهنگیان، جنب قرارگاه ارتش، شهر مبل اهواز

بازار مبل ایران اهواز

آدرس: اهواز، زیتون کارمندی، بلوار پاسداران، بازار مبل ایران

صنایع چوبی روشن

آدرس: اهواز، کمپلوجنوبی، خیابان بنی هاشم

صنایع چوب پاریس

آدرس: اهواز، کمپلو جنوبی، بشارت، خیابان هلالی، خیابان خشایار

قیمت میز تلویزیون در اهواز

قیمت میز تلویزیون در اهواز

قیمت میز تلویزیون در اهواز به فاکتور های زیادی از جمله جنس و کیفیت متریال به کار رفته در تولید میز و همچنین مدل و طرح میز بستگی دارد. میز هایی که ابعاد کوچتری دارند ارزانتر از مدل های بزرگتر هستند. میز تلویزیون چوبی گرانتر از میز ام دی اف است و مدل های ام دی اف از ملامینه گرانتر هستند . با توجه به بودجه ای که دارید می توانید یک مدل مناسب را انتخاب کنید. اگر بصورت مستقیم از تولیدی ها خرید کنید واسطه ها حذف می شوند و قیمت میز ارزانتر خواهد بود .

خرید آنلاین میز تلویزیون در اهواز

اگر بخواهید میز تلویزیون را در اهواز به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز تلویزیون موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله اهواز ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *