بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز تلویزیون اصفهان

میز تلویزیون اصفهان

میز تلویزیون یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی منزل است که انتخاب آن به توجه و دقت زیادی نیاز دارد. مدل میز تلویزیون باید بر اساس نوع، اندازه و رنگ تلویزیون انتخاب شود و همچنین ابعاد میز باید با اندازه فضای منزل متناسب باشد تا دکوراسیون زیباتری ایجاد شود . میز تلویزیون باید ست و هماهنگ با وسایل دیگر منزل از جمله مبلمان انتخاب شود و با توجه به سبک دکوراسیون منزل و سبک مبلمان باید میزی را برای تلویزیون انتخاب کنید که کاملا با سبک موجود هماهنگ باشد . اگر مبلمان و سایر اجزا از نوع سلطنتی هستند میز تلویزیون نیز باید از همین سبک انتخاب شود و اگر فضای منزل و مبلمانتان مدرن و امروزی هستند باید از میز ال سی دی با طرح های ساده و مدرن خریداری کنید . برای خرید میز تلویزیون در اصفهان مراکز زیادی وجود دارد . بازارهای مهمی همچون رهنان در اصفهان وجود دارد که دارای تولیدی های زیادی است و مدل های بسیار متنوعی از انواع میز تلویزیون را در سبک های مختلف تولید و عرضه می کنند. این بازار از جمله بازارهای میز ایران می باشد که دارای قدمت زیادی است.

قیمت میز تلویزیون

مراکز خرید میز تلویزیون در اصفهان

هنگام خرید میز تلویزیون در اصفهان نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • در انتخاب میز تلویزیون به ابعاد فضای منزل توجه کنید و از خرید میزهای بزرگ برای فضاهای کوچک خودداری کنید .
  • در انتخاب رنگ میز تلویزیون به رنگ دیگر اجزای منزل توجه کنید و رنگ آن را ست با وسایل دیگر انتخاب کنید.
  • می توانید از رنگ های روشن و شاد نیز برای میز تلویزیون استفاده کنید و لزومی ندارد که حتما رنگ آن از رنگ های تیره مانند قهوه ای انتخاب شود.
  • به پایه های میز تلویزیون دقت کنید و از استحکام و مقاومت آنها اطمینان حاصل کنید.
  • میز های چوبی دارای زیبایی و نمای چشمگیری می باشند، اگر از لحاظ بودجه مشکلی ندارید مدلهای چوبی را خریداری کنید .
  • میزهای چند تکه که قابلیت تغییر اندازه را دارند به شما این امکان را می دهند که با توجه به نیازتان اندازه میز را کوچک و بزرگ کنید.

مراکز خرید میز تلویزیون در اصفهان

  • بازار مبل رهنان

آدرس: اصفهان، رهنان، خیابان شریف شرقی، خیابان شهیدان غربی، خیابان درخشان، خیابان سعدی، خیابان چمران و بلوار امام رضا(ع)

  • بازار مبل خیابان آتشگاه

آدرس: اصفهان، خمینی شهر، خیابان آتشگاه تا انتهای خیابان امیرکبیر

  • بازار مبل خورزوق اصفهان

آدرس: 5 کیلومتری اصفهان، شهرستان برخوار، شهر خورزوق

  • ميز ال سي دي اصفهان

آدرس: اصفهان، خیابان شیخ بهایی، جنب بانک ایران زمین، پاساژ مستجاب

  • گروه تولیدی آسوود

آدرس فروشگاه: اصفهان، خیابان امام خمینی، خیابان شریف شرقی(رهنان)، بعداز دور برگردان سوم، کوچه49

قیمت میز تلویزیون در اصفهان

قیمت میز تلویزیون در اصفهان

میز تلویزیون در بازارها و تولیدی های اصفهان دارای قیمت های متغیری می باشد. اینکه میز از چوب ساخته شده باشد یا ام دی اف قیمت آن فرق می کند . میز تلویزیون چوبی دارای قیمت گرانتری نسبت به مدل های دیگر است و بعد از آن میزهای ام دی اف قرار می گیرند که قیمت مناسب تری دارند و رایج تر می باشند. اگر در ساخت میز تلویزیون از ملامینه استفاده شده باشد قیمت از آن از ام دی اف نیز ارزانتر است . تولیدی هایی که در اصفهان فعالیت می کنند میز تلویزیون را با کیفیت خوب و قیمت مناسب تری به فروش می رسانند .

خرید آنلاین میز تلویزیون در اصفهان

اگر بخواهید میز تلویزیون را در اصفهان به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز تلویزیون موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله اصفهان ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *