بازار میز ایران, دکوراسیون, راهنمای خرید

میز تلویزیون ارومیه

میز تلویزیون ارومیه

خرید میز تلویزیون یکی از مهم ترین خریدها می باشد که روی زیبایی دکوراسیون داخلی منزل تاثیر بسیار زیادی دارد. میز تلویزیون نقطه کانونی منزل و پذیرایی محسوب می شود و وسایل دیگر با توجه به آن چیده می شوند به همین دلیل باید در خرید آن دقت زیادی به خرج دهید. مهم ترین کاربرد میز تلویزیون، نگه داشتن تلویزیون است و علاوه بر آن باید دارای استانداردهای لازم باشد به گونه ای که به راحتی بتوانید جلوی آن بنشینید و از تماشای تلویزیون لذت ببرید. در انتخاب میز تلویزیون باید دقت کنید که ارتفاع مناسبی داشته باشد و همچنین اندازه طول آن طوری باشد که وقتی تلویزیون روی آن قرار می گیرد از هر طرف بین 5 تا 10 سانت از فضای روی میز خالی بماند تا هم تلویزیون ایمنی کافی داشته باشد و هم اینکه نمای زیباتری به دکوراسیون منزل بدهد. سبک میز میز تلویزیون باید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل باشد و همچنین رنگ آن باید هماهنگ با سایر اجزای منزل باشد.

برای خرید میز تلویزیون در ارومیه می توانید به بازارهای میز که در نقاط مختلف شهر قرار گرفته اند مراجعه کنید. در ارومیه یک بازار متمرکز وجود ندارد و تولیدی ها و فروشنده ها در نقاط مختلف شهر به صورت پراکنده قرار دارند. در اینجا آدرس تعدادی از این مراکز را برایتان آورده ایم.

قیمت میز تلویزیون

مراکز خرید میز تلویزیون در ارومیه

  • مبل آکو

آدرس: ارومیه، خیابان هشت شهریور، روبروی خیابان کوثر

  • تولید میز ال سی دی چراغی

آدرس: ارومیه، جاده دریا، روستای صداقه، جنب باغلار یولی

مراکز خرید میز تلویزیون در ارومیه

  • تولیدی مبلمان حسین زاده

آدرس: ارومیه، فلکه آبیاری، جنب آتشنشانی، خیابان موسوی، شهرک فجر، خیابان قهاری، بالاتر از املاک سلیم پور، پلاک ۱/۱۰۱

  • فروشگاه مبل آنجلا

آدرس: ارومیه، میدان مولوی، ابتدای خیابان آزادگان2

  • فروشگاه آقای مبل

آدرس: ارومیه، شهرک ولیعصر، میدان صادقیه، روبه‌روی فروشگاه جانبو و خیابان عباسی

قیمت میز تلویزیون در ارومیه

قیمت میز تلویزیون به عوامل مختلفی بستگی دارد، جنس، سبک، مدل و اندازه میز روی قیمت آن تاثیر دارد. در ساخت میز تلویزیون از مواد مختلفی از جمله چوب، ام دی اف، ملامینه، فلز و شیشه استفاده می شود که هر کدام دارای قیمت متفاوتی می باشند. میز های چوبی وزن زیادی دارند و گران قیمت می باشند و بیشتر در مدل های سلطنتی ساخته می شوند. میز تلویزیون ام دی اف دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب تری نسبت به چوب می باشد و دارای تنوع بالایی می باشد به همین دلیل متداول و پرطرفدار است. اگر می خواهید میز تلویزیون ارزان قیمت خریداری کنید باید به تولیدی ها مراجعه کنید و مدل مورد نظرتان را از مدل های ملامینه انتخاب کنید.

خرید آنلاین میز تلویزیون در ارومیه

اگر بخواهید میز تلویزیون را در ارومیه به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع میز تلویزیون موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله ارومیه ارسال می شوند . با توجه به اینکه در دی ایران محصولات بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *