دکوراسیون, راهنمای خرید

مدلهای مختلف تشک

مدل های مختلف تشک

مدلهای مختلفی از تشک هر روزه در فروشگاه های مختلف عرضه می شوند . اما آیا از مارک های مختلف تشک و مواد مورد استفاده در آن مطلعید ؟

آیا می دانید تفاوت میان تشک های طبی و فنری در چیست ؟

آیا در هنگام خرید به مدت زمان گارانتی تشک دقت می نمایید ؟

چه تفاوتی در هزینه های مختلف تشک وجود دارد ؟

چه نوع تشکی با سرویس خواب منزلتان متناسب می باشد ؟

در این مطلب می خواهیم مدل های مختلف تشک ، که هر کدام دارای دسته بندی متفاوت می باشند را برای دنبال کننده های مقالات دی ایران قرار داده تا در هنگام خرید تشک بتوانند تفاوت میان مدلهای مختلف تشک را شخیص داده و در هنگام خرید در نظر داشته باشند .

تشک ها با نامهای تجاری مختلف وارد بازار می شوند که برخی از آنها از دسته تشک های خارجی و برخی دیگر از دسته تشک های تولید ایران میباشند .

برند های مختلف تشک های ایرانی عبارتند از :

سالویا ، پارمیس ، رویال ، رویا ، داتیس ، لایکو ، آسایش ، دمکو ، اوما ، لاتکس ، دنلپ ، خوشخواب ، رویال تک ، لوکس ، رز خواب ، زیرو و…

برند های مختلف تشک های خارجی عبارتند از:

comfort care ، good sleep ، soft ، best night ، zest ، …

در ادامه ابتدا تشک های ایرانی و سپس تشک های خارجی را به شما معرفی می نماییم البته این تشک ها خود به چند دسته متفاوت تقسیم می شوند .

تشک مدل سالویا :

1-سالویا:

تشک سالویا تشکی طبی بوده که برای افراد سنگین وزن تا 130 کیلوگرم مناسب می باشد .  این محصول دارای 10 سال وارانتی می باشد . لایه های درون این محصول شامل ریباند20 سانت 80 کیلویی ، پد طبی بهمراه ابر 30 کیلویی2 سانت ، پارچه گرد بافت با تراکم 700 ضد آلرژی و ضد باکتری ، اسفنج 1 سانت رولی  و الیاف 300 گرم پشت پارچه می باشد .

تشک مدل سالویا

تشک سالویا

2-کامفورت:

این تشک تمام طبی بوده و تا وزن 100 کیلوگرم قابل استفاده می باشد . همچنین تشک کامفورت دارای10 سال وارانتی است . لایه های درونی این تشک شامل اسفنج 30 کیلویی 20 سانتی ، ریباند 80 کیلویی 4 سانتی در دو سطح ، رویه پارچه گرد بافت ، اسفنج 1 سانتی و الیاف 300 گرمی می باشد .

تشک مدل سالویا

تشک کامفورت

3-سرتا:

تشک سرتا از مدل تشک های طبی فنری می باشد که با نام دو منظوره نیز شناخته می شود و این نام به دلیل توانایی استفاده از دو طرف این تشک است زیرا در طرفی از این تشک نوع طبی و در طرف دیگر می توان نوع طبی فنری را مورد استفاده قرار داد . وارانت

ی این محصول 10 ساله بوده و درون تشک از  فنر بونل دوبل ، موکت ترموفلت ، اسفنج 30 کیلویی 2 سانتی ، ریباند 4 سانت 80 کیلویی ، فوم 3 سانتیمتری ، پارچه گرد بافت با تراکم 700 گرم ، اسفنج 1 سانتی رولی و الیاف 300 گرمی تشکیل شده است .

تشک مدل سالویا

تشک سرتا

4-سارین:

تشک سارین تشکی طبی فنری بوده که مشابه با تشک سرتا دو منظوره می باشد و دارای 10 سال وارانتیست . لایه های داخلی این تشک شامل فنر بونل ، موکت ترموفلت دوبل ، اسفنج 30 کیلویی 20 سانتی ، ریباند 20 سانت 80 کیلویی ، فوم 3 سانتی ، پارچه گرد بافت 700 گرمی با الیاف نقره ، اسفنج 1 سانتی رولی و الیاف 300 گرمی می باشد .

تشک مدل سالویا

تشک سارین

5-اسمارت:

تشک اسمارت در ساختار خود دارای فنر و اسفنج می باشد و به این دلیل نام طبی فنری را به خود گرفته است . این تشک می تواند تا وزن 110 کیلوگرم را نیز تحمل نماید . وارانتی این محصول 10 ساله است . درون این تشک دارای فنر بونل ، موکت ترموفلت دوبل ، اسفنج 30 کیلویی 2 سانتی ، ریباند 2 سانتی 80 کیلویی در دو طرف ، فوم کشی دیواره ها ، رویه پارچه گردباف ، اسفنج 1 سانتی و الیاف 300 گرمی می باشد .

تشک مدل سالویا

تشک اسمارت

6- دنیز:

این تشک طبی فنری بوده و دارای فنر های پاکتی منفصل می باشد . همچنین می توان این تشک را برای افرادی که در هنگام خواب دارای تحرک بالایی هستند استفاده نمود . افراد تا وزن 120 کیلوگرم نیز می توانند از این تشک استفاده نمایند . این محصول دارای 10 سال وارانتی می باشد و در درون تشک لایه های فنر پاکتی منفصل با تعداد فنر بسیار متراکم همراه با فریم و اسپان باند 100 گرمی ، اسفنج 30 کیلویی 4 سانت در دو سطح تشک ، اسفنج 7 سانتی در دیواره ها ، رویه پارچه گرد باف 700 گرمی ، اسفنج 1 سانت رولی و الیاف 300 گرمی بکار رفته است .

تشک مدل سالویا

تشک دنیز

7-کنزو:

این تشک طبی بوده و افراد تا وزن 120 کیلوگرم می توانند از این تشک استفاده نمایند . وارانتی این تشک 8 ساله می باشد . در ساخت این تشک از مواد پارچه گرد باف با تراکم 700 ضد حساسیت ، لایه اسفنجی رولی فشرده 1 سانتی جهت لطافت ، اسفنج 2 سانتی 20 کیلویی ، اسفنج صنعتی ریباند با تراکم 80 به قطر 20 سانتیمتر ، اسفنج فشرده 20 کیلویی 2 سانتی ، لایه اسفنج رولی فشرده 1 سانتی استفاده شده است .

تشک مدل سالویا

تشک کنزو

8-تمپور:

این نوع از تشک ساختاری مشابه با تشک کنزو داشته و تا وزن 95 کیلوگرم قابل استفاده می باشد . این تشک طبی دارای 8 سال وارانتی می باشد . تشک تمپور شامل رویه پارچه گرد باف با تراکم 700 گرم ضد آلرژی ، اسفنج 1 سانت رولی فشرده اسفنج ریباند 20 سانتیمتری می باشد .

تشک مدل سالویا

تشک تمپور

9-ویانا:

تشک ویانا از نوع فنری می باشد . فنر های به کار رفته در این تشک از نوع پاکتی منفصل می باشند . این تشک را می توان تا وزن 85 کیلوگرم نیز مورد استفاده قرار داد . وارانتی تشک ویانا 8 ساله می باشد . پارچه رویه آن از نوع گرد باف 700 گرمی و دارای  لایه اسفنج رولی فشرده 1 سانتی و اسفنج فشرده 2 سانت 20 کیلویی می باشد

تشک مدل سالویا

تشک ویانا

10-لیلیان:

تشک طبی فنری لیلیان  از نوع طبی فنری می باشد و دارای تشکچه ای اضافیست که از ریباند صنعتی می باشد . این تشک تا وزن 90 کیلوگرم قابل استفاده می باشد . وارانتی تشک لیلیان 7 ساله بوده و دارای لایه های رویه پارچه گرد باف با تراکم 700 ، فنر بونل 4 میلیمتری ، اسفنج 1 سانت رولی فشرده ، پارچه ژاکارد 150 گرمی ، اسفنج ریباند با تراکم بالا و موکت ترموفلت دوبل بهمراه تشکچه اضافه 2 سانت از ریباند می باشد .

تشک مدل سالویا

تشک لیلیان

11-آنا:

تشک آنا تشک طبی فنری می باشد . این تختخواب در ساختار خود دارای فنر و اسنفج است و می تواند افرادی تا وزن 90 کیلوگرم را تحمل نماید . این محصول دارای وارانتی 7 ساله بوده و مواد درون این تشک رویه پارچه گردباف 700 گرمی ، اسفنج 1 سانت رولی فشرده ، اسفنج ریباند ، نمد ترموفلت دوبل ، فنر بونل 4 میلیمتری ، فوم کشی در دیواره ها و لا به لای فنر ها است .

تشک مدل سالویا

تشک آنا

12-ونوس:

تشک ونوس از دسته تشک های طبی فنری می باشد این تشک برای افرادی تا وزن 70 کیلوگرم قابل استفاده است . وارانتی تشک ونوس 5 ساله می باشد . این تشک از لایه های مختلفی مانند رویه پارچه گردباف 700 گرمی ، اسفنج 1 سانت رولی فشرده ، اسفنج رولی 20 کیلویی ، فنر بونل و فوم کشی در دیواره ها و لا به لای فنر ها تشکیل شده است .

تشک مدل سالویا

تشک ونوس

تشک مدل داتیس :

این مدل از تشک دارای دسته بندی های مختلفی می باشد که در ابعاد 80*180 ، 200*90 ، 200*120 ، 200*140 ، 200*160 ، 200*180و200*200 تولید می شود .

1-آلپاکا:

این تشک از نوع طبی می باشد و تمام ارتوپدیک است . گارانتی این محصول 18 سال و وارانتی آن 2 ساله می باشد . ارتفاع تشک آلپاکا37 سانتیمتر می باشد . پارچه مورد استفاده برای این تشک از نوع آنتی الکترو-پلاس است که می تواند سد مغناطیس در مقابل تشعشعات مضر ایجاد کند . در مرکز این تشک به جای فنر از مموری فوم استفاده شده است در دیگر لایه های این تشک شاهد لایه ترموفلت 2000گرمی می باشیم .

تشک مدل داتیس

تشک آلپاکا

2-رابون:

این تشک از نوع تمام طبی بوده که دارای روکشی از پارچه کشمیر -اولیواویل می باشد . تشک رابون خاصیت کنترل دما داشته و تا 17 سال شامل گارانتی می شود . در مرکز این کار از فنر پاکتی منفصل میکرو استفاده شده است و دارای لایه ترموفلت 2000گرمی می باشد . ارتفاع تشک رابون 32 سانتیمتر می باشد . از مزایای این تشک داشتن 2 سال وارانتی و 5 سال گارانتی می باشد .

تشک مدل داتیس

تشک رابون

3-آلتین :

آلتین تشک طبی فنری می باشد . این تشک با پارچه آلوورا-بامبو پوشیده شده و دارای 8 سال گارانتی می باشد .ضخامت این تشک 29 سانتی متر است . لایه های تشک آلتین از ترموفلت1400گرمی و فنر متصل در ساختار خود می باشد .

تشک مدل داتیس

تشک التین

4-امپریال:

امپریال تشکی فنریست که از فنر های پاکتی منفصل تشکیل شده است و در میان خود دارای لایه ای از ترموفلت 2000گرمی دارد . این تشک دارای پوشش تنسل بوده که خاصیت ابریشمی دارد . ضخامت و ارتفاع این تشک 30 سانتی متر می باشد . همچنین این تشک با گارانتی 12 ساله به فروش می رسد .

تشک مدل داتیس

تشک امپریال

5-بانجوپد:

تشک طبی بانجوپد دارای هسته ای از جنس فنر میکروسل متصل و لایه ای از ترموفلت 1400گرمی و پد ژله ای کامفورت بوده و با پارچه آلوورا-بامبو پوشیده می شود . ارتفاع این تشک 30 سانتی متر می باشد و دارای 10 سال گارانتیست.

تشک مدل داتیس

تشک بانجو

6-مانیلا:

تشک طبی فنری مانیلا در مرکز خود دارای فنر متصل بوده و از لایه های فوم سرد 30 کیلویی و ترموفلت 1400 گرمی تشکیل می شود همه اینها با پارچه آلوئه ورای پنبه ای پوشش داده می شوند . ارتفاع این تشک 24 سانتی متر می باشد و دارای مزیت تهویه هواست . گارانتی و وارانتی این تشک به ترتیب 3 و 2 سال است .

تشک مدل داتیس

تشک مانیلا

7-میسافیر:

تشک میسافیر تشکی طبی فنریست که در میان خود لایه هایی از اسفنج 2سانتی متربا چگالی 20 ترموفلت 1000گرمی و فنرهاس متصل ساخته می شود . این تشک دارای پوشش بافت پنبه ای بوده و ارتفاع آن 21 سانتی متر می باشد . تشک طبی فنری میسافیر دارای گارانتی 2 ساله است و می تواند تا 70 کیلوگرم وزن را تحمل کند .

تشک مدل داتیس

میسافیر

8-کاپونا:

این محصول از نوع تشک های طبی بوده که در ساختار خود دارای فنر پاکتی منفصل ، مموری فوم پمپ افکت 8 سانتی متری ، لایه پوست نارگیل (این لایه باعث جلوگیری از بوی نامطبوع پس از مدتی استفاده می شود ) ، ترموفلت 2000 گرمی و پوششی از جنس ابریشم طبیعی می باشد . ارتفاع این تشک 35 سانتی متر بوده و دارای ویژگی هایی همچون سد مغناطیسی ، تهویه هوا ، مقاومت در برابر پارگی و چروک می باشد . گارانتی و وارانتی این تشک به ترتیب 15 و 2 سال است .

9-لیمافورد:

تشک لیمافوردتشکی طبیست که دارای مموری فومی هوشمند با قطر 12 سانتی متر و لایه ترموفلت 2000گرمی می باشد . این تشک با پارچه گردبافت آنتی الکترو-پلاس پوشش داده می شود .ارتفاع این تشک 35 سانتی متر می باشد و دارای مزایایی مانند سد مغناطیسی ، کپسول تهویه هوا ، وارانتی 2 ساله و گارانتی 18 ساله می باشد .

تشک مدل داتیس

تشک لیمافورد

10-مارتلاتو:

تشکی طبیست که دارای فنرهایی از نوع پاکتی می باشد و از لایه های فوم دورای 6 سانتی متری ، فوم هوشمند (hr)6سانتی متری ، لایه ترموفلت 2000گرمی و پد کامفورت تشکیل می شود و در انتها پارچه ای از جنس کشمیر -درای اند سافت روی این تشک را پوشش می دهد . ارتفاع این تشک 35 سانتی متر و دارای مزیت هایی همچون کپسول تهویه هوا ، گارانتی 15 ساله و وارانتی 2 ساله می باشد .

تشک مدل داتیس

تشک مارتلاتو

11-مارگاریتا:

این تشک طبی با ارتفاع 29 سانتی متر دارای لایه های فوم دورا کامفورت و هوشمند(HR)3سانتی متری ، ترموفلت2000گرمی و فنر پاکتی متصل می باشد . پارچه مورد استفاده در این تشک از جنس کشمیر-پلاس می باشد . همچنین ارتفاع تشک فوق 29 سانتی متر بوده و دارای خصوصیات مثبتی مانند خاصیت تهویه هوا ، گارانتی 13 ساله و وارانتی 2 ساله می باشد .

تشک مدل داتیس

تشک مارگاریتا

12-مایامدیکال:

تشک مایامدیکال از نوع طبی بوده و از لایه های پلاستوفوم فشرده در مرکز ، فوم HR با ضخامت 2 سانتی متر ، لایه ترموفلت 1400 گرمی تشکیل شده که با پارچه( sikو linan) پوشیده شده است . ارتفاع تشک فوق 19 سانتی متر می باشد و دارای گارانتی 6 ساله و وارانتی 2 ساله می باشد .

تشک مدل داتیس

تشک مایا مدیکال

13-ویچ کرافت:

تشک فوق تشکی طبی می باشد که با لایه های فوم یکپارچه و دورا پدیک در مرکز ، لایه های فوم HR در ضخامت 4  و 8 سانتی متر ، لایه ترموفلت 2000گرمی تشکیل می شود و دارای پوششی از جنس پارچه گرد بافت می باشد . ارتفاع این تشک 31 سانتی متر می باشد . مزیت این تشک داشتن سد مغناطیسی ، وارانتی 2 ساله و گارانتی 18 ساله می باشد .

تشک مدل داتیس

تشک ویچ کرافت

14-ویسکوفوم:

تشک ویسکوفوم از نوع طبی بوده و با لایه های فوم (HR)4 سانتی متری در هر دو طرف تشک ، ترموفلت 2000گرمی  و هسته ای با جنس فوم یکپارچه و دوراپدیک ساخته می شود . پارچه مورد استفاده برای این تشک از نوع گردبافت بوده و دارای ارتفاع 30 سانتی متر است .همچنین این مدل دارای کپسول تهویه می باشد . گارانتی و وارانتی این محصول به ترتیب 15 و 2 ساله است .

تشک مدل داتیس

تشک ویسکوفوم

تشک مدل پارمیس :

1-simple :

تشکsimple تشکی طبی با لایه های الیاف ویسکوز300 گرمی ، اسفنج رول 20 کیلوگرمی HR ، اسفنج 7 سانتی متری 35 کیویی EUROLUX و اسفنج ریباند10 سانتی متری 120کیلویی می باشد که تا وزن 100 کیلو را تحمل می نماید . ارتفاع این محصول 22 سانتی متر است و پارچه مورد استفاده در این محصول از جنس گرد بافت تمام پنبه 1300 گرمی می باشد. 5 سال گارانتی

تشک مدل پارمیس

تشکsimple

2-EURO TOUCH :

این تشک طبی بوده و دارای لایه های الیاف ویسکوز300 گرمی ، اسفنج HR از نوع 20 کیلویی ، اسفنج 3 سانتی متری از نوع 35 کیلویی EUROLUX و اسفنج ریباند 120 کیلویی 19 سانتی می باشد ارتفاع این محصول 25 سانتی متر بوده و افراد تا وزن 110 کیلوگرم می توانند براحتی از این محصول استفاده نمایند . پارچه مورد استفاده برای پوشش این محصول از نوع گرد بافت تمام پنبه ای 3000 گرمی می باشد . 8 سال گارانتی

تشک مدل پارمیس

تشک EURO TOUCH

3-نامبر1 :

نامبروان تشکی طبی فنریست که از لایه های مختلفی مانند الیاف ویسکوز300 گرمی ، اسفنج رول 20 کیلویی HR ، اسفنج ریباند3 سانتی متری از نوع 120 کیلویی و اسفنج 3 سانتی متری از نوع 35 کیلویی EUROLUX همراه با فنر های بونل با اسفنج 30 کیلویی در قسمت مرکز ساخته شده است . پارچه مورد استفاده در قسمت بیرونی این محصول از نوع گرد بافت تمام پنبه ای 1300 گرمی می باشد .گارانتی 10 سال

تشک مدل پارمیس

تشک نامبر1

4-نامبر2 :

تشک طبی فنری فوق از بخشهای مختلف ساخته شده است . این بخشها شامل پد در دو طرف تشک ، الیاف و ویسکوز 300 گرمی ، دیواره فوم HR (که مانع فرورفتگی در کناره های تشک می شود) ،لایه ترموباند ، اسفنج رول 20 کیلویی HR ، اسفنج 8 سانتی متری 45 کیلویی ، اسفنج ریباند 6 سانتی 140 کیلویی و فنر بونل با اسفنج 30 کیلویی می باشد . این تشک عایق حرارتی و رطوبتی دارد و تا وزن 140 کیلوگرم را متحمل می شود . ارتفاع این تشک 38 سانتی متر می باشد ؛ پارچه اطراف این تشک از نوع گرد بافت است . 10 سال گارانتی

تشک مدل پارمیس

تشک نامبر 2

5-Ultra orthopedic :

تشک اولترا طبی فنری بوده و دارای ارتفاع 25 سانتی متر می باشد لایه هایی که باعث افزایش ارتفاع این محصول می شوند شامل الیاف ویسکوز150 گرمی ، اسفنج رول 20 کیلویی HR ، اسفنج 4 سانتی همراه با اسفنج 30 کیلویی ، ریباند 4 سانتی از نوع 100 کیلویی ، فنر بونل تقویت شده با اسفنج 30 کیلویی می باشند . لایه اخر و پوشش این تشک از پارچه گردبافت تمام پنبه ای 1000 گرمی می باشد . گارانتی 6 سال

تشک مدل پارمیس

تشک اولترا ارتوپدیک

6-Happy sleep :

تشک طبی فنری Happy sleep  شامل پارچه گرد بافت تمام پنبه ای 1000 گرمی ، الیاف ویسکوز 150 گرمی ، اسفنج رول 20 کیلویی HR ، اسفنج 6سانتی 30 کیلویی ، اسفنج ریباند 6 سانتی 120 کیلویی و فنر بونل با اسفنج 30 کیلویی می باشد . ارتفاع این تشک 25 سانتی متر می باشد و افراد تا وزن 100 کیلو می توانند از این تشک استفاده نمایند همچنین این تشک دارای عایق حرارتی می باشد . 7 سال گارانتی

تشک مدل پارمیس

تشک Happy sleep

7-Dream touch :

تشک طبی فنری Dream touch شامل پارچه گرد بافت تمام پنبه ای 1300گرمی ، الیاف ویسکوز300گرمی ، اسفنج رول 20 کیلویی HR ، اسفنج 8 سانتی 35 کیلویی ، اسفنج ریباند 4سانتی 120 کیلویی، فنر بونل همراه با اسفنج 30 کیلویی می باشد . ارتفاع این تشک 27 سانتی متر می باشد و تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل می کند . ویژگی دیگر این تشک عایق بودن در برابر حرارت و رطوبت می باشد .8 سال گارانتی

تشک مدل پارمیس

تشک Dream touch

8-simple 1 :

تشک فوق از دسته تشک های طبی می باشد که دارای ارتفاع 19 سانتی متر می باشد و افراد تا وزن 80 کیلوگرم می توانند از این محصول استفاده نمایند . لایه های درون تشک شامل الیاف ویسکوز 150 گرمی ، اسفنج رول 20 کیلویی HR ، اسفنج 4 سانتی 30 کیلویی ، ریباند 12 سانتی از نوع 120 کیلویی و در لایه اخر شامل پارچه گردبافت 1000گرمی می باشد . 5 سال گارانتی

تشک مدل پارمیس

تشک simple 1

9- Orthopedic1 :

تشک1Orthopedic از نوع طبی فنری بوده  و دارای لایه های مختلف الیاف ویسکوز150 گرمی ، اسفنج رول 20 کیلویی HR ، اسفنج 4سانتی 25 کیلویی ، فنر بونل بوده که در انتها دارای پوشش گردبافت پنبه 800 گرمی می باشد . ارتفاع تشک 21 سانتی متر است و افراد تا وزن 80 کیلوگرم می توانند از این محصول استفاده نمایند همچنین این تشک عایق حرارت و رطوبت می باشد . 4 سال گارانتی

تشک مدل پارمیس

تشکOrthopedic1

10-Orthopedic  :

تشک طبی فنری Orthopedic  تشکی با لایه های پارچه گردبافت پنبه ای 800 گرمی ، الیاف ویسکوز 150 گرمی ، اسفنج رول 20 کیلویی HR ، اسفنج 4 سانتی 30 کیلویی و فنر بونل بوده که ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد . وزن قابل تحمل برای این تشک حداکثر 90 کیلوگرم می باشد .5 سال گارانتی

تشک مدل پارمیس

تشک Orthopedic1

11- 1 Medical :

تشک طبی  1 Medical توسط پارچه گردبافت 1000گرمی پوشش داده شده و لایه های مختلف ویسکوز150 گرمی ، اسفنج رول 20کیلویی HR ، اسفنج 14 سانتی 35 کیلویی بوده و عایق حرارت و رطوبت می باشد . این تشک دارای ارتفاع 18 سانتی متر است . حداکثر وزن قابل تحمل برای این تشک 80 کیلوگرم می باشد .4 سال گارانتی

تشک مدل پارمیس

تشک Medical1

12-Medical :

Medicalتشکی طبیست که شامل لایه های پارچه گردبافت 1300 گرمی ، ویسکوز300گرمی ، اسفنج رول 20 کیلویی HR ، اسفنج 19 سانتی متر و 35 کیلویی بوده که ارتفاع این تشک را به 23 سانتی متر می رساند . این تشک عایق حرارت و رطوبت می باشد و تا 100 کیلوگرم وزن را تحمل می کند . 5 سال گارانتی

تشک مدل پارمیس

تشک Medical

13-Special 1 :

تشک Special 1 از دسته تشک های فنری می باشد که با پارچه گردبافت 700گرمی پوشش داده می شود . این تشک عایق حرارت و رطوبت است و دارای ارتفاع 18 سانتی متر می باشد و فقط 60 کیلوگرم وزن را تحمل می نماید . مواد بکار رفته در این تشک شامل : پارچه گردبافت 700 گرمی ، ویسکوز 150 گرمی ، اسفنج رول 15 کیلویی HR ، اسفنج 2 سانتی 15 کیلویی و فنر بونل . 2 سال گارانتی

تشک مدل پارمیس

تشک Special 1

14-Special :

Special  تشکی فنریست که عایق حرارت و رطوبت میباشد . این تشک دارای ارتفاع 19 سانتی متر و تحمل وزن حداکثر 70 کیلوگرم می باشد . در درون این تشک از پارچه گردبافت 700 گرمی ، ویسکوز150 گرمی ، اسفنج رول 15 کیلویی HR ، اسفنج 2 سانتی 20 کیلویی و فنر بونل بکار رفته است . 3 سال گارانتی

تشک مدل پارمیس

تشک Special

15-Arad sleep :

تشک فنری آراد اسلیپ از دسته تشک فنری بوده که دارای پارچه گردبافت پنبه 700 گرمی به منظور پوشش ، ویسکوز 150 گرمی ، اسفنج رول 15 کیلویی HR ، اسفنج 3 سانتی 20 کیلویی و فنر بونل بوده و تا وزن 80 کیلوگرم را تحمل می نماید . ارتفاع این تشک 20 سانتی متر است و عایق حرارت و رطوبت می باشد . 4 سال گارانتی

تشک مدل پارمیس

Arad sleepتشک

تشک مدل رویال :

1-Superspring :

تشک طبی فنری فوق در درون خود دارای الیاف پلی استر 150 کیلویی ، لایه ترموباند پروپیلن ، اسفنج 12 کیلویی پلی اورتان ، لایه ترموفلت 1200گرمی اسفنجی برای تقویت گوشه ها ، فنر بونل و قاب فلزی برای دور تشک که با پارچه ژاکارد پوشیده شده است .ارتفاع این محصول 18 سانتی متر بوده و داری گارانتی دو ساله می باشد .

تشک مدل رویال

تشک Superspring

2-Aramesh :

تشک طبی آرامش دارای الیاف پلی استر 150 گرمی ، اسفنج رول 15 کیلویی پلی اورتان ، لایه ترموباند پروپیلن ، اسفنج 25 کیلویی پلی اورتان 1.5 سانتی ، لایی ترموفلت 1200 گرمی  و پلاستوفوم مخصوص با دانسیته 80 به قطر 16 سانتیمتر  بوده که توسط پارچه ژاکارد پوشش داده می شود و ارتفاع آن 24 سانتی متر می باشد . گارانتی این محصول 2 ساله می باشد .

تشک مدل رویال

تشکAramesh

3-Asaform :

تشک طبی فنری آسا فرم تشکل از الیاف پلی استر 150 گرمی ، اسفنج رول 15 کیلویی پلی اورتان ، لایه ترموباند پروپیلن ، اسفنج 17 کیلویی ، لایه ترموفلت 1200 گرمی ، تقویت کننده گوشه ها ، فنر بونل ، قاب فلزی و پارچه ژاکارد می باشد . ارتفاع این محصول 21 سانتی متر و گارانتی آن 3 ساله است .

تشک مدل رویال

تشکAsaform

4-Caspian :

پارچه بکار رفته در تشک فنرپاکتی کاسپین از نوع حلقوی بافت 1000گرمی می باشد و دارای لایه های مختلفی مانند الیاف پلی استر 150 گرمی ، اسفنج رول 15 گرمی پلی اورتان ، لایه ترموباند پلی پروپیلن ، اسفنج 25 کیلویی 3.5 سانتی ، لایه ترموباند 80 گرمی ، قاب اسفنج ، فنر پاکتی ، ارتفاع این تشک 28 سانتی متر و دارای گارانتی 8 ساله می باشد .

تشک مدل رویال

تشکCaspian

5-Comforter :

مواد مورد استفاده برای تشک فنر پاکتی Comforter پارچه حلقوی 1000گرمی ، الیاف پلی استر 150 گرمی ، اسفنج رول 15 گرمی پلی اورتان ، لایه ترموباند ، اسفنج 3.5 سانتی 25 کیلویی ،قاب اسفنجی ، فنر پاکت اسپرینگ بوده که ارتفاع این محصول را به 30 سانتی متر می رساند . این محصول شامل 9سال گارانتی می باشد .

تشک مدل رویال

تشکComforter

6-Medifoam :

مدیفوم تشکی طبیست که از لایه های مختلف الیاف پلی استر 150 گرمی ، اسفنج رول 15 گرمی پلی اورتان ،  لایه ترموباند ، اسفنج 3.5 سانتی 25 کیلویی ، قابل اسفنج و فنر پاکت اسپرینگ تشکیل می شود و دارای ارتفاع 30 سانتیمتر می باشد . گارانتی این تشک 9ساله است .

تشک مدل رویال

تشکMedifoam

7-Pedisan :

پدیسان طبی همانند تشک های دیگر دارای لایه های مختلفیست که عبارتند از : پارچه تاری پودی پلی استر سوزنی ژاکارد ، الیاف پلی استر ، اسفنج رول 15 کیلویی پلی اورتان ، لایه ترموباند ، لایه ترموفلت 1300 گرمی ، اسفنج 3.5 سانتی 25 کیلویی و اسفنج 25 کیلویی 1.5 سانتی می باشد که ارتفاع این محصول را تا 28 سانتی متر افزایش داده اند . گارانتی محصول فوق 3 ساله می باشد .

تشک مدل رویال

تشک Pedisan

8-Prince :

تشک طبی فنری فوق شامل پارچه تاری پودی پلی استر سوزنی ژاکارد ، الیاف پلی استر ، اسفنج رول 15 کیلویی پلی اورتان ، لایه ترموباند و قاب فلزیست که ارتفاع آن به 21 سانتیمتر می رسد . این تشک دارای گارانتی 4 ساله می باشد .

تشک مدل رویال

تشکPrince

9-Relax :

موادی که تشک طبی فنری ریلکس برای ساخت و تکمیل شدن به آن نیاز دارد عبارتند از :پارچه حلقوی بعنوان پوشش تشک ، الیاف پلی استر  ، اسفنج رول 15 کیلویی پلی اورتان ، لایه ترموباند ، لایه ترموفلت ، اسفنج 25 کیلویی با ضخامت 3.5 سانتی متر ، ریباند اسفنجی 3 سانتی 60 کیلویی ، فنر بونل و دیواره اسفنج 25 کیلویی و همچنین قاب مفتول برای تشک . ارتفاع تشک ریلکس 29 سانت بوده و دارای 7 سال گارانتی می باشد .

تشک مدل رویال

تشکRelax

10-Romantic :

تشک طبی رمانتیک با ارتفاع 28 سانتیمتر دارای 8 سال گارانتی بوده و از مواد مختلفی مانند ریباند 80کیلویی 16 سانت ، مموری فوم 4 سانتیمتری ، لایه ترموفلت ، لایه ترموباند ، اسفنج رول 15 کیلویی پلی اورتان ، الیاف پلی استر و پارچه حلقوی بعنوان لایه آخر تشکیل می شود .

تشک مدل رویال

تشکRomantic

11-Sky:

پارچه تشک طبی فنری ویژه اسکای از نوع تاری پودی پلی استر سوزنی ژاکارد بوده و دارای الیاف پلی استر ، اسفنج رول 15 کیلویی پلی اورتان ، لایه ترموباند ، لایه ترموفلت ، اسفنج 25 کیلویی با ضخامت1.5 سانت ، تقویت کننده گوشه های تشک ، دیواره اسفنجی 25 کیلویی ، فنر بونل و قاب فلزی می باشد و دارای ارتفاع 21 سانت و گارانتی 5 سال است .

تشک مدل رویال

تشکSky

12-Sleepdream :

تشک فنر پاکتی  sleepdream تشکی با کیفیت با 10 سال گارانتی می باشد که دارای ارتفاع 31 سانتی متر می باشد . لایه های تشکیل دهند و موادی که در ساخت این تشک استفاده می شوند از پارچه حلقوی برای پوشش ، الیاف پلی استر ، اسفنج رول 15 کیلویی پلی اورتان ، لایه ترموباند 80 گرمی ، لایه ترموفلت ، مموری فوم 4 سانتی ، قاب اسفنجی ، فنر پاکتی می باشد .

تشک مدل رویال

تشکSleepdream

13-Superclass :

این تشک طبی با مدت گارانتی 6 سال شامل پارچه حلقوی ، الیاف پلی استر 150 گرم ، اسفنج 25 کیلویی با ضخامت 3.5 سانت ، اسفنج 25 کیلویی با ضخامت 1.5 سانت ، لایه ترموباند ، لایه ترموفلت 1300گرمی ، اسفنج 30 کیلویی با ضخامت 16 سانتی متر بوده و ارتفاع این محصول 28 سانتی متر است .

تشک مدل رویال

تشکSuperclass

تشک مدل رویا :

تشک مدل رویا دارای سه نوع تشک طبی ، فنری و طبی فنری می باشد که در ادامه به خصوصیات و جزییات این تشک ها می پردازیم .

تشک رویااولترا :

تشک اولترا از دسته تشک های طبی فنری می باشد که از مواد مختلفی مانند پارچه سه لایه گردبافت ، الیاف ضد حساسیت ، لایه های اسفنج با تراکم بالا ، مموری فوم و اسکلتی از فنر های متصل تشکیل شده است و دارای ارتفاع 28 سانتی متر میباشد . گارانتی این تشک 8 ساله است .

رویااولترا

رویا اولترا

تشک رویامدیکال :

تشک رویا مدیکال نوعی تشک طبیست که در ساختار آن از سه لایه پارچه گرد بافت ، چند لایه اسفنج با تراکم های مختلف ، اسکلت از جنس اسفنج استفاده شده است که دارای 5 سال گارانتی می باشد . تشک رویا ضد حساسیت بوده و خاصیت ارتجاعی بالایی دارد .

رویا مدیکال

رویا مدیکال

تشک رویابونل :

تشک رویا بونل فنری از پارچه سه لایه گردبافت ضد حساسیت تشکیل شده است . این تشک دارای خاصیت ارتجاعی بالایی می باشد و اینها به دلیل به کار رفتن لایه اسفنج بهمراه فنر متصل و فریم فلزی همراه با فنر های تقویت کننده می باشد که در کناره های این تشک قرار دارند . گارانتی تشک بونل 4 سال می باشد .

رویا بونل

رویا بونل

تشک مدل رویال خواب آسایش :

در زیر نمونه هایی از تشک های رویال خواب آسایش را مشاهده می کنید که جزییات بیشتری از این محصول را در اختیار شما قرار می دهند .

1- دنا :

پارچه ژاکارد – طبی– ارتفاع 20 سانتی متر – گارانتی 2 سال – اسفنج 25 کیلویی 2 سانتی – لایه ترموباند – موکت ترموفلت – پلاستوفوم فشرده 12.5 سانتیمتر – اسفنج رول 15 ویژه – لایه پلی استر ضد حساسیت

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک دنا

2-مهرآسا1 :

پارچه الاستیسه – طبی فنری برتر – ارتفاع 33 سانتی متر – گارانتی 11سال -اسفنج 42کیلویی 4 سانتیمتر – موکت ترموفلت – قاب اسفنجی 8 سانتی 30 کیلویی – لایه پلی استر ضد حساسیت – فنر منفصل – مموری فوم 4 سانتیمتری – ریباند 8 سانتی 30 کیلویی

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک مهرآسا1

3-مهرآسا :

پارچه گردبافت آلوئه ورا – 29 سانتیمتر ارتفاع – طبی فنری ویژه9 سال گارانتی – اسفنج 4 سانتی 42 کیلویی – موکت ترموفلت – قاب اسفنجی 6 سانتی 30 کیلویی – لایه پلی استر ضد حساسیت – فنر مفتول 2.2 میلیمتری – ریباند 80 کیلویی2سانتیمتری

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک مهرآسا

4-آرمیس :

پارچه گردبافت – سوپر طبی فنری – ارتفاع 28 سانتیمتر – 6 سال گارانتی – لایه ترموباند – موکت ترموفلت – اسفنج 3سانتی 40 کیلویی – پد اسفنجی ساپوت – اسفنج رول 1 سانتی 30 کیلویی – قاب فلزی مفتول 4 میلیمتری – لایه پلی استر ضد حساسیت – فنر مفتول 2.2 میلیمتری

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک آرمیس

5-درسا :

پارچه گرد بافت با الیاف آلوئه ورا – سوپر طبی – 24 سانتیمتر ارتفاع – 6 سال گارانتی – اسفنج 2 سانتیمتری 30 کیلویی – لایه ترموباند – موکت ترموفلت – اسفنج رول 1 سانتیمتری 17 کیلویی – لایه پلی استر ضدحساسیت – ریباند 14 سانتیمتری 80 کیلویی

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک درسا

6- گرد :

پارچه گرد بافت – ارتفاع 28 سانتیمتر – 6 سال گارانتی – اسفنج 30 کیلویی – لایه ترموباند – موکت ترموفلت 800گرم بر متر مکعب – اسفنج رول فنری 40 میلیمتری – قاب فلزی – لایه پلی استر ضد حساسیت – فوم 1 سانتیمتری – ریباند 2 سانتی 80 کیلویی

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک گرد

7-مهرآسا 3 :

پارچه گردبافت بهمراه پارچه کنف – طبی – 22 سانتیمتر ارتفاع – 7 سال گارانتی – اسفنج cncشده 18 سانتی 30 کیلویی – لایه پلی استر ضد حساسیت – فوم هوشمند 3 سانتی 80 کیلویی

تشک مدل رویال خواب آسایش

مهرآسا 3

8-مهرآسا 4 :

پارچه گردبافت با آلوئه ورا –طبی cncشده – ارتفاع 25 سانتیمتری – گارانتی 5 ساله – اسفنج پروفایل 3 سانتی – اسفنج رول cncشده 22 سانتیمتری

تشک مدل رویال خواب آسایش

مهرآسا4

9-مهرآسا5 :

پارچه گردبافت – طبی سی اِن سی –  25 سانتیمتر ارتفاع – 8 سال گارانتی – اسفنج cnc شده 8 سانتی 30 کیلویی – اسفنج cncشده 8 سانتی 35 کیلویی – فنر متصل – قاب اسفنجی 8 سانتیمتری

تشک مدل رویال خواب آسایش

مهرآسا5

10-آرامش :

پارچه ژاکارد – فنری ممتاز –  22 سانتیمتر ارتفاع – 3 سال گارانتی – لایه ترموباند – موکت ترموفلت – اسفنج 1.5 سانتی 20 کیلویی – لایه پلی استر ضد حساسیت – اسفنج رول ویژه15 سانتیمتری – قاب فلزی – فنر مفتول 2.2 میلیمتری

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک آرامش

11-آرا :

پارچه ژاکارد – فنری – 21 سانتیمتر ارتفاع – 1 سال گارانتی – لایه ترموباند – موکت ترموفلت – اسفنج 1 سانتیمتری17 کیلویی – اسفنج رول 1 سانتی ویژه – لایه پلی استر ضد حساسیت – فنر مفتول 2.2 میلیمتری

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک آرا

12-دیبا :

پارچه گردبافت – طبی مخصوص – 18 سانتیمتر ارتفاع – 5 سال گارانتی – لایه ترموباند – اسفنج رول ویژه 1 سانتیمتری – لایه پلی استر ضد حساسیت – ریباند 14 سانتی 80 کیلویی

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک دیبا

13-آیناز :

پارچه گرد بافت – سوپرفنری – ارتفاع 25 سانتیمتری – 5 سال گارانتی – اسفنج 3 سانتی 25 کیلویی – لایه ترموباند – موکت ترموفلت – اسفنج رول ویژه15- قاب فنری مفتول 4 میلیمتری – لایه پلی استر ضد حساسیت – فنر مفتول 2.2

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک آیناز

14-آوا :

پارچه ژاکارد – فنری – ارتفاع 21 سانتیمتر – 2 سال گارانتی – لایه ترموباند – موکت ترموفلت – اسفنج 1 سانتی 20 کیلویی – اسفنج رول 1 سانتیمتری ویژه – قاب فنری 4 میلیمتری – لایه پلی استر ضد حساسیت – فنر مفتول2.2

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک آوا

15-البرز (آتا) :

پارچه ژاکارد – فنری مخصوص – 23 سانتیمتر ارتفاع – 4 سال گارانتی – اسفنج 2 سانتیمتری 30 کیلویی – لایه ترموباند – موکت ترموفلت – اسفنج رول 15 ویژه – قاب فنری مفتولی 4 میلیمتری – لایه پلی استر ضد حساسیت – فنر مفتولی2.2

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک البرز

16-آرمیتا :

پارچه گردبافت –سوپرطبی فنری – ارتفاع 28 سانتیمتری – 5 سال گارانتی – اسفنج 30 کیلویی فشرده – لایه ترموباند – موکت ترموفلت 800 گرم بر مترمکعب- اسفنج رول 1سانتیمتری – لایه پلی استر ضد حساسیت – فنر مفتول 2.2 – فوم 1 سانتیمتری دور اسکلت – ریباند 2 سانتیمتری 80 کیلویی

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک آرمیتا

17-ارمغان (آرمین) :

پارچه گردبافت – طبی فنری – ارتفاع 27 سانتیمتر – 5 سال گارانتی – اسفنج 2 سانتیمتری 30 کیلویی – لایه ترموباند – موکت ترموفلت – اسفنج رول 1 سانتیمتری 20 کیلویی – قاب فنری مفتول 2.2 – لایه پلی استر ضد حساسیت – فنر 2.2 – ریباند 2 سانتیمتری 80 کیلویی

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک ارمغان

18-ایرسا :

پارچه گردبافت – طبی اسفنجی ویژه – ارتفاع 21 سانت – گارانتی 4 سال – اسفنج 17 سانتی 42 کیلویی – لایه ترموباند – اسفنج رول 1 سانتیمتری 17 کیلویی – لایه پلی استر ضد حساسیت – فنر 2.2

تشک مدل رویال خواب آسایش

تشک ایرسا

تشک مدل دمکو :

این تشک از دسته تشک های طبی بوده که در آن از هیچ فنری استفاده نشده است و افراد می توانند تا وزن 90 کیلوگرم از این تشک استفاده نمایند . در ساخت این تشک از لاتکس طبیعی استفاده می شود و دارای الیاف نارگیل بوده که تنظیم کننده دما و جلوگیری از باکتری و قارچ می باشد . لایه پوششی این تشک ضد آلرژی می باشد و دارای وارانتی و 20 سال گارانتی می باشد .

تشک مدل دمکو

تشک دمکو

تشک مدل زست zest :

زست نام شرکتی خارجی بوده که در آن سه دسته تشک با نامهای springair ، dr.mattress ، zestmattress تولید می شود و هر کدام از این دسته ها دارای زیر مجموعه و مدلهای مختلفی می باشند که در ادامه به شما معرفی خواهند شد .

spring air :

تشک آمباسادور :

این تشک دارای لاتکس ، ژل مموری فوم ، مموری فوم ، سیستم فنربندی 5 ناحیه ای پاکت اسپرینگ به ارتفاع 20 سانتی متر ، پارچه با کیفیت ابریشم دوخت شده می باشد .

تشک مدل زست

تشک آمباسادور

تشک لوسیانا :

ارتفاع تشک 40 سانتیمتر و ارتفاع فنر بندی 5 ناحیه ای 20 سانتیمتر می باشد . دارای تکنولوژی (zone Technology) و دارای سیتم تهویه هوا می باشد . این محصول ضد باکتری و ضد حساسیت می باشد .

تشک مدل زست

تشک لوسیانا

تشک پرستیژ :

تشک فوق تشکی چهار فصل می باشد . خصوصیات این تشک شامل فنر بندی 7 ناحیه ای با ارتفاع 20 سانتیمتر و ارتفاع کلی 27 سانت می باشد . در یک سمت این تشک مموری فوم با دانسیته پایین و در طرف دیگر مموری فوم با دانسیته بالا به کار رفته است . پارچه بکار رفته در این محصول پنبه دوزی شده (Plush Top) می باشد . به دلیل بکار رفتن کتان در این محصول ، این تشک دارای ویژگی ضد تعریق می باشد .

تشک مدل زست

تشک پرستیژ

تشک سیگنیچر :

در پارچه تشک سیگنیچر از ابریشم استفاده شده و دارای ویژگی ضد قارچ و ضد باکتری می باشد . دیواره های این تشک از فوم HD بوده و از فرو رفتن این قسمت ها جلوگیری می نماید . همچنین این تشک دارای لایه ای از مموری فوم می باشد که باعث افزایش کیفیت می گردد . فنربندی تشک سیگنیچر از نوع میکرو پکت اسپرینگ می باشد .

تشک مدل زست

تشک سیگنیچر

تشک میراژ :

تشک چهارفصل میراژ دارای ارتفاع 35 سانتیمتر بوده و دارای فنربندی ناحیه ای می باشد . در یک سمت از تشک لاتکس طبیعی و یال اسب بکار برده شده است . در سمت دیگر تشک نیز شاهد بکار رفتن مموری فوم همراه با پشم شتر هستیم .

تشک مدل زست

تشک میراژ

dr.mattress :

تشک اسلیپ رست :

تشک اسلیپ رست زیر مجموعه ای از برند dr.mattress می باشد که ویژگی هایی مانند مموری فوم ، لاتکس ، هیلیوسافت در مرکز ، فوم لاتکس چهار سانتی شبکه ای در یک سمت و مموری فوم چهار سانتی در طرف دیگر است همچنین این تشک دارای سیستم تهویه می باشد .

تشک مدل زست

تشک اسلیپ رست

zest :

در زیر نمونه هایی از تشک خارجی زست را در اختیار شما می گذاریم :

تشک اویستر :

طبی – سیستم فنربندی پاکت اسپرینگ – 2 سایز فنر – تشکچه ای با قطر 5 سانتیمتر بر روی تشک

تشک مدل زست

تشک اویستر

تشک ارگافلکس :

فنر پاکت اسپرینگ – پاکت از جنس پلی اورتان – تشک ارگافلکس با قطر 5 سانتیمتر و ساخته شده از 40 درصد فوم و 60 درصد پشم گوسفند

تشک مدل زست

تشک مدل زست

تشک فایوزد :

فنربندی فیبروکربن – تشکی فول طبی – لایه ترموباند – فوم HD در لبه های تشک – فوم ماکسی کول در یک سمت

تشک مدل زست

تشک فایوزد

تشک مارول :

فنربندی فیبرکربن – فول طبی – دارای 610 فنر در ساختار خود – لایه ترموباند – فوم HD در لبه های تشک – سوپاپ تهویه هوا – پارچه کتان گردبافت کارشده

تشک مدل زست

تشک مارول

تشک اویستر مدیکال :

استفاده از فوم لوکس به جای سیستم فنربندی – توانایی تحمل وزن 130 کیلوگرم در هر متر مربع – دارای تاییدیه CeritiPUR-US  – لایه تقسیم فشار بر روی فوم لوکس – فوم HD در کناره های تشک – پمپ تهویه هوا – ضد باکتری و ضد قارچ – پارچه مخمل با عصاره آلوئه ورا

تشک مدل زست

تشک اویستر مدیکال

تشک کامفورت :

فنربندی میکرو پکت اسپرینگ ۵ ناحیه ای – استفاده از 1610 فنر – تحمل فشار 110 کیلوگرم در هر متر مربع – مموری فوم – پارچه مخمل آغشته به آلوورا

تشک مدل زست

تشک کامفورت

تشک کلایمکس :

فنر بندی 5 ناحیه ای – 1610 فنر – ارتفاع تشک 37 سانتیمتر  – مموری فوم – پارچه مخمل بلژیکی – ضد باکتری و قارچ

تشک مدل زست

تشک کلایمکس

در تعاریف تشک های مختلف با چند واژه مواجه می شوید که ممکن است با معانی آنها آشنایی نداشته باشید بنابراین توضیح مختصری از این اجزا را در اختیار مطالعه کنندگان این مطلب قرار می دهیم .

ترموفلت نوعی موکت است که کار آن پخش فشار در سطح تشک می باشد و به همین دلیل موجب افزایش طول عمر تشک می شود . این نوع از موکت دارای تراکم های مختلفی بوده که از مقدار 1100 به بالا در انواع تشک مورد استفاده قرار می گیرد .

مدلهای مختلف تشک

ترموفلت

لاتکس نیز نوعی اسفنج طبیعیست که باعث راحتی شما در هنگام خواب می شود .این محصول از استخراج شیره درخت کائوچو بدست می آید و گاهاخواص درمانی نیز دارد .

ترموباند نیز نوعی از منسوجات نبافته می باشد این لایه باعث افزایش جریان هواخواهد شد و این امر موجب می شود تا مانع از تعریق گردد .

مدلهای مختلف تشک

ترموباند

تفاوت فنر های متصل و منفصل تشک های فنری در چیست ؟

همانطور که در مطالب قبل توضیح داده شد ، تفاوت در نحوه ساختار و قرار گیری فنر ها در کنار یکدیگر است .  در تشک های فنر منفصل هر فنر بصورت جداگانه تحت تاثیر قرار می گیرد .

منبع : دی ایران

محصولات مرتبط

#s3gt_translate_tooltip_mini { display: none !important; }” width=”20″ height=”20″>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *