دکوراسیون, راهنمای خرید

قیمت کتابخانه چوبی و ویژگی انواع کتابخانه ها با متریال های مختلف برای دکوراسیون

متریال های کتابخانه چوبی

انتخاب یک کتابخانه مناسب

قیمت کتابخانه چوبی به عامل مهمی مثل چوب به کار گرقته شده در آن بسیار بستگی دارد .برای خرید یک کتابخانه چوبی شما بازه انتخاب زیادی دارید برای مثال برخی از کتابخانه ها بسیار بلند هستند و بلندی آنها به سقف هم می رسد اما برخی از کتابخانه ها بسیار کوتاه هستند تا این حد که شما مخبورید برای برداشتن کتاب ها کاملا خم شوید .

برخی از کتابخانه ها دارای درب شیشه ای می باشند و از ورود گرد و غبار به درون آنها جلو گیری می شود . برخی دیگر بدون هیچ دربی می باشند و شما می توانید به راحتی تمام کتاب های درون کتابخانه را ببینید .

انواع کتابخانه چوبی

کتابخانه های قدیمی ترکیبی از چند قفسه مستطیلی ساده بوده اند و تنها تفاوت آنها با دیگر طرح های قدیمی در ابعاد و تعداد قفسه های آنها بوده است .

اما کتابخانه های امروزی با طرح ها وسبک های مختلف در ابعاد و اندازه های خیلی کوچک تا خیلی بزرگ ساخته می شوند .

جنس کدام کتابخانه بهتر است ؟

کتابخانه ها هم مثل سایر وسیله های منزل از متریال های متفاوت ساخته می شوند .اما از ایام دور چوب یکی از محبوب ترین متریال ها برای کتابخانه های خانگی یا اداری بود و با گذشت زمان مورد توجه بسیاری از طراحان و ایده پردازان دکوراسیون قرار گرفت .

قیمت کتابخانه چوبی

در واقع قیمت کتابخانه های چوبی رابطه ای مستقیم با جنس چوب استفاده شده در آن دارد . برای مثال چوب های قوی مثل چوب درخت گیلاس ، چوب بلوط ،چوب گردو ، چوب راش از سایر چوب هایی که برای ساخت کتابخانه چوبی استفاده می شود گران تر است .

در ادامه به دیدن جدید ترین مدل های کتابخانه چوبی طراحی شده می پردازیم پس با ما همراه باشید .

خرید آنلاین و اینترنتی انواع کتابخانه های با کیفیت با قیمتی مناسب

قیمت کتابخانه چوبی 22 قیمت کتابخانه چوبی 2222 قیمت کتابخانه چوبی 111

قیمت کتابخانه چوبی11 قیمت کتابخانه چوبی 1

منبع : دی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *