دکوراسیون, راهنمای خرید

فروش ساعت ارزان در مدل های ایستاده مناسب برای دکوراسیون منزل+ تصاویر

فروش ساعت ایستاده

فروش ساعت ارزان در تخصص فروشگاه ماست . ساعت ها نقش مهمی را در زندگی دارند به طوریکه زمان را ر منزل شما به دست می گیرند حتی اگر وسایلی دردسترس شماباشد که این نیاز را کمتر کند .

ساعت ها با گذشت زمان به شکل های متفاوتی درامده اند و استفاده آنها نیز زیاد گذشته با پیشرفت تکنولوژی می توان ساعت های دیجیتالی را نیز بر روی دیوار منازل دید .ولی این پیشرفت ها باعث این نمی شود که اصالت ساعت های قدیمی که علاوه بر اینکه زمان را نشان می دهند زیبا نیز هستند از بین برداشته شود .

ساعت ایستاده  زیبایی منزل شما را با طرح های زیبایی که دارند تکمیل می کنند . ساعت های ایستاده در جنس های مختلفی تولید می شوند که چند نمونه از آنها رامی توانید در فروشگاه ما مشاهده و در صورت تمایل خریداری کنید .

نوعی از ساعت ایستاده را می توانید در منزل همراه با مبلمان خود ست کنید و طراحی زیبایی را در کنار یکدیگر داشته باشید  . ساعت های این سایت همگی در قیمت های بسیار مناسب برای شما قرار داده شده اند .

فروش ساعت ارزان :

ساعت ايستاده فانتزی آبنما A125

ساعت آبنمای فوق ساخته شده از رزین یا پلی استر میباشد تا در مقابل نفوذ آب مقاوم باشد. این ساعت سه تکه بوده و آب توسط پمپ تعبیه شده در تکه پائینی بالا و پایین میکند.

ساعت آبنمای فوق از جنس پلی استر بوده و از سه تکه تشکیل شده است که که جابجایی و حمل آن را بسیار آسان میکند.این ساعت در بسته بندی مناسب و بصورت رایگان به کل کشور ارسال میکند.

فروش ساعت ارزان 1

فروش ساعت ارزان

ساعت ایستاده جدید A900

پساعتی که در عکس بالا مشاهده میکنید تمام ام دی اف بوده و ددر چند رنگ زیبا تولید میشود. این ساعت زیبا در بسته بندی کارتنی و در اسرع وقت برای مشتریان ارسال میشود.

ساعت فوق از جنس MDf  و چوب ساخته شده است.

دارای موتور تایوانی بوده و در رنگهای سفید، قهوه ای و طلایی موجود است.

ارتفاع این ساعت 194 ، عرض 55 و عمق 27 سانتیمتر میباشد.

فروش ساعت ارزان

فروش ساعت ارزان 2

منبع : دی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *