بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب کمجا چوب

سرویس خواب کمجا چوب
مشاهده و خرید با دسته بندی

شرکت کمجا چوب (kamjachoob) تولید کننده انواع سرویس خواب در طرح ها و مدل های روز می باشد . سرویس خواب های کمجا چوب شامل دسته های سرویس خواب دو نفره ، سرویس خواب نوزاد ، سرویس خواب نوجوان و سرویس تخت تاشو می باشند . در واقع کمجا چوب اولین تولید کننده تخت تاشو در ایران است . در سال 1369 اولین تخت تاشو توسط جک های آلمانی در شرکت کمجا چوب تولید شد . سرویس تخت تاشو یکی از مدل های کاربردی است که برای آپارتمان ها و خانه های کوچک که دارای اتاق خواب های کوچکی هستند مناسب است .

قیمت سرویس خواب

سرویس خواب کمجا چوب

سرویس خواب های کمجا چوب شامل تخت خواب ، ست آرایشی و پاتختی می باشد و در مدل های  مدرن و با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات مدرن صنعت چوب تولید می شوند .

همچنین بخوانید: بازار لوازم خواب

هم اکنون کارخانه تولیدی کمجا چوب در شهرک صنعتی کاسپین واقع در اتوبان کرج به قزوین قرار گرفته است . کلیه سرویس خواب های کمجا چوب از مواد با کیفیت و درجه یک مانند ام دی اف با روکش ملامینه مرغوب از کشورهای اتریش و ترکیه با خاصیت ضد خش وقابل شستشو بودن ، تولید می شوند و دارای طرح ها و مدل های متنوعی هستند که مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون  منزلشان مدل مناسب را خریداری کنند .

کمجا چوب یکی از برند های معروف مبلمان و سرویس خواب است که دارای سابقه زیادی در این زمینه می باشد .