بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب نوجوان قم

سرویس خواب نوجوان قم

سرویس خواب نوجوان شامل یک تخت خواب نوجوان به همراه کمد، دراور، ویترین، میز کامپیوتر، پاتختی و ست آرایشی می باشد که می توانید به دلخواه تعداد این اقلام را کم و زیاد کنید . مدل های نوجوان در دو نوع پسرانه و دخترانه تولید می شوند که در طرح های مختلف و متنوعی در بازار موجود می باشند . برای خرید سرویس خواب نوجوان در قم تولیدی ها و مراکز فروش مختلفی وجود دارد که مدل های زیادی را برای سلیقه های مختلف تولید و عرضه می کنند . بازارهایی مانند کاسه گران، نهال زیتون و کلهری از جمله بازارهای معروفی هستند که پذیرای مشتریان می باشند . سرویس خواب قم در مدل های چوبی و منبت کاری شده معروف است .

قیمت سرویس خواب نوجوان

همچنین بخوانید: تشک قم

مراکز خرید سرویس خواب نوجوان در قم

بازار کاسه گران

آدرس: قم، بلوار خلیج فارس، درود گران ،کوچه 15

بازار نهال زیتون

آدرس: کیلومتر 17 اتوبان قم-تهران، مجتمع گردشگری زیتون، بازار بزرگ مبل نهال زیتون

بازار کلهری

آدرس: قم، شهر قائم، خیابان کلهری، بازار مبل کلهری

فروشگاه سرویس خواب سیمرغ

آدرس: قم، شهرقائم، میدان ولیعصر، خیابان آذر، کوچه 2

مراکز خرید سرویس خواب نوجوان در قم

قیمت سرویس خواب نوجوان در قم

سرویس خواب نوجوان در قم در مدل های متنوع و از متریال های با کیفیت تولید می شود. با توجه به جنس سرویس خواب قیمت آن فرق می کند . مدل هایی که از چوب ساخته می شوند بسیار گران هستند و در طرح های سلطنتی با تاج و بدنه منبت کاری شده تولید می شوند . سرویس خواب نوجوان ام دی اف بعد از نوع چوبی دارای قیمت بالایی است و از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است. ام دی اف از متداول ترین مواد در تولید وسایل چوبی می باشد . اگر بخواهید یک سرویس خواب با ظاهر چوبی و ارزانتر خریداری کنید باید به سراغ مدل های ملامینه بروید، ملامینه سبکتر از ام دی اف است و قیمت ارزانتری نیز دارد و در آخر نیز سرویس خواب های فلزی قرار می گیرند که ارزانترین نوع سرویس خواب های نوجوان می باشند و برای خانواده هایی با درآمد پایین مناسبند .

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد قم

خرید آنلاین سرویس خواب نوجوان در قم

اگر بخواهید سرویس خواب نوجوان خود را در قم به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله قم ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *