بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب مبلیران

سرویس خواب مبلیران
مشاهده و خرید با دسته بندی

مبلیران یکی از برند های قدیمی و معروف مبلمان است که در زمینه تولید و فروش مبلمان فعالیت می کند . سرویس خواب از تولیدات مبلیران است که در مدل های مدرن و سلطنتی تولید می شود .

قیمت سرویس خواب

همچنین بخوانید: بازار لوازم خواب

سرویس خواب های مبلیران دارای کیفیت بالایی هستند و با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات مدرن تولید می شوند . سرویس خواب ها و مبلمان مبلیران در گذشته به تعداد کمی محدود می شد ولی امروزه  این امکان را به شما می دهد که سرویس خواب و مبل دلخواه خود را با برند مبلیران سفارش دهید .

شرکت مبلیران که امروزه به عنوان مبلیران اصل (mobliranasl) شناخته می شود ، در دهه 50 توسط احمد خیامی در شهرک صنعتی چهاردانگه تاسیس شد . مبلیران اولین کارخانه ی مبل ایران است و دارای قدمت طولانی می باشد . احمد خیام نخبه اقتصادی ، پدر صنعنت خودروی ایران و مالک شرکت ایران ناسیونال است .

سرویس خواب های مبلیران را می توانید در رنگ دلخواه و با توجه به نوع دکوراسیون منزلتان و هماهنگ با آن خریداری کنید . مدل های سلطنتی بسیار زیبایی توسط مبلیران تولید می شود که می توانید از آنها برای سرویس خواب عروس انتخاب کنید و جلوه بیشتری به جهیزیه عروس بدهید . برای دکوراسیون های مدرن نیز مدل های مدرن و طرح چستر تولید می شوند که بسیار زیبا و شیک هستند .