بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب شیپور

سرویس خواب شیپور
مشاهده و خرید با دسته بندی

شیپور (sheypoor) یک اپلیکیشن و وبسایت است که در سال 1391 توسط رضا اربابیان راه اندازی شده است . شیپور یک برنامه است که امکان خرید و فروش آنلاین و بدون واسطه را فراهم می کند . ازجمله وسایلی که در شیپور خرید و فروش می شود سرویس خواب است در واقع شیپور خودش فروشنده سرویس خواب نمی باشد ولی این امکان را فراهم کرده است تا هر کس بخواهد در زمینه خرید و فروش محصولاتی از جمله سرویس خواب فعالیت کند ، کالای خود را در برنامه شیپور قرار دهد تا میلیون ها نفر از آن بازدید کنند و در صورت تمایل اقدام به معامله کنند .

قیمت سرویس خواب

همچنین بخوانید: بازار لوازم خواب

در شیپور بیشتر کالاهای دست دوم برای خرید و فروش قرار داده می شوند . کسانی که اقدام به تغییر دکوراسیون منزل و اتاق خوابشان می کنند سرویس خواب قدیمی خود را برای فروش در سایت هایی مانند شیپور قرار می دهند و با قیمت پایینی به فروش می رسانند . در شیپور محصولات در دسته بندی های تفکیک شده قرار می گیرند و می توانید با انتخاب شهر مورد نظر و دسته بندی مربوطه کالاها را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید . با کلیک روی هر محصول مشخصات و قیمت آن دیده می شود و می توانید با آگهی دهنده و فروشنده آن کالا تماس بگیرید .

شیپور یک درگاه امن و یک برند و فروشگاه معتبر است که دارای میلیون ها کاربر است که روزانه از آن استفاده می کنند و کالاهایشان را برای فروش در این وبسایت قرار می دهند و یا برای خرید محصولات به آن مراجعه می کنند .