بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب شیراز

سرویس خواب شیراز
مشاهده و خرید با دسته بندی

با خرید یک سرویس خواب مناسب می توانید لذت خواب و استراحت خود را چندین برابر کنید . سرویس خواب دارای انواع مختلفی است که افراد با توجه به سلیقه و نیازشان آن را خریداری می کنند . برای خرید این وسیله مهم در شیراز محل های مختلفی وجود دارد که به عنوان بازار لوازم خواب فعالیت می کنند و انواع مختلف سرویس خواب دو نفره، سرویس خواب نوجوان و سرویس خواب نوزاد و تشک را تولید و عرضه می کنند .

قیمت سرویس خواب

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب :

  • تخت خواب
  • ست آرایشی یا میز توالت
  • پاتختی
  • قاب آینه
  • پاف
  • کمد

این اجزا با توجه به ابعاد اتاق و نیاز افراد می توانند تغییر کنند و کم و زیاد شوند . دقت کنید که سبک سرویس خواب متناسب با سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب باشد . سرویس خواب سلطنتی برای دکوراسیون های تجملاتی و سلطنتی مناسب است و مدل های مدرن و اسپرت برای اتاق هایی با دکوراسیون مدرن و امروزی مناسبند . مدل های سلطنتی را برای اتاق های بزرگ انتخاب کنید و اگر اتاقتان کوچک است می توانید تخت خواب را از نوع کشودار و باکس دار که در سبک مدرن تولید می شوند انتخاب کنید تا بتوانید از فضای زیر تخت نیز استفاده بهینه را ببرید .

آدرس سرویس خواب در شیراز

آدرس فروشگاه ها و تولیدی های سرویس خواب در شیراز

سرویس خواب ابوقداره شیراز

آدرس : شیراز، بلوار امیرکبیر، مقابل شرکت نفت، شهرک صنعتی ابوقداره

آدرس: شیراز – روبروی شهرک گلستان- مجتمع تجاری خلیج فارس- تجاری

سرویس خواب بازار مبل بلوار محراب شهرک دستغیب شیراز

  • مبلمان چوب کار: شیراز، خیابان محراب، شهرک مبل دستغیـب، خیابان نارون
  • نمایشگاه صنایع چوب کوروش مبل: شیراز، خیابان محراب، خیابان نارون، کوچه 6، سمت چپ، درب پنجم
  • گالری مبل مهسا: شیراز، شهرک دستغیب، خیابان محراب، خیابان زیتون، کوچه 6، پلاک 545
  • مبلمان غلامی: شیراز، بلوار رحمت، بلوار ابوذر غفاری، خیابان محراب، خیابان بلوط، کوچه 10
  • نمایشگاه مبلمان ونوس: شیراز، خیابان محراب، شهرک دستغیب، نبش کوچه نارون 4
  • گالری مبل باران: شهر شیراز، خیابان محراب، خیابان بلوط، کوچه 7، پلاک 3
  • مبل نیک: شیراز، بلوار مدرس، خیابان محراب، خیابان نارون، نبش کوچه 10
  • مبلمان البرز: شیراز، بلوار مدرس، خیابان محراب، خیابان نارون، کوچه 6
  • مبلمان پازل: شیراز، شهرک شهید دستغیب، بلوار محراب، خیابان زیتون، اولین نمایشگاه سمت راست
  • گالری مبل طاها: شیراز، خیابان محراب، شهرک صنعتی شهید دستغیب، کوچه زیتون4
  • گالری مبل مهسا: شیراز، خیابان محراب، شهرک دستغیب، خیابان زیتون 6

خرید سرویس خواب نوجوان در شیراز

اتاق نوجوانان یکی از مهم ترین مکان ها برای افراد نوجوان است که در آن احساس مالکیت می کنند و باید به آنها اجازه بدهید که سرویس خوابشان را با سلیقه خودشان انتخاب کنند . سرویس خواب نوجوان در انواع دخترانه و پسرانه موجود است و دارای تنوع بسیار زیادی است . برای خرید سرویس خواب نوجوان در شیراز تولیدی ها و فروشگاه های زیادی وجود دارد که می توانید با توجه به آدرس محل سکونتتان نزدیکترین آنها را برای خرید انتخاب کنید .

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان شیراز

انواع سرویس خواب در شیراز

خرید سرویس خواب کودک و نوزاد در شیراز

اتاق کودک باید محلی سرشار از آرامش و راحتی باشد . سرویس خواب نوزاد دارای مدل های بسیار متنوعی است که در انتخاب آن علاوه بر زیبایی باید به راحتی، استاندارد بودن و ایمنی آن توجه زیادی شود . برای خرید سرویس خواب نوزاد در شیراز می توانید محل هایی از جمله شهرک شهید دستغیب مراجعه کنید و مدل های مختلف سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه را مشاهده نمایید .

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوزاد شیراز

خرید تشک در شیراز

با انتخاب یک تشک مناسب می توانید از خواب و استراحت خود لذت بیشتری ببرید . تشک ها در مدل های مختلف فنری، طبی و طبی-فنری تولید می شوند که هر کدام برای رده سنی خاصی مناسبند . در شیراز نمایندگی های مختلف برندهای معروف وجود دارد که تشک ها را با ضمانت به فروش می رسانند .

همچنین بخوانید: تشک شیراز

قیمت سرویس خواب در شیراز

قیمت سرویس خواب در شیراز به عوامل مختلفی از جمله جنس و سبک آن بستگی دارد . سرویس خواب ها از نظر قیمتی به ترتیب قیمت ابتدا سرویس خواب های چوبی ، سپس ام دی اف، ملامینه و در آخر هم سرویس خواب های فلزی قرار می گیرند که از همه ارزانتر هستند .  مدل های سلطنتی که از چوب و ام دی اف ساخته می شوند و دارای تاج های بلند منبت کاری شده هستند از نمونه های مدرن که طرح های ساده ای دارند گرانتر هستند . اگر بتوانید خرید خود را بدون واسطه از تولیدی ها انجام دهید سرویس خواب را با کیفیت مناسب و قیمت کمتری خریداری خواهید کرد .

قیمت سرویس خواب در شیراز

خرید آنلاین سرویس خواب در شیراز

اگر بخواهید سرویس خواب خود را در شیراز به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید باید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و خوشنام است که دارای بیش از ده سال سابقه فروش اینترنتی می باشد و در این مدت توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند . در دی ایران مدل های بسیار متنوعی از انواع سرویس خواب های بزرگسال، نوجوان و نوزاد موجود است که به صورت مستقیم از تولیدی های بزرگ تهران به سراسر کشور از جمله شیراز ارسال می شوند . با توجه به اینکه سرویس خواب ها بدون واسطه و از تولیدی برای مشتریان ارسال می شود هم دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و هم قیمت آنها منصفانه است .