بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب سریر چوب

سرویس خواب سریر چوب
مشاهده و خرید با دسته بندی

سریر چوب (goroohesarir) یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده سرویس خواب در ایران است . سرویس خواب های سریر چوب در مدل های سرویس خواب بزرگسال و سرویس خواب نوجوان قرار می گیرند که هر کدام از این محصولات دارای دو دسته محصولات اقتصادی و محصولات لوکس می باشند که هر کدام دارای مدل های متنوع و زیادی هستند . از ویژگی های سرویس خواب سریر چوب کیفیت بالا و ظاهر زیبا و شیک می باشد .

قیمت سرویس خواب

همچنین بخوانید: بازار لوازم خواب

سرویس خواب های اقتصادی سریر چوب برای کسانی مناسبند که نمی خواهند هزینه زیادی صرف کنند اما همچنان زیبایی برایشان در اولویت قرار دارد . خرید این مدل ها از نظر اقتصادی بصرفه است و از کیفیت و ظاهر مناسبی نیز برخوردارند . سرویس خواب های لوکس سریر با استفاده از بهترین متریال های روز دنیا تولید می شوند و از طراحی خیره کننده ای برخوردارند که نمای بسیار لوکس و زیبایی به دکوراسیون اتاق خواب می بخشند .

سریر چوب یک برند معروف در زمینه تولید سرویس خواب است . کارخانه سریر چوب در تهران و خیابان رجایی جنوب قرار دارد که برای خرید های عمده می توانید به آن مراجعه کنید . سریر چوب دارای نمایشگاه در خیابان دلاوران نیز می باشد که مشتریان می توانند برای خرید و بازدید به این خیابان سری بزنند .