بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب خواب شاپ

سرویس خواب خواب شاپ
مشاهده و خرید با دسته بندی

خواب شاپ (khabshop) یکی از بزرگترین شبکه های آنلاین و مجازی است که در زمینه ارائه و فروش کالای خواب فعالیت می کند و یکی از برندهای سرویس خواب است که به صورت اینترنتی فعالیت می کند . سرویس خواب خواب شاپ از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و در دسته بندی مختلف سرویس خواب دو نفره ، سرویس خواب یک نفره ، سرویس خواب کودک و سرویس خواب نوجوان قرار دارند .

قیمت سرویس خواب

همچنین بخوانید: بازار لوازم خواب

سرویس خواب های خواب شاپ از جنس ام دی اف و ترکیب فلز و ام دی اف تولید می شوند . با استفاده از چوب و فلز در کنار هم سرویس خواب تولید شده هم استقامت فلز را دارد و هم زیبایی چوب را دارا می باشد و با این کار قیمت محصول ارزان تر از مدل های تمام ام دی اف خواهد بود .

برای خرید سرویس خواب خواب شاپ می توانید رنگ آن را به دلخواه و با توجه به رنگ دکوراسیون داخلی اتاق خوابتان انتخاب کنید . سرویس خواب نوزاد در مدل های دخترانه و پسرانه زیاد و متنوعی در فروشگاه خواب شاپ قرار دارند که می توانید از بین آنها مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید . مدل های نوزاد و کودک به صورت دو منظوره هستند و با خرید سرویس و تخت نوزاد می توانید با بزرگ شدن فرزندتان تخت آن را به یک تخت نوجوانی تبدیل کنید و از آن استفاده کنید .