بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب تولیکا

سرویس خواب تولیکا
مشاهده و خرید با دسته بندی

تولیکا یکی از برندهای ایرانی در زمینه مبلمان و سرویس خواب است که در صنعت مبلمان یک برند شناخته شده می باشد . سرویس خواب های تولیکا در مدل های مدرن و اسپرت تولید می شوند و اندازه عرض آنها 120 ، 160 و 180 سانتیمتر است . سرویس خواب یک نفره با عرض 120 تولید می شود که محل خواب و استراحت مناسبی را برای افراد فراهم می آورد و مدل های سرویس خواب دو نفره را می توانید با توجه به مساحت و فضای اتاق خواب با عرض 160 و یا 180 خریداری کنید .

قیمت سرویس خواب

همچنین بخوانید: بازار لوازم خواب

سرویس خواب تولیکا دارای تنوع مدل بسیار کمی است و در مدل هایی با سبک مدرن تولید می شود و بیشتر مدل های آن دارای طرح چستر می باشند . این امکان به مشتریان داده می شود که هنگام ثبت سفارش رنگ چوب و پارچه را به دلخواه و به صورت سفارشی انتخاب کنند . می توانید با توجه به رنگ دکوراسیون داخلی و دیگر وسایل منزلتان مناسب ترین رنگ چوب و پارچه را انتخاب کنید تا دکوراسیون هماهنگ و شیک تری داشته باشید .

صنایع چوب و فلز تولیکا (tolica) در سال 1350 تاسیس شد و ابتدا در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت میکرد و سپس کم کم به تولیدان مبلمان خانگی و اداری پرداخت . تولیکا در تولیدات خود از دستگاه های مدرن و پیشرفته استفاده می کند و سرویس خواب های با کیفیت و مقاومی تولید می کند . شرکت تولیکا هم اکنون دارای چهار خط تولید تخصصی محصولات چوبی دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری است . سرویس خواب تولیکا را می توانید به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری خریداری کنید .