بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب ترب

سرویس خواب ترب
مشاهده و خرید با دسته بندی

ترب (torob) یک موتور جست و جوی هوشمند است و امکان مقایسه قیمت محصولات مختلف را در بیشتر از 2000 فروشگاه ایجاد می کنید . برای خرید سرویس خواب می توانید نام کالا را در قسمت جست و جوی ترب وارد کنید تا سرویس خواب های فروشگاه های مختلف با قیمتشان برایتان نمایش داده شود ، حال می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کنید و ارزانترین آن را برای خرید انتخاب کنید .

قیمت سرویس خواب

همچنین بخوانید: بازار لوازم خواب

ترب خود یک فروشنده سرویس خواب نیست و سرویس خواب فروشگاه های مختلف را به شما به معرفی می کند تا بعد از خرید دچار پشیمانی نشوید . ممکن است یک سرویس خواب را بخرید و بعد متوجه شوید در فروشگاه دیگری همین مدل با همین کیفیت به قیمت کمتری به فروش می رسد ولی اگر از ترب استفاده کنید این مشکل برطرف می شود و قبل از خرید می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کنید .

موتور جست و جوی ترب یک برند جدید در زمینه مبلمان محسوب می شود که در سال 1393 توسط عده ای از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف طراحی شده است . ترب میلیون ها محصول از بیش از 1500 فروشگاه در ایران را جمع آوری کرده است و به کاربران خود این امکان را می دهد که در کمترین زمان ممکن قیمت های محصولات این فروشگاه ها را با هم مقایسه کنند و ارزانترینشان را برای خرید انتخاب کنند .مزیت دیگر ترب این است که فروشگاه های مختلف می توانند محصولات خود را به میلیون ها کاربر ترب معرفی کنند و بازار فروششان را رونق ببخشند .