بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب تخت طاووس

سرویس خواب طاووس
مشاهده و خرید با دسته بندی

فروشگاه تخت طاووس (takhttavoosco) یکی از فروشگاه ها و تولید کننده های انواع سرویس خواب و مبلمان است . کارگاه تولیدی محصولات تخت طاووس در یافت آباد تهران قرار دارد و نمایشگاه آن در شهرک راه آهن تهران ، ضلع شمالی دریاچه چیتگر قرار گرفته است .

قیمت سرویس خواب

همچنین بخوانید: بازار لوازم خواب

تخت طاووس یکی از برند ها و فروشگاه های مبلمان است که سرویس خواب های خود را در دسته های سرویس خواب عروس ، سرویس خواب نوزاد و کودک ، سرویس خواب سلطنتی ، سرویس خواب مدرن و سرویس خواب گرد تولید می کند .

سرویس خواب دو نفره تخت طاووس در مدل های اسپرت ، مدرن و کلاسیک تولید می شوند . در تولید سرویس خواب ها بر اساس سلیقه مشتری از متریال متفاوتی مانند چوب ، ام دی اف ، ای بی اس و مواد پلیمری استفاده می شود . رنگ کالا نیز با توجه به سلیقه مشتری قابل تغییر است و همچنین محصولات سفارشی توسط تخت طاووس پذیرفته می شود برای این کار باید یک عکس واضح از طرح مورد نظرتان برای طراحان تخت طاووس ارسال کنید تا در صورت امکان برایتان تولید شود .

تخت طاووس در ساخت و تولید سرویس خواب ها از به روزترین ماشین آلات مدرن ترک آلمانی و بهترین استاد کارها و طراحان ایرانی بهره می گیرد و در تولید سرویس خواب mdf ترکیه یکی از تولیدکنندگان معروف است و محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروس به مشتریان عرضه می کند .