بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب بالسا

سرویس خواب بالسا
مشاهده و خرید با دسته بندی

بالسا چوب (balsachoob) یکی از شرکت های تولید کننده انواع سرویس خواب نوزاد ، سرویس خواب نوجوان ، سرویس خواب یک نفره و سرویس خواب دو نفره است . بالسا یکی از برند های معروف سرویس خواب و مبلمان است که محصولات خود را با استفاده از بهترین متریال چوبی مانند چوب راش گرجستان تولید می کند . بالسا چوب در تولیدات خود از طرح های مناسب سلیقه ایرانی ها استفاده می کند .

قیمت سرویس خواب

همچنین بخوانید: بازار لوازم خواب

شرکت بالسا در سال 1381 فعالیت خود را در زمیته تولید مبلمان اتاق کودک و نوجوان شروع کرد و با گذشت زمان گسترش پیدا کرد و اکنون انواع مبلمان منزل و سرویس خواب را تولید و عرضه می کند .

سرویس خواب های دونفره بالسا دارای تخت خواب دو نفره ، میز آرایش ، دراور بزرگ ، کمد لباس متوسط یا بزرگ ، شزلون ، پاف و پاتختی هستند و در بعضی از مدل ها این قطعات کمتر یا بیشتر هستند که در هنگام سفارش قطعات سرویس خواب بالسا بوسیله مشتری انتخاب می شوند .

تخت خواب های بالسا در سبک های کلاسیک ، نیمه کلاسیک و مدرن تولید می شوند . انتخاب سبک مناسب ، بستگی به نوع دکوراسیون اتاق خواب و سلیقه مشتری دارد . تنوع مدل در سرویس خواب های بالسا زیاد است و می توانید در سایت رسمی بالسا مدل های زیادی از انواع مدل های سرویس خواب را مشاهده نمایید .