بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب افرا چوب

سرویس خواب افرا چوب
مشاهده و خرید با دسته بندی

افرا چوب (afrachoob) یکی از برندهای مبلمان است که انواع مبلمان و سرویس های چوبی را تولید می کند . سرویس خواب افرا چوب در مدل های دو نفره تولید می شوند . از ویژگی های این سرویس خواب ها این است که دارای تنوع مدل زیادی هستند . سرویس خواب دو نفره سلطنتی با برند افرا چوب از مدل های زیبا و شیک است که در مدل های زیادی ساخته می شود و دارای رنگ های متنوع و زیبایی است ، مدل های سلطنتی افرا چوب انتخاب مناسبی برای جهیزیه عروس هستند .

قیمت سرویس خواب

همچنین بخوانید: بازار لوازم خواب

سرویس خواب دو نفره مدرن افرا چوب در مدل های به روز و جدید تولید می شوند که می توانند به زیبایی بیشتر دکوراسیون منزل و اتاق خواب کمک کنند . سرویس خواب دو نفره با برند افرا چوب از ام دی اف با کیفیت ساخته می شود که دارای مقاومت و استحکام بالایی است و همچنین از ظاهر زیبا و بی نظیری برخوردار است . قیمت سرویس خواب های افرا چوب نسبت به کیفیت آنها مناسب و بصرفه است .

افرا چوب در سال 1383 توسط ابوالقاسم بابایی تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات چوبی دکوراسیون داخلی آغاز کرد . علاوه بر سرویس خواب محصولات دیگری مانند انواع مبلمان کلاسیک ، مبل راحتی و ال ، میز ناهارخوری ، بوفه ، آباژور ایستاده ، استند ، میز تلویزیون ، آینه کنسول و میز جلومبلی و عسلی نیز توسط افرا چوب تولید می شوند .