بازار لوازم خواب, دکوراسیون, راهنمای خرید

سرویس خواب آدیداس

سرویس خواب آدیداس
مشاهده و خرید با دسته بندی

آدیداس یکی از برند های معروف سرویس خواب نوجوان است که طرفداران زیادی دارد و یکی از مدل های اسپرت و پرفروش است . این مدل دارای طرحی پسرانه می باشد و می توان آن را با انواع دکوراسیون های مدرن و اسپرت ست کرد .

قیمت سرویس خواب

همچنین بخوانید: بازار لوازم خواب

سرویس خواب آدیداس معمولا در مدل های یک نفره تولید می شود و دارای مارک آدیداس در قسمت تاج بالا و پایین آن می باشد . این مدل به دلیل سادگی از مد نمی افتد و اگر از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشد برای سال های زیادی قابل استفاده است .

در ساخت سرویس خواب از مواد مختلفی مانند ام دی اف ، ملامینه و فلز استفاده می کنند . سرویس خواب نوجوان با مارک آدیداس از جنس های مختلف ساخته می شود ، مدل ام دی اف آن دارای کیفیت بسیار بالایی است و برای نوجوانان پسر که شیطنت بیشتری دارند و ممکن است در اثر بازی به تخت فشار بیشتری وارد کنند ، مناسب است . مدل های فلزی نیز دارای مقاومت خوبی هستند و قیمت آنها نیز ارزانتر است . تخت خواب آدیداس به صورت دو طبقه نیز ساخته می شود که برای اتاق های کوچک دو نفره کاربرد دارد . در ساخت مدل های دو طبقه باید به استحکام و مقاومت تخت توجه بیشتری شود و در ساخت آن از متریال مقاوم و مرغوب استفاده شود .